Huidige versie Next - waar is 4.18? Opgelost
Ik las dat een dezer dagen versie 4.19 op de Next wordt geïnstalleerd.Op mijn Next box staat nu versie 4.17.Is er geen versie 4.18? En gaat het updaten v...
Ik las dat een dezer dagen versie 4.19 op de Next wordt geïnstalleerd.Op mijn Next box staat nu versie 4.17.Is er geen versie 4.18? En gaat het updaten v...
Ik heb al een aantal jaren een externe schijf op mojn humax 5300 naar tevredenheid. Als ik menu open en kies voor video's, dan komt melding 'verwerken', ...
Hoe koppel ik mijn Grundig universe afstandsbediening aan de Humax idhr 5200 ? Met andere woorden, weet iemand de code ervan die ik kan gebruiken?
Sinds vandaag gaat de zender ineens op zwart. Zowel beeld als geluid zijn dan weg.zappen naar een andere zender zorgt er meestal voor dat beeld en geluid...
wij hebben zaterdag een nieuwe SONY 4K TV gekocht, maar bij aansluiten op onze UPC mediabox HD digital videorecorder van CISCO bleek deze een signaal te ...
Hallo, Heb problemen met mijn humax C5200. Op 24 september zijn wij van analoog naar digitaal gegaan. Nieuwe smart tv gekocht en meteen een humax 5200C z...
Goedenavondweten jullie toevallig dat het meschien mogelijk is om de zwartniveau aan te passen is op de poort waar de next op aangesloten en weten jullie...
zodra ik mijn tv aanzet volgt eerst “ geen juist hdi signaal “dan “even geduld in alle talen” en vervolgens beeld, best irritant als dit iedere keer gebe...
Ik wil overstappen naar Ziggo en ik heb nu al zoveel (verschillende) dingen gehoord en gelezen over de bekabeling die nodig zou zijn, dat me het ervan du...
Goedemiddag, was even benieuwd of er al een oplossing is voor de Next, als je naar digitale radio luistert na ca 4 uur overschakelt naar het tv signaal. ...
Ik ben zo eens aan het lezen op het forum en wordt er niet wijzer van maar heb nu juist meer vragen!Ik heb sinds kort met veel plezier de next! Maar nu h...
Hallo, Als je de mediabox next wilt nemen, krijg je dan ook een losse router of is de next ook alles in één zoals de mediabox XL
Ik heb een mediabox Xl beneden en boven een Humax 5300C. Nu zit er in mijn Mediabox XL geen pasje? Kan ik de humane evt koppelen via de dongel?
Heb ik nu ik deze verbinding/modem heb ook een andere Mediabox Next nodig ?
Sinds gisteravond 16 oktober, kan ik nog maar vijf van mijn opgenomen programma's zien. Voorheen kon ik door de windows onder in mijn beeld heen verder s...
Ik heb een Medion internet radio MD87248 V2 gekocht. Ik wil deze koppelen met het internet, maar krijg steeds de melding "Netwerkverb. mislukt" De handle...
De TV Gids op de Mediabox Next gaat maar tot zender 28 en is verder niet gevuld.
Er zijn al meerdere items, maar ik wil de mijne toevoegen, omdat het heel lastig is. De Next zit gekoppeld aan een Samsung ultra Hd tv en een Samsung sou...
Dag allemaal,Ik probeer het even hier. We hebben sinds gisteren een 4k/HDR televisie en sinds vorige week de mediabox next. Met de vorige tv deed de medi...
Sind gisteren ben ik in het bezit van een mediabox next. Evenals bij de XL-uitvoering, wil ik deze aansluiten op mijn Onkyo receiver TX-8270. Bij het ops...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.