Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.5KOplossingen
  • 47.9KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 68 Likes

Mediabox XL hapert regelmatig Opgelost

Goedeavond,Sinds vorige maand hapert mijn Mediabox XL. Het geluid valt vaak even kort weg (voorbeeld: Journaal NPO1 valt zo'n 60 keer weg in 20 minuten tijd), het beeld schokt af en toe licht. Op mijn...

Marco1861 door Expert
  • 979 Topics
  • 54 Oplossingen
  • 278 Likes

Extra pakket niet op 2e televisie beschikbaar Opgelost

Gisteren heeft de monteur bij mij thuis Ziggo aangesloten (internet, telefoon en 2 televisies). Ik heb gisteravond een extra pakket toegevoegd aan mijn televisiekanalen. Ik kreeg daar netjes een mail ...

Wifi problemen met mijn Bose sound bar 300 Opgelost

Wifi met mijn Bose soundtochs 300 werkt niet en stops het geluid van mijn internet dab+ en gaat hij in de instalatiemodus ziggo kan er verder nix mee alles is geprobeerd zelfs een modem los van de med...

Martin 85 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

gesproken ondertiteling op Ziggo mediabox XL mogelijk? Opgelost

Mediabox aangesloten en gesychroniseerd met de TV(Samsung)sfastnadbediening.Bij TV wel gesproken ondertiteling, maar via de Mediabox niet. Oplossing of is hetgewoon niet mogelijk?

Hans68 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Afstandbediening codes voor brandt tv Onopgelost

Hi ik heb 2 vragen.Zijn er hier mensen die hun horizonbox met een brandt tv hebben? En met welke code is het jullie gelukt om de ab op de tv te gebruiken.En ook met het humax kastje een code van dr ab...

Sandraakje door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Ondersteuning HKC TV’s met ziggo CI module Onopgelost

laatst zag ik op internet een HKC tv , goed geprijsd en goede reviews , maar nu is mijn vraag, werkt dit merk Tv ook goed met de ziggo ci module?Iemand ervaring ? Of heeft iemand verstand van dit merk...

Rinus4 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dhcp server inschakelen ziggo modem - telefoon ziet versterker niet. Opgelost

Hallo,ik heb een pioneer avx 923 tuner versterker aangesloten met een kabel aan de ziggo modem. Nu wil ik gebruik maken van de pioneer control app op mijn telefoon, maar hij ziet de tuner versterker n...

per23 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Coaxverbinding verplaatsen Opgelost

Mijn coax huisaansluiting wil ik gaan verleggen. Hiervoor moet ik de Ziggo aanleverkabel verlengen met 5 meter. Welke goedgekeurde verbinder heb ik hiervoor nodig?Dank voor uw antwoord.

RaJo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opnemen Ziggo mediabox XL - waarom de hele film? Opgelost

Hoi, ik ben nieuw op dit forum en tob met een probleem dat volgens Ziggo geen probleem is en daar heb ik mijn twijfels over. Mijn vraag: Is het normaal, dat als je anderhalfuur naar een film kijkt, ha...

Dolby Digital standaardkeuze maken op Pace mediabox Opgelost

Bij het kiezen van een TV kanaal wordt standaard het z.g.n. "origineel" geluid weergegeven. Ik zou graag bij het kiezen van een kanaal het Dolby Digital geluid willen weergeven. Nu moet ik dit altijd ...

poerlemans door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Waarom hebben we geen Hallmark Opgelost

Ik vraag me af waarom de zender Hallmark er niet meer is ? Zoveel leuke films ... kan de zender niet weer terugkomen bij Ziggo

Angel0909 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

Draadloos tv kijken op 2e tv Opgelost

Hoe kan ik met Ziggo draadloos tv kijken op 2e tv. Ik wil geen coach kabel doortrekken.

BrigitteG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kinderfilms - waarom steeds hetzelfde op Film1 on demand? Opgelost

Allen, ik vraag me af waarom er al meer als een jaar bepaalde kinderfilms op film1 on-demand staan... brammetje baas, dolfje weerwolfje, etc... deze worden ook steeds met een dusdanige frequentie uitg...

noah2008 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

HbbTV, hoe zit het nu echt met het totaal niet functioneren in Nederland. Onopgelost

Ik heb een nieuwe Philips UHD TV met de HbbTV optie. HbbTv bestaat al minstens 4 jaar.Het blijkt dat, ondanks alle positieve berichten van zowel Ziggo als de NPO, HbbTV momenteel via Ziggo totaal niet...

timsg door Gedreven Meedenker
  • 32 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4K Media box en of 4K Horizon box - hoe kan ik testen? Onopgelost

Wanneer wordt er meer bekend over de of een test en wie worden daar voor uitgenodigd en of wanneer komt e.e.a beschikbaar? Eerder meegedaan aan een digitale test m.b.t. tot Ultra HD direct via je TV. ...

ANTIGUA98 door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Analoog naar Digitaal - hoe opnemen met DVD-speler? Onopgelost

Na overgang analoog naar digitaal kan ik geen programma ,s meer opnemenmet mijn Panasonic DVD recorder DMR-EH 53 . Ziggo kan mij niet helpen en verwijst mij naar de community. Als 85 jarige is het moe...

DIGIBETER door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo zender van de maand oktober: Investigation Discovery Onopgelost

Deze maand is het griezelen geblazen voor de abonnees van Ziggo. De Ziggo Zender van de maand oktober, Investigation Discovery, staat namelijk de hele maand in het teken van Ghostober met een extra pa...

Lycke door Community Moderator
  • 11329 Topics
  • 871 Oplossingen
  • 3983 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen