Live stream big brother doet het niet meer code 1008 Alleen-lezen Opgelost
Hallo,Sinds vanmiddag werkt de livestrem van Big Brother niet meer wat kunnen wij hier aan doen? Heb de modem al gereset.
Hallo,Sinds vanmiddag werkt de livestrem van Big Brother niet meer wat kunnen wij hier aan doen? Heb de modem al gereset.
Waar zijn gekleurde knopjes gebleven op de afstandsbediening?en waarom kan ik niet meer handmatig opnemen? Ik mis gewoon enkele makkelijkheden van de vor...
Ik heb sinds kort een sharp smart televisie. Maar er is geen enkele code om de afstandsbediening te koppelen. Gr Arnold
Ik wil mijn zenders installeren maar krijg 0 Erg spijtig dat men mij telefonisch niet kan helpen, zou graag op korte termijn een antwoord willen. Heb een...
Meerdere malen hebben we geen geluid als we via de media box tv kijken, rechtstreeks tv via de kabel is er geen probleem. Soms is er geluid als we de box...
Mijn vraag : ik heb een digitale radio-ontvanger bij ziggo aangeschaft , en ik heb ook een mediabox next, bij de radio-ontvanger zit een handleiding maar...
Hallo, sinds de update moet ik bij elke film of programma voor boven de 18 mijn pincode invoeren. heb het kinderslot uitgezet maar dit werkt dus niet. vo...
Wanneer komt Siren series 3 in het on demand menu?
Met Netflix gebeld omdat ik de instructie niet kon uitvoeren. De app op de tv was niet te openen en de homepage op de pc toonde geen Instellingenknop of ...
***Afbeelding verwijderd i.v.m. privacy gegevens***
Het stoort mij nu al jaren dat CNN en andere nieuwszenders hier in waardeloze SD worden doorgegeven. De beeldkwaliteit is afschuwelijk en dat is behoorli...
Hallo,Ik heb een vraag over de Mediabox XL update, is er een mogelijkheid om deze eerder te krijgen? Ik heb namelijk nog de oude software.Ik zit te twijf...
Als we naar een film kijken bijvoorbeeld en die op pauze zetten of als we een opname terugkijken van de bewaarde films en die op pauze zetten dan komt na...
Ondertussen heeft 8% van de Nederlandse huishoudens een abonnement op Disney+. Waar blijft de app voor Ziggo Next? Geef eens een planning zodat we kunnen...
Goedenavond Ik ben momenteel bezig een nieuwe tv te kopen maar als ik op de site van ziggo kijk of de tv ci gecertificeerd is voor ziggo kom ik in de lij...
Hallo kan ik bij een nieuw abonnement twee mediaboxxen xl krijgen ipv 1 mediabox next. VRG
Goedenavond, Sinds gisteravond heb ik problemen met de HUMAX 5100c. Beeld werden blokkig, ging verstoren en de melding E37-32 verscheen. Dit zou een stor...
Hallo, sinds vorige week heb ik een andere tv samsung qe50q64t en ik kijk via een ci+ module en cisco hdd recorder!/ decoder. Omdat ik wat problemen had ...
Ik ben toe aan een nieuwe televisie. Ht zal waarschijnlijk een OLEd van Sony worden. Eigenlijk wil ik hem strak tegen de muur en wil ik ook af van de med...
Hallo ,Mijn Horizonbox gaat erg vaak offline, komt ook niet vanzelf terug.Spanning moet er af en dan gaat het weer even.Nu heb ik de Horizonbox van mijn ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.