Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.8KOplossingen
  • 48.3KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

TV-gids niet in z'n geheel te zien, ik zie alleen de favorieten. Onopgelost

Ik heb kennelijk iets ingesteld (niet bewust) waardoor ik alleen mijn favoriete zenders kan zien. Ik kan nergens vinden hoe ik de normale, gehele, gids weer kan instellen. Weet iemand hoe je dat doet?

RiBo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opnames willen niet doorspoelen of pauzeren Opgelost

Hoi sinds een week klant, ik heb de XL box. Sinds een paar dagen willen de opnames niet meer doorspoelen of pauzeren, zeer frustrerend. Weet iemand hier een oplossing voor?

Angela.S door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ondertiteling menu Opgelost

hallo, zou het mogelijk moeten zijn op met 1 druk op de knop ondertiteling aan te zetten? Ik ken nu alleen een optie waarbij ik drie of 4 stappen moet doorlopen om onedrtiteling aan te zetten. zonde. ...

RONALD6164 door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Aansluiten JBL soundbar op Mediabox XL Onopgelost

Ik wil een JBL soundbar gaan aansluiten op mijn TV, maar deze heeft geen hdmi arc of optical out. Maar de mediabox heeft wel een optical out. Is het mogelijk om een soundbar aan te sluiten via de opti...

TV beeld knippert en wordt steeds donker - erger bij gebruik Netflix Opgelost

Ik dacht dat het aan mijn LG TV lag en was al aan het kijken voor een nieuwe maar gisteren kwam ik erachter dat het probleem erger is als we Netflix kijken. Daardoor denk ik nu dat het aan mijn verbin...

Putje11 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe klant, Sonos Beam + PS4 werken niet, rest wel Opgelost

Hallo,Sinds 2 weken zijn we klant bij Ziggo geworden. Alles werkt prima, internet is ook gelijk 5x zo snel als onze vorige leverancier.Nu wilde ik mijn PS4 aansluiten maar krijgt deze zowel met WiFi a...

The Leftovers HBO Seizoen 2 Aflevering 6 en 7 ontbreken bij mij Onopgelost

In de content van HBO is de serie "the leftovers" te vinden. Hierbij ontbreken afl. 6 en 7 van seizoen 2. Wie kan mij vertellen waarom en/of deze nog worden toegevoegd? Alvast vriendelijk bedankt,Groe...

Stanne door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Haperend beeld en geluid Mediabox XL Onopgelost

Een aantal maanden geleden is door de Ziggo monteur de Mediabox XL vervangen omdat het beeld en geluid bijdehand vorige Mediabox XL regelmatig haperden. Tot vorige week had ik na de vervanging geen pr...

Gerrit_65 door Gedreven Liefhebber
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Movies & Series XL op een Humax mediabox Opgelost

Ik kan dus movies and series xl niet vinden op mijn humax. Online stond wel dat ik het er op af kan spelen. Ik heb een Hamas afstandsbediening erbij gekregen.

Dagpas Foxsport Onopgelost

Hallo. Ik wil graag een dagpas voor foxsport om straks ufc te kijken, maar de optie huren staat er niet bij

MediaBox XL beeld valt weg. Opgelost

Sinds een dag of 14 valt regelmatig mijn MediaBox XL uit, ik heb dan geen beeld en geen geluid.Na een paar seconden of een aantal minuten springt hij weer aan en doet het dan weer.Gebeld met de klante...

Netflix app en Dolby Plus via optische kabel Opgelost

Hallo,ik heb het volgende probleem,het geluid van de media box gaat via een optische kabel mijn versterker in en werkt prima ,de versterker geeft netjes aan dts,maar nu komt het probleem sinds kort ma...

Danger door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Netflix doet het niet via mijn Ziggo Mediabox XL Onopgelost

I kan helaas geen netflix kijken via mijn ziggo box.Ik krijg een dan een scherm vol pixels te zien. De zenders op de tv doen het gewoon goed. En aan de internet ligt het niet. Ik heb alles al een paar...

VPN verbinding naar buiten Onopgelost

Ik heb sindskort ZIGGO en ik kan sindsdien niet meer vanuit thuis op mijn bedrijfsnetwerk komen. Ik heb al gezocht op de andere topics en zag dat ik mijn IP adres moest forwarden, ik weet alleen niet ...

ramstijn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

schakelmee op kosten jagen? Opgelost

Beste Ziggo,We hebben al tijden een smart tv met CI+ module voor de woonkamer. Boven staat er een oude tv op analoge lijn. Nu vind ik het bijzonder dat er een dienst weg gaat vallen en de abbonementsp...

GW12345 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

CI+ module converter/adapter voor analoge TV ? Onopgelost

Vandaag ontving ik bericht dat (al) per 11 december a.s. analoge tv helaas niet meer in mijn omgeving wordt aangeboden.Ik ben tevreden met het analoge zender aanbod en zit niet te wachten op "57 (digi...

020analoog door Liefhebber
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 15 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen