HDMI-CEC mediabox XL aansluiten op Samsung TV Opgelost
Graag zou ik de Horizon box aan willen sluiten via HDMI-CEC op mijn Samsung TV (ES8000) met als doel te zappen en het volume aan te passen via de afstand...
Graag zou ik de Horizon box aan willen sluiten via HDMI-CEC op mijn Samsung TV (ES8000) met als doel te zappen en het volume aan te passen via de afstand...
Ik wil even reageren op de korting die ziggo verleent op de extra zenderpakketten i.c.m. vodafone. Ik heb al Fox Sport Eredivisie en Ziggo Sport Totaal v...
Next is via WiFi verbonden met het modem, en verliest sinds kort tegenwoordig bijna elke avond de connectie met het modem, terwijl er op dat moment geen ...
Ik heb mijn NEXT aangesloten op mijn SAMSUNG via HDMI Alles werkt naar behoren. Zelf heb gehoorproblemen en wil via Bluetooth (en daaraan gekoppeld een B...
Als ik de bewaarde opnames wil bekijken zie ik alleen de 5 meest recente opnames staan bij ‘bewaard’. Als ik er een verwijder verschijnt een oudere opnam...
Weet iemand waarom zojuist het topic "Software update 4.18" is weggehaald dat vanochtend gestart werd door joepke-m?
Is het mogelijk dat er een update komt zodat er in het menu ook gekozen kan worden voor een HDMI 1.4 4K aansluiting? Probleem nu is dat de aansluiting ni...
Klopt het dat er steeds minder NBA wedstrijden worden uitgezonden op Ziggo Sport. Zou wel jammer zijn, is wel de reden dat ik naar Ziggo ben overgestapt....
onze Mediabox NEXT schakelt gedurende de dag vanzelf over van radio naar TV. ik heb het niet geklokt, maar denk na 4 uur radio spelen, gaat het geluid pl...
Ik krijg sinds vandaag ineens de melding dat ik een unblocker of proxy zou gebruiken als ik iets op Netflix wil kijken. Voorheen nooit geen problemen geh...
Hi, wij zijn in het voorjaar overgestapt van analoog naar digitaal kijken. Eerst met de ingebouwde dvb-c tuner, maar daarmee konden we alleen NPO 1/2/3 i...
HI, thanks for reading this in English. I can read and speak Dutch, I prefer to write in English.I just received an e-mail for Ziggo regarding Movies & S...
** Bericht aangevuld door moderator ** Wil jij ook weten hoe je je Digitale Kabel TV instelt? Volg de stappen die hier omschreven staan en het is zo gepi...
Sommige knoppen op de afstandsbediening (Mediabox xl)werken niet meer. Nieuwe batterijen geprobeerd en een reset uitgevoerd helpt allemaal niet.O.a. volu...
Dear all from Ziggo,How can I watch movies and series on TV with English subtitles?Thank you,Andre
hoe vind ik op media next uitzending gemist
Ik heb een humax box, en krijg een foutcode E04, smartcard zou niet goed geplaatst zijn, echter deze is ingebouwd. Wat te doen?
Goedenavond,Net verhuisd, nieuw abonnement en sinds begin van mijn abonnement ontvang ik geen internet & TV. Connectbox wifi lampje is wel groen, onderst...
Ik heb een DVD speler en wil deze aansluiten op de Ziggo Media box next.Ik heb maar een HDMI poort op de Mediabox en daar zit de TV al op.Wel heb ik een ...
Hi,Ik heb een Philips 32PFS5803 32 inch besteld die CI+ geschikt is en wordt ondersteund door Ziggo. Nu heb ik het model op Ziggo.nl getest en staat er d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.