senior afstandsbediening bij CI+ module. Advies? Opgelost
Weet iemand welke senior afstandsbediening (zo weinig mogelijk knoppen) geschikt is bij een CI+ Module? Dank!
Weet iemand welke senior afstandsbediening (zo weinig mogelijk knoppen) geschikt is bij een CI+ Module? Dank!
Goedendag,Ik heb de MediaBox Next, met de laatste software 4.19 AV, via HDMI verbonden met een Sony 4K KD-49XF9005. De Sony TV is eigenlijk een luxe beel...
Hallo,Sinds ik de Ziggo Next heb, is het geluid bagger, maar dat een andere keer. Graag wil ik weten waarom de Next zoveel queries verstuurd. Het zijn er...
Sinds een tijdje staat nu al de Mediabox tussen mijn cast lijstje met apparaten, helaas werkt dit niet. Hebben meerdere mensen dit en komt dit echt? Het ...
Na installatie nieuwe mediabox next geen replay en opname functie. Volgens service desk staan de zgn. Productregels goed. Wat nu ?
Ik heb een humax kastje dat ongeveer een minuut lang het Humax logo in beeld geeft voor ik tv kan kijken als ik het kastje aanzet. Bij installatie heeft ...
Hallo, Sinds vandaag moet ik in een keer inloggen met password als ik de Next opstart. Daarnaast is hij wel met het netwerk verbonden maar er komt geen s...
Bij het gebruik van een analoge verbinding met de 3,5 mm MiniJack uitgang is het niet mogelijk om het geluids niveau aan te passen op de uitgang maar all...
We waren al jaren gewend om twee afstandsbedieningen te hebben. Nu heb ik de mediabox Next. Is er een slinkse manier om naast de AB van Next nog een AB t...
Ik beschik over het TV abonnement standaard.Op mijn Mediabox XL ontvang ik veel meer zenders als op de kleine Digitale ontvanger.Bijv onlangs voetbalweds...
Bij versie wijziging werd het mogelijk om met één Ziggo afstandbediening de Mediabox Next, Bose Audio en Sharp TV bedienen. Heb dat uitgewerkt, Aanzetten...
Hallo,ik heb de volgende tv en soundbar Philips 55PUS7334/12 met een dht-s316 Denon.aangesloten via HDMI al verschillende kabels gebruikt maar het geluid...
Er zit al meerdere dagen geen leven meer in mijn mediabox Next. Het lampje brandt niet meer en het ding gaat dus ook niet meer aan. Ik heb hem al eens ui...
Bij het gebruik van de rode knop om interactive TV te activeren op de UE55HU6900S krijg ik de volgende foutmelding TV-012. Hieronder heb ik even de error...
hallo. mijn zoon heeft de oude tv van zijn opa gehad heeft ook ziggo nu wil ik die voor hem aansluiten en heb nog een ci module over en die geeft aan nu ...
Wij hebben de Ziggo media box next, op een QLed Q6 smart tv 2019 maar de afstandsbediening van de media box werkt niet 100% optimaal. De zenders overscha...
Goedemiddag, Sinds een week of 2 ervaar ik issues met de Mediabox Next waarbij het beeld op zwart gaat na een x aantal minuten. Bij opnames dien ik de af...
Ik heb een oudere Sony Batavia tv met ci+ slot, maar ik weet niet welke module ik moet bestellen.
Bij de ‘buren’ heeft iemand de Next open gemaakt. Natuurlijk moet u dat NOOIT doen, want behalve dat de garantie dan vervalt ( en u problemen kan krijgen...
Hallo, Ik kan ineens (waarschijnlijk door de laatste update) het volume niet meer regelen via mijn Yamaha RX-AS710 D versterker met de Next-afstandsbedie...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.