Zwart beeld na x aantal minuten bij terugkijken Replay TV en opnames(!) Opgelost
Goedemiddag, Sinds een week of 2 ervaar ik issues met de Mediabox Next waarbij het beeld op zwart gaat na een x aantal minuten. Bij opnames dien ik de af...
Goedemiddag, Sinds een week of 2 ervaar ik issues met de Mediabox Next waarbij het beeld op zwart gaat na een x aantal minuten. Bij opnames dien ik de af...
Ik heb een oudere Sony Batavia tv met ci+ slot, maar ik weet niet welke module ik moet bestellen.
Bij de ‘buren’ heeft iemand de Next open gemaakt. Natuurlijk moet u dat NOOIT doen, want behalve dat de garantie dan vervalt ( en u problemen kan krijgen...
Hallo, Ik kan ineens (waarschijnlijk door de laatste update) het volume niet meer regelen via mijn Yamaha RX-AS710 D versterker met de Next-afstandsbedie...
ik heb een vraagje over mijn sonos beam. ik heb sinds kort een nieuwe 4k sony bravia tv.nu heb ik een next box van ziggo aan gesloten op mijn tv en de be...
Na laatste update Next beeld onderzijde soms gestoord. Alleen de onderste 15 centimeter. Alleen nieuw opstarten werkt.
Is er een storing op Eurosport 1&2. Er is op beide geen Replay TV mogelijk. Heeft het altijd gedaan
Bij de tv gids en replay loopt de tijdsaanduiding niet synchroon met die van de programma’szie foto. Wat te doen?….
Mediabox next problemen Wifi plus UTP kabel.Opmerkelijk is dat de Mediabox continu in storing komt, als de Mediabox voorzien is van de UTP kabel. Haal ik...
Sinds een paar dagen zagen we een zwart scherm bij Nederland 1,2 en 3 (zonder foutcode). Alle andere zenders werkten gewoon.Volgens het forum moesten we ...
Extra mediabox XL op mijn dochter haar kamer ontvangt niet alle zenders van ons abonnement. Resetten helpt niet. Zij krijgt bijv. bij animal planet de me...
Kan ik mijn mediabox xl omruilen voor een next? Of moet ik dan ook nog een ander abonnement nemen, hetgeen ik niet wil!
Je kunt de Next aansluiten op de ST300 en dan het videosignaal van de ST300 naar de tv leiden. Dit is een ‘andersom-route’ dan in de meeste gebruiksaanwi...
Is Netflix bij abbonnement inbegrepen?
De nieuwe (sinds 4.19) optie “Audio vertraging” heeft geen invloed op mijn audio. Geluid luister ik gewoon via m'n tv speakers en tv is aangesloten op Ne...
Heb een nieuwe humax met smartcard gekregen, helaas alleen ned 1,2,3. geen rtl4 etc)laatste 3 cijfers smartcard 813, heb de reset via mijn Ziggo uitgevoe...
Vorige week werkte de actie wel.fe film 1 kanalen.helaas nu niet.krijg de melding abonneer je op deze zender.het ligt niet aan mijn verbinding ,want bij ...
Ik heb de ci+ module uit de tv gehaald en ik kan nog steeds alle zenders kijken (dtv kabel). Is dat normaal? kan ik nu de module ook gewoon in een andere...
Goedemorgen,Mijn vader kijkt Ziggo met name voor een 2-tal zenders: 607 (klassiek) en 50 (Nostalgia).Maar vertelt hij me, die zijn niet meer te zien. Zij...
Ik heb al een tijd de mb next en heb nog steeds geen retourbox voor de horizon mb terug te sturen. Ik zit al zeker een maand of 2 a 3 te wachten. Wanneer...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.