Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.6KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

Slecht nep dolby digital 5.1 op sommige zenders Onopgelost

Zit nu op rtl 7 hanzel and gretchen te kijken en heb uit pure ellende mijn surround systeem maar uit gedaan.Wat een bedroevend nep surround zeg.Er komt niet eens bas uit de subwoofer en het klinkt bli...

kwelgeest door Gedreven Raadgever
  • 218 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 37 Likes

Graag door met Doornbos Onopgelost

Best Ziggo,Het klopt, ik probeer al een tijdje aan te geven dat Rob Kamphues niet de geschikte presentator is van formule 1 gerichte programma's. Geen controle over de gesprekken, altijd willen overbi...

Gewoonxan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

CS3400 topics allemaal gesloten Onopgelost

Ik heb vannacht een CS3400 fout gekregen.Bij nazoeken in de topics vond ik er een met activiteit 9 uur geleden. Maar dat topic was desondanks gesloten en dat gold ook voor alle andere topics met fout ...

Rocky Luck door Gedreven Liefhebber
  • 484 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 122 Likes

Doom Patrol rechten bij HBO Europe Opgelost

Afgelopen week werd bekend dat HBO Europe de rechten voor DC Doom Patrol gekocht heeft. Betekend dit dat we Doom Patrol binnenkort bij Ziggo mogen verwachten of valt de deal van Ziggo en HBO niet onde...

Damandan door Raadgever
  • 402 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 246 Likes

Deadwood serie Opgelost

Is Deadwood beschikbaar op bij Ziggo Go (movies en series)? Wil graag de serie zien voordat ik de film kijk.

Nails door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen geluid meer achter met DD+ Opgelost

Goedendag, ik heb onlangs de Mediabox Next aangesloten op mijn 4k TV en Onkyo surroundreceiver. Aanvankelijk waren zowel beeld als geluid perfect.Netflix afleveringen en Youtube video's met een perfec...

ZKra door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

melding "hou je knop ingedrukt" als je een opdracht geeft Opgelost

Als ik met stembesturing een commando wil geven wordt de knop inactief terwijl ik de knop ingedrukt hou. Op deze manier heb je niks aan stembesturing. Doe ik iets fout of werkt de remote niet goed?

Henri_01 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox Next en Yamaha receiver Opgelost

Sinds gisteren ook in bezit van de box. Eerste indruk is zeer positief. Ik loop nu tegen één probleempje aan. Heb mijn Samsung tv en Yamaha receiver gekoppeld. Tv gaat netjes aan- en uit. De Yamaha ga...

pixie66 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Profiel aanmaken met alleen radiozenders Opgelost

Het is mij tot op heden niet gelukt om een profiel te maken met alleen radiozenders.Op de Horizon kon ik naast de TV zender ook de radio zenders vastzetten.Ik neem aan omdat Radio nu op een andere man...

LeoGraper door Raadgever
  • 31 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 13 Likes

tv instellen - beeld is veel te licht Opgelost

Als dit niet mag je het gewoon verwijderen !Kunnen jullie meschien helpen ik krijg het beeld niet prefect of er is te veel licht of te weinig iemand tips

Petertje001 door Gedreven Liefhebber
  • 760 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 45 Likes

Next selecteert de audio ingang van home cinema set niet (optical) Opgelost

Goedemorgen,Sinds 2 weken de Next ontvangen en geïnstalleerd, wat een mooie verbetering tov XL.Er is 1 punt, waar klantenservice Ziggo nog geen oplossing voor heeft, hieronder de omschrijving:Configur...

Enije door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan Mediabox XL op RF out Humax 5200C? Opgelost

De RF-out geeft alles door, maar is deze ook retour geschikt voor interactieve (on demand) TV?RF-out doorkoppelen naar de Horizon box scheelt weer een splitter of versterker.

wwdv door Raadgever
  • 36 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Humax i-HDR 5050C kan geen zenders vinden Onopgelost

Wij hebben een Samsung TV en een Humax 5050c.Sinds een paar dagen geeft de Humax geen zenders meer.De coax kabel loopt eerst in de Humax en wordt dan doorgelust naar de Samsung tv.De Samsung werkt per...

Jackw door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Next mediabox en internetsnelheid Opgelost

Goedeavond, vandaag voor het eerst een opname terug gekeken op de Nextbox op dat moment was mijn dochter bezig op haar laptop en begon te klagen dat ze een hele lage internet snelheid had. even gemete...

voyager door Gedreven Raadgever
  • 40 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 13 Likes

Mediabox Next in combinatie met Samsung QE49LS03 (The Frame) Onopgelost

Hallo allemaal. ik heb sinds gisteren de nieuwe ‘The Frame’ 49 inch van Samsung in mijn kamer hangen. Het betreft de QE49LS03 .https://www.coolblue.nl/product/831119/samsung-the-frame-qe49ls03-qled.ht...

iTzTdW door Gedreven Liefhebber
  • 35 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

On Demand wazig slecht 4k beeld op de Mediabox Next Onopgelost

Ik heb de next box Sins 1 dag en een qled TV 55inch dus ik dacht game of thrones te kijken het laatste seizoen mooi in full HD of zelfs 4k nu geen van beide dus erg slecht geregeld dit,op 4k ia het be...

sjefke door Stamgast
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruik hoofdtelefoon Opgelost

Ik ben slechthorend en wil graag via hoofdtelefoon het geluid harder kunnen zetten dan mijn mede kijkers. Hoe sluit ik een hoofdtelefoon aan terwijl het geluid op de tv gewoon blijft wat het was?

Glasaal door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Coax op f.connector Opgelost

Ik heb een dab radio , denon M41, met een f. aansluiting.Kan ik de kabel gebruiken voor radioweergave met gebruik van een verloopstekker coax naar f.?Ik hoor graag.Albert

Hofa door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Programma niet vanaf begin terug kijken Opgelost

Bij de nw mediabox next komt het regelmatig voor als een programma een tijdje bezig is de optie kijk vanaf het begin er niet is.Vandaag bv was dit het geval op ned 1 en 2.Ook op de tablet is het dan n...

Xena door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen