Storing Mediabox Next i.c.m. oud surround systeem Onopgelost
Al tijden bezig met een beeld probleem. De Mediabox next gaf storing op mijn tv qua beeld. Haperingen etc. Na wat proberen lijkt mijn oude surround syste...
Al tijden bezig met een beeld probleem. De Mediabox next gaf storing op mijn tv qua beeld. Haperingen etc. Na wat proberen lijkt mijn oude surround syste...
Reproduceren bug:Neem live programma op (bijvoorbeeld op RTL4) Ga naar opnames en bekijk programma vanaf begin Bij reclames wil je verder spoelen - gaat ...
Net een nieuwe xl box ontvangen vanwege nieuw abo. Hij blijft maar bijwerken. Nu lees ik hier dat er een pob 01 box tussen moet. Kan iemand van ziggo dat...
Afgelopen weekend kwam ik er toevallig achter dat de Next een gedeelte van de serie-opnames heeft verwijderd. Deze voor zover ik kon zien weer opnieuw in...
Hoi, vorig jaar bijzonder genoten van Real Time with Bill Maher. Komt het nieuwe seizoen dat 15 januari is begonnen ook weer beschikbaar bij Ziggo?Alvast...
We hebben een smart tv een LG 43UH610V sinds we deze tv hebben kijken we al digitale tv.Maandag is er een storing geweest (waar wij eerst geen last van h...
Ik lees zowel in dit forum als bij Kassa, Radar en de Consumenten Bond dat het gewijzigd (commercieel) beleid van Ziggo, het verhuizen en/of (her)gebruik...
wij hebben volgens het boekje geinstalleerd maar krijgen nu aan elke zender een balk met bv av7 1080I/5.0 Hoe krijgen we dit weg
Omdat mijn vorige mediabox xl het begeven had heb ik een nieuwe ontvangen. Echter bij bron vermelding staat bij HDMI1 waar hij op aangesloten is onbekend...
Hallo,heb geprobeerd mijn versterker merk. Vincent type SV-388 te koppelen aan de next,dit lukt helaas niet,kan dus niet het volume regelen met ab van de...
Hi,Ik heb geluidsproblemen bij het afspelen op mijn HomePod via de Ziggo GO app op mijn Samsung Smart TV. Het geluid hapert steeds heel kort.Ik wil uitsl...
Nou is de vraag ik had even de instructie gelezen hoe je dit pakket aansluit en ik zie in de aansluitinstructie op ziggo dat je twee uitgangen zou moeten...
Ik heb een smart tv achter de NEXT box, dat werkt prima. Vanaf het punt waar de coax uit de muur komt heb ik een aftakking naar de slaapkamer gemaakt zod...
Hizomaar opeens.Nl1,2 en 3 doen het wel,maar RTL 4, 5 SBS 6 niet.Krijg de melding service is niet beschikbaar of zwak of geen signaal.Wat te doen ?Gr.
Terugkijken gaat niet ivm overbelaste WiFi wordt er vermeld terwijl er verder niets via WiFi wordt gebruikt……Heb langzamerhand de buik vol van ZIGGO er i...
Hallo , Mijn vraag gaat over de Mediabox die je krijgt als je voor €4,- per maand een extra Mediabox aanschaft. Mijn vraag: is de software van de normale...
Goedemorgen, Afgelopen dinsdag is de Mediabox XL en het modem voor het alles in 1 pakket aangekomen. Enthousiast alles aangesloten en het werkt niet.. ge...
Vandaag is voor de tweede keer het beeld uitgevallen. Ik heb wel geluid. Heb met Ziggo gebeld, kon net naam en adres doorgeven toen verbinding werd verbr...
ik heb af en toe dat als ik 1 tikje doet op de afstandbediening dat hij meerdere items opzij gaat vet irritant wat kan ik hieraan doen ?
Een wooninrichting heeft bij ziggo een abonnement afgesloten waardoor iedere bewoner op zijn kamer, zonder afzonderlijk abonnement, tv zou moeten kunnen ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.