Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.9KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

ps4 wifi verbinden Opgelost

krijg mijn nieuwe ps4 niet bvia wifi verbonden met het ziggo modem.bij het testen van de verbinding komt wel het modem zichtbaar ip adres ophalen succesvolinternetverbinding mislukt wat gaat er fout

Mediabox XL problemen met Connect box ziggo Opgelost

Iemand bekend met het probleem dat mijn smt-g7401 samsung niet draadloos verbindt met mijn connect box van ziggo? De kanale heb ik al aangepast en via WPS verbind krijg ik steeds foutmelding dat die g...

Ray Donovan seizoen 5 Opgelost

Ik heb sinds het stoppen van het tv-kanaal van HBO Ray Donovan niet meer gezien en heb zodoende seizoen 5 gemist. Nu is seizoen 6 er wel maar seizoen 5 niet. Kan deze nog worden toegevoegd? Zou zo en ...

martwoutnl door Raadgever
  • 1225 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 469 Likes

Problemen met Veronica uitzendingen Onopgelost

Bij voetbalwedstrijden zoals gisteravond is het weer hommeles met Veronica. Beeld blijft om de paar seconden hangen . Dus maar weer gestreamd vanaf mijn tablet naar tv. Beeld dan probleemloos. Als ik ...

jmeyer2 door Liefhebber
  • 208 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 27 Likes

Vikings nieuwe aflevering Opgelost

Ik heb movies en series xl waar kan ik de nieuwe aflevering zien van vikings history geprobeerd hbo??

GAS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lost series op on Demand Opgelost

Al enige tijd ben ik de afleveringen van de de serie Lost aan het kijken. Was inmiddels bij seizoen 6 en al 110 van de 121 afleveringen gezien, maar nu is Lost opeens verdwenen uit on demand. Kunnen j...

buhl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Replay TV, time shift en reclame doorspoelen Onopgelost

Ik heb op aanraden van mijn zoon een Zidoo X9S Android mediabox zitten testen welke een HDMI in- en uitgang heeft. Leuke box en kwam tot een ontdekking die ik hier wil delen voor mensen zonder eigen r...

vasco_nl door Gedreven Raadgever
  • 508 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 36 Likes

Wat te doen met de oude Mediabox na vervanging? Opgelost

wij hebben een nieuwe ziggo mediabox XL ontvangen, wat moeten wij doen met onze oude UPC mediabox type (DSR 7111/03)

NMW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zendernummers wijzigen bij ci+ en LG tv. Onopgelost

Ik ben sinds gisteren overgestapt van de mediabox naar de CI+ module in de nieuwe LG tv.Nu heb ik een favoriete lijst gemaakt maar de zendernummers kan ik niet veranderen.Nu staat bijvoorbeeld na nr.1...

AlexT305 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix op kanaal 150 via de ci-module Opgelost

Ik heb sinds enige tijd ook een ci-module. Ik zie helaas geen kanaal 150 voor Netflix.Ligt dat aan mij of kan ik dat nog instellen?

weeren44 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Standaard gateway XL box aangepast? Onopgelost

Ik heb een nieuwe (nou ja nieuwe) XL box ontvangen en geïnstalleerd. Opgenomen in het thuisnetwerk zo dat ik op afstand zou kunnen opnemen en mijn thuisbibliotheek zou kunnen gebruiken. Nu blijkt dat ...

Afstandsbediening en Samsung Q8c Opgelost

Weet iemand of en hoe ik met de Ziggo afstandbediening een Samsung Q8c kan bedienen?

rob768 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Horizon afstanbediening aan Sonos koppelen Opgelost

Kan ik het geluid bedienen met mijn Horizon afstandsbediening icm de Sonos playbar?

FBU2 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Ondertiteling Ketnet aan of uit zettten Opgelost

Goedemiddag,ik heb een horizon box en op zender 53-Ketnet ondertiteling bij diverse programma’s (lees: meerendeel wel - enkelen niet)via de klantenservice van ziggo kwam ik er niet aan uit zij zeiden ...

H-G door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
Leden met de meeste oplossingen