Geen ondertiteling Movies&Series Opgelost
Vanaf vandaag 27-10 geen ondertiteling meer bij movies & seriesbij tv en terug kijken wel.series bv connection en cardinal geen ondertiteling
Vanaf vandaag 27-10 geen ondertiteling meer bij movies & seriesbij tv en terug kijken wel.series bv connection en cardinal geen ondertiteling
Lycke Ziggo Community Moderator gaf 2 maanden geleden dit antwoord op de vraag waarom de IMDB ratings niet meer worden vermeld bij films. Dit was het laa...
ik heb een c1+ gekocht en in mijn tv gedaan. Beeld is slecht, wazig. Wanneer ik via mijn humax kijk en dan via hdmi naar de tv dan is het beeld ok. Ik he...
Waarom is een dagpas van 08:00 smorgens tot de volgende ochtend 08:00 uur?Waarom kan dat niet van bijv 19:00 vanavond tot morgenavond 19:00 uur?Een dag i...
Ik heb een “ oude ” voor en eindversterker van T+A ( P 1220 R voorversterker en de A 1520 eindversterker) Superspul natuurlijk in combi met Dali Grand bo...
Vanaf komende woensdag is de tv gids voor RTL5 niet meer gevuld, zo op de Next en de app op mijn Samsung telefoon.
Hallo, Weet er iemand hoelang het duurt voordat je het extra zenderpakket kan kiezen?Ik ben vandaag overgestapt naar Vodafone met mijn mobiel, dus heb nu...
Mijn afstandsbediening werkt niet meer op mijn tv na de laatste update en kan hem ook niet handmatig vinden/koppelen iemand een idee? Met serienummer van...
Hallo Allemaal,.Ik heb de volgende opstelling LG TV Yamaha 106 Soundbar met hdmi in en uit en dan de mediabox next. Zolang ik via Mediabox Next kijk werk...
sinds een paar maanden de ziggo nextbox werkt perfect alleen sinds een paar dagen zit je iets terug te kijken valt het beeld en geluid een seconde of 2 w...
Na het netwerkonderhoud van afgelopen week werkte mijn 1e tv met CI+ meteen weer goed. Mijn 2e tv met alleen digitale kabel heb ik opnieuw in moeten stel...
Ik heb de update 4.17 voor de mediabox next en sindsdien ontkoppelt de AB van de mediabox next alweer binnen 1 minuut de aangesloten soundbar van Sony. H...
Ik heb fox sports international aangeschaft maar kan nu niet naar fox sports 1&2 kijken op tv (naar Europa league), hoe zou dit kunnen? Weet iemand hier ...
ik heb via de nextbox maar halve ondertiteling bij netflix.of ik het doe via de app of kanaal op de box, het probleem blijft.als ik via de lg tv app netf...
De soundbar Samsung HW-K335 reageert niet op de volume knoppen van de afstandsbediening. Soundbar is verbonden met de Mediabox XL d.m.v. optische kabe di...
Ik heb vodafone en ziggo vorig jaar al gekoppeld aan elkaar en het werkte toen prima, we hadden een gratis tv pakket naar keuze maar sinds een maand of 2...
Ik kan spontaan niet meer TV kijken. Netflix doet het wel. Het afspelen van opnames/video werkt wel. Ik krijg flikkerend blokjesscherm en stotterend gelu...
Het is gek dat ik overal ondertiteling heb behalve bij opgenomen Duitse films.Ik heb al diverse keren gebeld met Ziggo het antwoord: dit probleem is al l...
Problemen:Connectbox vervangen voor Ciscomodem i.v.m. overstappen Alles in 1 Basis naar Alles in 1 Comfort. Snelheid (250Mbps download/25Mbs upload) is g...
Ik heb een aantal series opgenomen, maar die zijn nu afgelopen en ook bekeken.Maar nu blijven die series zchtbaar bij “geplande opnames” .Als ik erop kli...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.