Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

  • 12.3KOplossingen
  • 17.2KDiscussies
  • 171KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Viaplay via Kabel TV? Onopgelost

Ik heb kabel tv (dus geen internet) maar wel Viaplay abonnement. Kabel tv wordt geïnstalleerd via 04444 frequentie maar dan is kanaal 200 niet beschikbaar, terwijl ziggo aangeeft tot December dit jaar...

Svanwes door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart Card defect Onopgelost

Wij maken gebruik van een Ci+ module, deze enige tijd geleden zelf aangeschaft. Nu is onze smart card defect. Deze is nog van Multikabel en reeds zeker 15 jaar oud. Nu geeft Ziggo geen nieuwe Smart Ca...

dappr32 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Next Mini niet online Onopgelost

Vanmorgen tijdens het kijken naar Netflix via de Next Mini viel de verbinding weg en stond er in beeld dat de Mediabox niet online was, daarna foutcode CS9994. De mini is via WiFi verbonden en de conn...

FourB door Gedreven Raadgever
  • 109 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 12 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen