blokken, strepen en geen of stotterend geluid bij (Timer)start Humax 5200c Onopgelost
mijn schoonvader heeft sinds 3 weken problemen met opnemen. Als hij overschakelt naar de Humax 5200c krijgt hij de melding , storing 37e/32. Als hij de e...
mijn schoonvader heeft sinds 3 weken problemen met opnemen. Als hij overschakelt naar de Humax 5200c krijgt hij de melding , storing 37e/32. Als hij de e...
Ik wil mijn upc mediabox omruilen voor een mediabox xl omdat ik Netflix wil gaan kijken. Hoe pak ik dit aan?
Heb al eerder gevraagd om andere mediabox next geen reaktie ontvangen. streamen gaat steeds slechter hikups, veel groene schermen, geluid loopt door terw...
Ik zag zojuist een reclame in de rust van Leicester-Liverpool waarin Ziggo de programmering voor 2020 laat zien. Tot mijn grote verbazing zag ik hier ook...
De volgende opstelling heeft bijna 1 jaar nagenoeg vlekkeloos gewerkt, maar na gisterenavond heb ik geen beeld meer. Media next box gekoppeld aan NAD T77...
Ik had een Mediabox XL en een extra Mediabox XL. Met deze laatste kan je geen Netflix ontvangen, en wanneer je Netflix kijkt via een app op je Smart TV l...
Sinds 1 week werkt mijn Ziggo CI+ module niet meer. Geen foutmeldingen er gebeurt niets. Alles opnieuw geïnstalleerd met verschillende instellingen geen ...
“UPC media box hd digital video recorder” doet het niet meer. Bij aanzetten staat er op display alleen maar INIT… en dat verandert niet meer. Vele malen ...
Is de ziggo mediabox next al weer te bestellen? we willen graag een 2e erbij, alleen waren ze niet op voorraad. Nu wel?
Hoeveel nextboxen mag \kan je hebben eigelijks ..meer dan 3-5.of kan je alleen maar 2 in huis hebben ..
Goedemiddag. Ik krijg sinds een dag of drie alleen nog maar analoog geluid uit mijn surroundset. Geen idee wat er gebeurt is maar krijg geen digitaal 5.1...
Sinds enige tijd worden er opnames gemaakt va een programma dat ik een keer heb bekeken, het programma is nergens terug te vinden, staat dus niet in de o...
De ontvangst van Fox stoort enorm bij ons. Het kan niet aan de ontvangst liggen want de andere zenders hebben dit niet. Waar kan dit aan liggen en wat ku...
Ik ontvang als het goed is deze week een retourdoos. Past deze retourdoos door mijn brievenbus of wordt deze door een bezorger afgegeven? Ik ben namelijk...
Sinds gister geeft de next box opeens een sterk uitvergroot beeld, waardoor er nog slechts het linker boven kwart van het veel op het tv scherm past. Bij...
bij de extra mediabox op de slaapkamer kunnen we nu niet meer rtl 10 en eurosport kijken terwijl dat eerst wel kon. Hebben van alles geprobeerd maar niet...
Blij met mijn 3 Next boxen, maar: Al een paar keer de mededeling CS9996 (geen netwerkverbinding) gekregen en een aantal minuten moeten werken om de Next ...
Net nieuwe Horizon Next ontvangen. Afstandbediening werkt op zich prima behalve de ‘terug’ knop (knop 8),;gaat bijvoorbeeld niet terug naar de vorige zen...
Sinds maandag heb ik de Mediabox Next en kan ik ook geen tv meer kijken via de Ziggo Go app. Ik blijf een melding krijgen dat er geen line up beschikbaar...
Sinds eind augustus bezig de next met extra next voor boven in huis te krijgen . Helaas is de uitgifte van de 2e next gestopt , gisteren maar weer even g...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.