Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Signaalsterkte bij coax V121 5mm Opgelost

Heb veel ontvangst problemen op de Horizon/tv.Kan op de binnenkamer geen keurmerk vinden maar wel de opdruk V121.Is kennelijk n 5mm dikke/dunne kabel.Is dat voldoende voor een goed ontvangst.VrgrPtr

Ptrmaas door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Favorietenlijst Opgelost

We hebben een aantal vragen/opmerkingen over de favorietenlijst.- Een favorietenlijst is alleen maar handig als je er niet veel zenders in zet. Anders blijf je je nog een ongeluk zoeken naar een zende...

Ekmar door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Banden in de F1 Opgelost

Is het toegestaan om met bijvoorbeeld 2 verschillende compounds te rijden?Hard achter en soft voor?

Beeld krijgt blokken en loopt dan vast... Onopgelost

Regelmatig loopt mijn beeld voor een paar seconden vast en gaat daarna verder. Eerst krijg ik blokken in beeld en daarna een vastloper. Weet iemand waar dit probleem vandaan komt of weet een oplossing...

Extra media xl box Opgelost

Beste Ziggo,Is er enig zicht op of de extra media box nog terug komt? Ik zou graag nog een ontvanger willen voor een 3e tv en het voordeel hebben dat de opgenomen programma's overal afspeelbaar zijn.G...

Geen videosignaal Onopgelost

ik ben vandaag verhuist en ik heb nieuwe connect box gekregen die werkt goed.Ik heb mijn horizon box mediabox xl meegenomen.ik krijg na het installeren juist volgens meneer aan de telefoon. maar ik ko...

"Lege" opname niet te verwijderen Opgelost

De serie de Spa (sbs6) neem ik dagelijks op via geplande opnames. Op donderdag stond deze ook in de opnamelijst maar toen ik wilde afspelen kreeg ik de melding "u heeft geen programma opgenomen". Dus ...

Truus door Stamgast
  • 157 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Vraagje over aansluiten extra box en TV’s Opgelost

Goedemorgen, Sind afgelopen week in het bezit van de Horizonbox.Voorheen de standaard box gehad met aansluiting zoals in de bijlage.Nu de Horizonbox er staat moet ik de splitter beneden er tussen uith...

Jee-Pee door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Humax 5500 slaat zenders over bij installatie Opgelost

Kan dit type humax niet terugvinden in 'ziggo'lijst met digitale kastjes en bijbehorende oplossingen wanneer er zenders missen na installatie. Bijvoorbeeld kanaal 11 en kanaal 19. Deze worden overgesl...

G.T. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blokken of strepen in beeld, oorzaken en oplossingen Onopgelost

Neem de tips en trucs van monteur Jordi ook eens door! Dit topic is achtergrondinformatie over blokken en strepen in beeld. Ben je juist op zoek naar een snelle oplossing? Ga direct naar het stappenpl...

Thijs Z door Oud Community Moderator
  • 3070 Topics
  • 318 Oplossingen
  • 236 Likes

Signaalsterkte stuk minder na werkzaamheden Opgelost

Er zijn vannacht werkzaamheden geweest (tussen 01 uur en 06 uur) aan het netwerk en nu is de signaalsterkte behoorlijk gedaald.Eerst nog tot voorbij het streepje 'goed' en nu een flink stuk eronder.Ik...

twigger door Expert
  • 2288 Topics
  • 18 Oplossingen
  • 765 Likes

Menu en instellingen Ziggo Digitale Ontvanger Onopgelost

Ik heb hem vandaag ontvangen en er mee gespeeld. Neem aan dat er meer mensen nieuwsgierig zijn hoe het menu in de instellingen er uit zien en heb er een filmpje van gemaakt:[video]https://youtu.be/VM8...

humax 5200 schakelt geluid van soundbar uit. Opgelost

VraagjeBij een klant van ons staat een samsung tv met een humax 5200. De humax zit aangesloten met hdmi op de tv aangesloten, gaat prima. geluid gaat via optisch naar soundbar. Zodra men de tv uitzet ...

Teun door Expert
  • 3904 Topics
  • 163 Oplossingen
  • 625 Likes

Analoge radio blijft Onopgelost

Het is goed om te lezen dat analoge radio via de FM voorlopig blijft. Volgens mij zijn er nog miljoenen klanten die FM-radio's aan de kabel hebben hangen. Er valt van alles te zeggen over de "ouderwet...

iMark door Expert
  • 1721 Topics
  • 129 Oplossingen
  • 607 Likes

Senioren afstandsbediening ?? Opgelost

Kan iemand mij vertellen of er senioren afstandsbedieningen zijn die compatibel zijn met de UPC mediabox?Ik zit met schoonouders die de knopjes te klein vinden. Zijn sinds twee weken overgeschakeld na...

Porsche64 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tv gids verdwenen Opgelost

Als ik de tv gids open krijg ik steeds de melding: Programma informatie word geladen. Dit kan enkele minuten duren. Na een half uur nog steeds geen gids. weer een nieuwe bug? laatste Maintenance giste...

twigger door Expert
  • 2288 Topics
  • 18 Oplossingen
  • 765 Likes

Uitleg FTP met Filezilla Client voor de Humax. Onopgelost

Gebruik Filezilla Client en niet Explorer, want die laatste toont vaak gebreken en is niet krachtig genoeg. Kijk eerst naar je IP adres van je Humax Netwerk server. De Humax dient wel verbonden te zij...

Willem-A door Expert
  • 14718 Topics
  • 480 Oplossingen
  • 2783 Likes
Leden met de meeste oplossingen