Update van het tv netwerk Onopgelost
Afgelopen week een grote update, buiten gehad van ziggo en haar apparatuur. (19-20 okt)TV moest via kanaal 800 opnieuw ingesteld worden.Daarna slecht bee...
Afgelopen week een grote update, buiten gehad van ziggo en haar apparatuur. (19-20 okt)TV moest via kanaal 800 opnieuw ingesteld worden.Daarna slecht bee...
Ik wil Flikken Maastricht van vrijdag 15-1-21 (NPO 1 om 20.25 uur) bekijken op Uitzending gemist. Helaas wordt deze aflevering niet aangeboden. Weet iema...
11 januari espn eredivisie besteld, maar nog steeds niet geactiveerd. ik dacht dat dit binnen 24 uur werd geactiveerd of zit ik ernaast?
Mediabox xl ontvangen maakt geen contact melding CS1004 heb geen splitten voor de aansluiting ontvangen
TV Gids op mediabox xl geeft soms voor alle zenders aan dat alle programma’s tot ca. 2 uur in de nacht duren; er zijn dan ook geen programma’s te selecte...
Wordt er keer aan klanten aangeboden om bijvoorbeeld de Samsung decoder om te ruilen voor nieuwe decoder onder mom van klanten behoud?
Sinds vandaag geen beeld meer op tweede tv. Is het analoge signaal nu definitief uitgeschakeld, wellicht dat onze tweede tv (LG 26LC41) geen digitaal sig...
Hallo,ik wil graag een espn eredivisie abonnement aanschaffen voor de rest van het seizoen. Nu is mijn vraag: zit ik er dan minimaal een jaar aan vast, o...
Hallo, ik heb 2 mediaboxen en 2 Samsung Smart TV'’sDe mediaboxen zijn : 1 x Cisco HD DVR Smart Card en als 2e HD-PACE-HDSD Smart Card.Hier mee kan ik all...
Ik heb een nieuwe TV de Salora 43UHL2800 en krijg deze niet gekoppeld met de afstandsbediening van de Next box. Heb de stappen al meerdere malen doorlope...
Wij hebben een LG OLED558CPLA die altijd een goede wifi verbinding had. Nu kan ik geen wifi verbinding meer maken met de connect box, maar ik krijg wel v...
Goedenavond,Ik maak momenteel gebruik van CI+ Module met Ziggo Smart Card. Ik wil een TCL televisie aanschaffen. Deze heeft een CI+ ingang. Maar, is deze...
Gisteren aangemeld WSL13947795, maar werkt nog steeds niet
Hi.Ik heb een mediabox xl net gekregen en na 1,5 uur werkt het nog niet. Ik krijg elke keer err SP 0.1.6. Geen verbinding. Mijn oude Humax werkt wel goed...
Ik heb ziggo en vodafone en als extra pakket heb ik Movies XL en Ziggo Totaal. Maar Movies XL kijk ik nooit. Is het mogelijk om de2 pakketten om te wisse...
Ik krijg een foutmelding bij de installatie van mijn Mediabox Next.Foutmelding CS1010 Wat kan ik doen?
Gisteravond is mijn internet en tv gestopt. Coaxkabel vervangen box uit en aan gezet maar helaas.Pas vrijdag komt er een monteur maar nu ben ik bang dat ...
Op mijn nieuwe TV alleen analoog mogelijk, van Ziggo een digitale ontvanger gekregen.Vraag,; Ik weet niet hoe ik mijn HUMAX iHDR 5050C (digitale recorder...
Dag, Zeer frustrerend als horizon zomaar freest, hapert en/of uitvalt en zomaar opnieuw opstart. Ook wifi geeft soms problemen. Al vaker gevraagd stuur g...
Ik heb een Humax 5050 (titel staat verkeerde type) en kan niet naar kanaal 150 voor Netflix. Is deze Humax wel geschikt? Of te oud?Mijn abonnement van Ne...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.