Tv gaat steeds aan als ik radio aan heb Mediabox Next Opgelost
We hebben de Next modem, maar sinds de update vorige week gaat de tv geregeld aan wanneer we naar de radio luisteren. We luisteren radio via een Philips ...
We hebben de Next modem, maar sinds de update vorige week gaat de tv geregeld aan wanneer we naar de radio luisteren. We luisteren radio via een Philips ...
Beste ZiggoForummers, Sinds afgelopen zondag ben ik eigenaar van een LG 65C9. Erg mooie tv maar het beeld icm de ziggo Next valt enorm tegen. Probleem wa...
Alles van mn afstandsbediening werkt maar geluidsniveau, geluid dempen en source werkt niet op de afstandsbediening.
Na 3 maanden wachten is het probleem van de nieuwe Box (Next) nog niet opgelost door Ziggo, ik baal hiervan als een stekker en zeker het antwoord wat er ...
Hallo. Ik leg de situatie kort even uit.In de woonkamer hebben wij een Mediabox XL Horzion aan onze TV in de woonkamer (werkt ok, kan beter, als er ooit ...
Jammer dat de ondertiteling voor slechthorenden bij de opgenomen NPO programma’s niet werkt.
Gisteren een Sonos One gekocht. Blijkt helaas niet compatibel met onze modem, de TC7200. Lees ook al problemen met Arris. Welk Ziggo modem kan ik krijgen...
Ik snap het even niet. Via iTV op de Humax zit onder TV gemist geen enkel RTL programma. Via de GO app gaat dat wel. Maar niet als je probeert dat te Chr...
Hallo, Gaat de Next (weer) dolby digital plus signaal doorgeven? Nu is netflix alleen stereo omdat de Next dus geen dd+ ondersteund. Ik hoop ook dat er w...
Ik wil graag terug bij ziggo , van tmobile af.in mijn woning lopen UTP kabels en alleen een coax beneden. Ik ben jaren klant geweest en had toen extra me...
Vanaf vandaag 27-10 geen ondertiteling meer bij movies & seriesbij tv en terug kijken wel.series bv connection en cardinal geen ondertiteling
Lycke Ziggo Community Moderator gaf 2 maanden geleden dit antwoord op de vraag waarom de IMDB ratings niet meer worden vermeld bij films. Dit was het laa...
ik heb een c1+ gekocht en in mijn tv gedaan. Beeld is slecht, wazig. Wanneer ik via mijn humax kijk en dan via hdmi naar de tv dan is het beeld ok. Ik he...
Waarom is een dagpas van 08:00 smorgens tot de volgende ochtend 08:00 uur?Waarom kan dat niet van bijv 19:00 vanavond tot morgenavond 19:00 uur?Een dag i...
Ik heb een “ oude ” voor en eindversterker van T+A ( P 1220 R voorversterker en de A 1520 eindversterker) Superspul natuurlijk in combi met Dali Grand bo...
Vanaf komende woensdag is de tv gids voor RTL5 niet meer gevuld, zo op de Next en de app op mijn Samsung telefoon.
Hallo, Weet er iemand hoelang het duurt voordat je het extra zenderpakket kan kiezen?Ik ben vandaag overgestapt naar Vodafone met mijn mobiel, dus heb nu...
Mijn afstandsbediening werkt niet meer op mijn tv na de laatste update en kan hem ook niet handmatig vinden/koppelen iemand een idee? Met serienummer van...
Hallo Allemaal,.Ik heb de volgende opstelling LG TV Yamaha 106 Soundbar met hdmi in en uit en dan de mediabox next. Zolang ik via Mediabox Next kijk werk...
sinds een paar maanden de ziggo nextbox werkt perfect alleen sinds een paar dagen zit je iets terug te kijken valt het beeld en geluid een seconde of 2 w...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.