Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Mediabox aansluiten op versterker Opgelost

Ik heb mijn mediabox aangesloten met minijack naar tullip op mijn versterker.Alle output instellingen van mediabox aan gezet.Kabel gecontroleerd...via uitgang van tv werkte deze.Instellingen versterke...

Ammott666 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opnames op harddiskrecorder overzetten naar DVD Opgelost

Wat ik mis in alle discussies over het overgaan van analoog naar digitaal (of ik heb het niet goed gelezen) is dat mensen zoals ik, een film of programma willen opnemen (doe ik nu nog met een harddisk...

Giedo van der Garde co commentator van Olav Mol bij ZiggoSport Onopgelost

Vandaag maakte Giedo van der Garde op Twitter bekend dat hij vooralsnog bij een drietal wedstrijden plaats neemt naast vaste commentator Olav Mol.De eerste Grand Prix waarbij behalve de stem van Mol o...

MeindertF1 door Raadgever
  • 175 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 42 Likes

Aansluiten home cinema Opgelost

Hallo iedereen, Ik weet er zijn al heel wat topics versleten aan dit onderwerp maar ik kom er niet uit. Ik heb een: 1. Samsung Horizon box 2. 5.1 3D Blu-ray home cinema type: HTB3510/12 (1 HDMI) - (op...

justjacco door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen Replay tv op Horizon mediabox Onopgelost

Sinds vanavond werkt Replay-tv niet meer voor veel zenders. Er is geen storing op dit moment. Kan desondanks bijvoorbeeld publieke omroep of commerciële zenders niet terugkijken. Er verschijnt: 'Dit p...

RGJ door Stamgast
  • 50 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Aansluitingen meterkast (radio) Opgelost

Onlangs kwam ik tot de ontdekking dat mijn versterker nauwelijks radiozenders ontvangt. In mijn zoektocht kwam ik in de meterkast uit. Ik probeerde de radio direct aan te sluiten op de splitter in de ...

Maurice84 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Storing tv signaal bij gebruik wifi, opmerkelijke uitkomst. Onopgelost

Ik heb het volgende probleem gehad:Als ik op een apparaat, (telefoon, pc of computer) gebruik maakte van internet (via wifi) dan ging het beeld en geluid van de horizon erg storen.Dit alleen als ik ge...

rupio door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Wie heeft ervaring met volumeregeling Mediabox XL en Loewe TV? Opgelost

Ik krijg de afstandsbediening van de Horizonbox niet werkend m.b.t. het volume van mijn Loewe TV. Wie kent dit probleem en heeft een oplossing? Ik heb toestelcode 1660 gebruikt, alles gaat goed behalv...

ave door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Videoland ondertiteling Onopgelost

vraagje,waarom heeft video land op de pc en smart tv wel ondertiteling maar via de horizon is het niet mogelijk,bij wie moet ik dan zijn bij jullie of bij video land, ik denk bij jullie want dat ondin...

renske1974 door Gedreven Liefhebber
  • 42 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluiten Mediabox op receiver, dvd speler en tv Opgelost

Beste lezers, hier een paar vragen van een leek. Ik heb een nieuwe receiver (Harman Kardon AVR 717 Home cinema set) en Sony BDP-S1700 blu-ray speler gekocht en wil nu alles gaan aansluiten op mediabox...

Javawi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heos Bar vind geen Spotify connect Opgelost

Ik heb op internet gelezen dat er een issue is met DHCP en het afspelen van de HEOS BAR met spotify. Ik kan dus geen geluid streamen naar mijn bar en boxen van HEOS.Kan iemand mij stap voor stap uitle...

HOTWINGS888 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Signaal via DVD recorder Opgelost

Ik heb een dvd recorder die ik graag wil blijven gebruiken samen met de nieuwe ziggo digitale ontvanger. Als ik de ontvanger direct aansluit op de AV ingang van de TV werkt alles prima. Als ik de ontv...

De Ziggo zender van de maand mei: TV 538 en meer! Onopgelost

27 april is het alweer zover. Koningsdag! Deze feestelijke dag kan natuurlijk niet voorbij gaan zonder 538Koningsdag, live vanuit Breda. Vanaf vrijdag 27 april wordt daarom TV 538 op kanaal 538 openge...

Lycke door Community Moderator
  • 11329 Topics
  • 870 Oplossingen
  • 3964 Likes

De Ziggo zender van de maand april: Nick Jr. Onopgelost

Regent het al weken, hangt de koelkast vol met vingerverf kunstwerken, en is het ‘simpelweg’ tijd om de kinderen even van de TV te laten genieten? Dan gaan ze deze maand zeker uit hun dak! Alle Ziggo ...

Lycke door Community Moderator
  • 11329 Topics
  • 870 Oplossingen
  • 3964 Likes

Geen FOX TV op HUMAX IR-FOX C ontvangen Opgelost

We zijn poosje terug verhuist naar een andere wijk heb zonet onze oude HUMAX IR-FOX C weer aangesloten maar nu ontvangen we het TV kanaal FOX niet (meer) op de ontvanger. Op onze andere Sony TV met in...

Guido64 door Gedreven Raadgever
  • 262 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 36 Likes

E101-4 melding 'dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement' Opgelost

Hallo,Ik heb een nieuwe Humax mediabox ontvangen met smartcard. Nu ontvang ik alleen nog maar 1, 2 en 3. Bij alle overige zenders krijg ik de E101-4 melding 'dit programma maakt geen deel uit van uw a...

AGWPeters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Crashende Formule 1 teamgenoten Onopgelost

Je teamgenoot raken is al erg genoeg, maar waardoor je door een crash jij en je team waardevolle punten mislopen, is het nog erger! Regel nummer één in de motorsport: raak je eigen teamgenoot niet. To...

MeindertF1 door Raadgever
  • 175 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 42 Likes
Leden met de meeste oplossingen