Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14.6KOplossingen
  • 19.9KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Opnemen en terugkijken Onopgelost

Goedenavond. Er zijn alweer een paar weken verstreken, maar wij kunnen sinds wij in het bezit zijn van de ziggo nextbox (en dat is al vanaf augustus) nog steeds niet opnemen of terugkijken! Ook staat ...

DeesLex door
Level 1
  • 34 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

afstandsbed Opgelost

Na alle stappen te hebben gedaan werkt de afstandsbediening nog steeds niet, de box doet het wel met de toets op de box, volgens installateur is de afstandsbediening overleden!! Hoe kom ik aan een nie...

Tv extra? Opgelost

Ik ben deze middag eens wat grondiger naar mijn uitgaven aan het kijken, en nu zag ik dat ik elke maand 13,95 euro betaal voor een tv extra-pakket. Maar ik kan nergens meer wat terugvinden welke zende...

Dannycu door
Level 2
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Mediabox XL wordt heet Onopgelost

@Ziggo Ik heb nu ongeveer een maand mijn Mediabox XL en deze wordt nu steeds heet en schakelt zich dan uit. Ik heb hem al uit het tvmeubel gehaald zodat hij vrij staat en de warmte weg kan maar hij bl...

LindaF door
Level 1
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ruis op radio Opgelost

Sinds een week soms een nadrukkelijk ruis geluid op radio. Nooit eerder gehad, geen veranderingen aan bekabeling etc. aangebracht. Situatie, ziggo mediabox next, geen storing op TV. Via tv app radio s...

alwinmvb door
Level 2
  • 34 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen