Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.7KOplossingen
  • 48.2KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Instellingen tv gids Opgelost

De tvgids staat standaard op gids&replay en maar ik zou graag als ik op het knopje tvgids van de afstandbediening druk tvgids enkele zender willen zien.Die indeling is eenvoudiger voor mijn moeder.Ik ...

Pianoman door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Omschakeling gewone mediabox naar Mediabox XL Onopgelost

Ik heb zonet de mediabox xl ontvangen . Ik had de standaardversie waar je niet mee kon opnemen enzo. Nu heb ik deze geinstalleerd maar in mijn "oude" ontvanger zit een smart kaart en usb stickje . Moe...

Tacha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welk (2de) apparaat heb ik nodig???? Opgelost

Sinds ik de horizon mediabox heb (voorheen 2x humax 5200C) kan ik op de tweede TV boven geen opnames meer bekijken (via het netwerk) welke op de 1ste Humax had opgenomen.De Humax herkent de bestanden ...

RMB24 door Raadgever
  • 355 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 33 Likes

Krijg geen Surround sound met tv zenders Onopgelost

Hallo,Gister mijn HTS met 360c geluid geinstaleerd en aangesloten op de tv, nu krijg ik wel geluid uit de voor speakers + sub maar helaas niks van achter.De instelling mogelijkheden op de reciever zij...

Jzwaans door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk ID bij instellen CI+ werkt niet Onopgelost

Ik heb bij jullie een CI module besteld voor op mijn slaapkamer. Ik gebruik het met een antenne. Nu zie ik dat het netwerk id niet werkt. 05555 moet ik volgens jullie intoetsen. Kunnen jullie mij help...

Free to air ontvangst Onopgelost

Ik heb een Edision T265 aangeschaft om Free to Air NPO 1, 2 en 3 te ontvangen. Volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten. Hij vindt alleen geen zenders, niet bij de DVB-T, DVB-C of de Netw. ID scan. W...

JanNauta door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2e TV aansluiten lukt niet Onopgelost

hallo,ik heb een 2de tv voor de slaapkamer maar het lukt niet om hem aan te sluiten op anntennekabel iemand tips?is een salora 32LED1500

SN_z door Gedreven Meedenker
  • 36 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Nieuwe Mediabox XL aanvragen Onopgelost

Mijn Horizon box loopt continu vast en kan niet meer terug kijken

FrankHo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opnames programmeren via mijn computer Opgelost

Als ik websites bekijk van diverse zenders kom ik wel eens programma's tegen die ik dan vanuit mijn computer wil programmeren op mijn Mediabox XL (Horizonbox). Is daar een methode voor, behalve via iP...

Toeboog door Gedreven Liefhebber
  • 79 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 14 Likes

Afstandsbediening Mediabox XL heeft slechte verbinding Opgelost

Iedere keer als ik de afstandsbediening wil gebruiken knippert het "box" knopje een paar keer en dan kan ik hem voor een paar keer gebruiken.

martjong door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ineens geen beeld meer op 2de media box mediabox Opgelost

Wij gebruiken 2 samsung SMC 7140 decoders op 1 TV via de HDMI kabel, 1 decoder via de foxlinq voor gesproken onder titeling die normaal werkt. Bij gelijktijdig gebruik van beide decoders, viel het bee...

wiel6373 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat is de optimale aansluiting van de Mediabox XL? Opgelost

Kan ik de coax kabel die uit de splitter komt (welke 1 kabel naar de media box, en de andere naar de connectbox gaat) direct aansluiten op de mediabox xl?De kabel gaat nu naar de vierkante wand contac...

HvandeMerwe door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Interactieve tv werkt niet Opgelost

Sinds 21-12 ben ik bij Ziggo, alles zelf geïnstalleerd en alles werkt prima. Behalve het interactieve gedeelte van de tweede tv (Humax box) ben ik zelf geen fan van, deze uitvoering (5300C). Eerder he...

Skillgannon door Gedreven Meedenker
  • 47 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 5 Likes

Kabeladvies bij blokken in beeld Onopgelost

Afgelopen weken worden de blokken in beeld steeds erger bij het tv kijken. Gisteren, tijdens het journaal jaaroverzicht op NPO1, was het zelfs zo erg dat we niet meer konden volgen waar het nou over g...

Kilroy door Stamgast
  • 119 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 14 Likes

Fan Alarm Mediabox XL Opgelost

Goedenavond,Sinds 8 december maak ik gebruik van een MediaBox XL, sinds 18 december ontvang ik de melding Fan Alarm, op 21 december een nieuwe MediaBox ontvangen en aangesloten met hetzelfde probleem....

Kuuper door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Geluidsniveau regelen koptelefoon met Mediabox XL Opgelost

Graag zou ik willen weten of er een mogelijkheid is om het geluids niveau van een koptelefoon te regelen die is aangeslotenop de mediabox xl, de minijack aansluiting op de tvis namelijk defect en ik g...

struup door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing bij Replay TV Onopgelost

Wanneer ik programma’s terug kijk ervaar ik storing in het signaal. Met name aan het begin en einde van een reclameblok zit er een hapering in het signaal. Ook bij regulier tv kijken zie ik dit, maar ...

Geluid regelen via mediabox xl en niet via tv Opgelost

Goedendag.Kan ik ook geluid regelen via mediabox xl i.p.v. de tv. Mijn infrarood van de tv is kapot. Via mijn vorige mediabox kon dat namelijk wel. Vriendelijke groet.Wilbert

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen