Waarom kan je Animal Planet niet terugkijken? Opgelost
waarom kan je animal planet niet terugkijken ? voor € 11,95 per maand meer te betalen , verwacht ik toch eigenlijk dat ik Animal Planet terug kan kijken ...
waarom kan je animal planet niet terugkijken ? voor € 11,95 per maand meer te betalen , verwacht ik toch eigenlijk dat ik Animal Planet terug kan kijken ...
Ik maak gebruik van een mediabox next aangesloten op de tv via een versterker. Nu heeft ziggo een software update gedaan en nu heb ik geen beeld meer op ...
Hallo ik heb nu 3 weken deze mediabox next en iedere keer als ik de radio aanzet op xite schakelt deze na een half uur over na de tv wat kan ik hier aan ...
ik heb de mediabox next sinds 2 dagen maar op de afstandsbediening mis ik de i (info) toets. Via een omslachtige weg kan ik wel inof over een film of pro...
Dag, Heden kreeg ik bericht dat Ziggo stopt met het doorgeven van het analoge signaal op de kabel. Nu heb ik in de woonkamer een Samsung smart TV die ree...
Ik heb de LG OLED55C7V uit 2017 en een CI+ module. Volgens een Ziggo medewerkster zou On Demand moeten werken maar dan wel op de OLED55C7V-Z. Maar deze b...
Geen opnames meermin cloud na aanpassing verwijderen vaste telefonie
Ik wil voor ons Oma even een zender overzicht uitprinten op A4 formaat. Het printicoon van de website heeft een error en als je de website print dan krij...
Weet iemand hoe het zit met de regelgeving van IPTV. Wat mag wel en wat niet?
Ik heb nu al weken de next in huis maar ben erg on tevreden. er komt gewoon geen 5.1 geluid uit. pook na de laatste update niet. Mijn oude mediabox die d...
Door de drukke feestmaand heb ik zeker de nieuwsbrief van Ziggo gemist……. https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-stopt-met-zender-van-de-maand-en-gaat-met-...
Sinds enkele weken een nieuwe Philips TV en de Next box in huis en aangesloten op een Marantz receiver. Op mijn vorige TV, eveneens Philips en de Horizon...
hallo Mediabox Next zorgt voor storing HDMI ARC signaal. heeft ziggo hiet al een oplossing voor of nog niet is al een oud verhaal toch.
Ik heb al een tijdje de Next van Ziggo en het heeft eigenlijk nooit goed gewerkt. Op de een of andere manier ‘pakt’ de TV het beeld van de next soms niet...
Sinds enkele weken hapert de ab van de Next. Na een seconde of 5 werkt hij dan weer normaal. Pas nieuwe batterijen in de ab gedaan. Het lijkt echter of h...
Mijn zenderinformatie met het kanaallogo is steeds weg, pas na het opnieuw plaatsen van de ci+ module laat hij het weer zien, na het aan en uit zetten is...
Hallo, Zojuist heb ik mijn oude mediabox gebruikt voor mijn 4k tv, aangezien ik hiervoor een digitale ontvanger had maar deze geen HD zenders kon weergev...
Heb op de nexs de netwerk verbinding rood branden internet doet het gewoon kabel werkt ook maar mediabox nexs krijg om een bepaalde reden geen verbinding...
Beste Klantenservice, Bij deze wil ik graag een verzoek doen om de Ziggo straatkast te verplaatsen, een paar meter links naar de blinde muur. De kast sta...
hoi iedereen., ik heb net een nieuwe smart tv van samsung gekocht maar als ik hem met een HDMI kabel aan de humax 5300c verbind, dan vindt hij de bron ni...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.