Tv kijken zonder mediabox na wegvallen analoog signaal Opgelost
Het probleem voor de ouderen onder ons is dat er twee afstandbedieningen zijn bij het gebruik van de mediabox. Wanneer er nu op de kanalenkiezer van de a...
Het probleem voor de ouderen onder ons is dat er twee afstandbedieningen zijn bij het gebruik van de mediabox. Wanneer er nu op de kanalenkiezer van de a...
Vraag is het mogelijk dat als je in mediabox next als je Radio kiest het geluid naar je versterker en dat je dan je tv uit kan zetten en het geluid gewoo...
Enige tijd geleden is Ziggo overgegaan van analoge naar digitale tv. Ik heb toen de tv in mijn werkkamer opnieuw geprogrammeerd v.w.b. de zenders. In eer...
Installeren van de smartcard of CI+ module is mij onbekend en in de ziggo analoog digitaal wegwijzer via de pc kom ik niet tot een resultaat., Het stopt ...
Sinds vandaag kan ik niet meer terugkijken, de replay doet het niet krijg dan foutmelding cs2217. Ook on demand doet het totaal niet meer. Krijg niets te...
Ik ben verhuisd van een Ziggo gebied naar een voormalig UPC gebied en heb mijn SMT-C7140 meegenomen om de UPC mediabox te vervangen. Ik krijg hem niet aa...
hoe verbind ik een harde schijf met de humax 5300c
Hallo, Ik heb een RADOLA LD-43 RAD030K gekocht, alleen deze krijg ik niet gekoppeld met de NEXT-afstandsbediening, ik ga naar instellingen->Beeld en Gelu...
Als de moderators dit geen goed idee vinden halen ze het maar weer weg Omdat er met de vorige update versie heel veel verschillende losse topic's werden ...
Bij de software installatie 4.17 kon ik de Next aanzetten en bleef mijn receiver uit. Nu heeft mijn receiver een tijdje losgekoppeld gestaan ivm een verb...
Als ik de box opstart dan staat op de tv even geduld,dat deed ie eerst niet. Hij stond op, 5 uur standby,moet dat niet 24 uur zijn. Wat moet ik doen?
robboIk kreeg een steeds hogere signaalsterkte binnen in mijn huis om de Fra 752/N te kunnen blijven gebruiken.De grens van oversturing werd bijna bereik...
Ik heb Masterchef: the professionals in mijn geplande opnames staan. BBC2. Dus alle afleveringen van de huidige serie. Alles werd netjes opgenomen tot gi...
Is het normaal dat in de morgen bier gedronken wordt bij een sport programma zoals Formule1 cafe. Nou ja bier, ik bedoel Heineken spul
Hallo. Sinds gisteren nieuwe Samsumg smart tv geïnstalleerd. Humax 5200c laten staan omdat die analoog uut heeft naar audio versterker. Zo kan ik radio l...
Beste, ik heb de de Sony surroundset via optische kabel gekoppeld aan de tv, en next met HDMI aan tv. Op deze manier krijg ik voor de Apple TV geluid op ...
Ongelofelijk, maar echt waar: vanavond de Ziggo helpdesk gebeld met de vraag wat de open en dichte rode bolletjes betekenen in de vakjes van de radiozend...
Er zou een update komen dat de next weer compatoble wordt met oudere philips tv's. Is dit inmiddels al gebeurd? Zo niet,,, wabneer komt die update? nu va...
Regelmatig valt de verbinding van mijn Logitech UESmartradio weg met de mededeling “DNS omzetting mislukt” Ik heb van alles geprobeerd en et enige dat we...
Goede dag, Wij hebben een humax media box met hdmi. Ik kan nergens vinden welke serie het van de box is, naar wij krijgen sinds 2 dagen iedere keer een g...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.