Analoog naar digitaal slecht of geen signaal Onopgelost
In ons studentenhuis kijken nog een paar mensen analoog tv. We zijn met 14, hebben allen een eigen tv aansluiting en 6 man wil graag digitaal tv kunnen k...
In ons studentenhuis kijken nog een paar mensen analoog tv. We zijn met 14, hebben allen een eigen tv aansluiting en 6 man wil graag digitaal tv kunnen k...
Ik kijk italiaanse tv via de Ziggo app TV Italiana. Hoe kan ik de Italiaanse ondertiteling instellen? (Beschikbaar via Italiaanse teletekst pg. 777).
Ik wil graag Engelstalige programma's kijken zonder ondertiteling voor een prettige kijkervaring. Uitschakelen kan echter niet, alleen bij History. Kunne...
Ik heb de Ziggo next en een Qled Samsung tv (4K). Ik heb een hoop gelezen maar wordt nu niet echt wijzer of ik kwaliteit instelling op 4K of automatisch ...
Komend seizoen Formule 1 in 4K ?? Als er deze zomer niks gedaan wordt met 4K met al die sportevenementen , dan is het zo n geweldige gemiste kans . Wacht...
Goedemiddag,Momenteel heb ik internet en tv kijken van KPN via het draadloze verbindingsset voor tv (loopt dan via het stroomnet)Ik ben erg ontevreden ov...
Ik wil graag dat de Kinderzender Dreamworks wordt toegevoegd als vervanger van Disney Junior. Ik heb deze zender al bekeken bij KPN en Dreamworks is een ...
Graag wil ik mijn vraag beginnen met de uitleg dat ik helemaal niet technisch ben. het is mij gelukt om de Humax digitale ontvanger te installeren. Toen ...
Sinds ik de Next heb merk ik dat de storingen v.w.b. blokken en strepen nagenoeg tot het verleden behoren. Hartstikke mooi natuurlijk maar is nu de Next ...
Is de Sharp Aquos 40BG2 door Ziggo gecertificeerd?
moet van de analoge tv aansluiting af van de slaapkamer. Heb beneden een “horizon” box. Kan ik voor boven ook een dergelijke tuner bestellen ?
Toen ik mijn Mediabox next startte kon ik gewoon live tv kijken. Na een tijdje ging ik het menu ik en bleek alles Duits te zijn. Ook stond er een upc log...
De screensaver is geen probleem want je kunt met de afstandsbediening van je ( TV ! ) niet van je Mediabox de beeld uitzetten (zwart scherm) door menu-fu...
Ik heb een ziggo next mediabox en een HD ready tv model: T28E310EW type: LT28E310 van samsung. Nu is het volgende aan de hand. De bovenstaande combinatie...
Ik wil een serie opnemen maar krijg dan de foutmelding: Je neemt deze serie al op. Het gaat om Tp gear The races op Spike. Ik had deze inderdaad tot voor...
Kun je voor het aansluiten van de Ziggo Next box de kabels van de Horizon box gebruiken? Of moet je ze allemaal vervangen door de nieuwe meegeleverde kab...
hallo ik ben inwonend en we hebben hier een ziggo abbonoment van Ziggo max als het goed is ik wil graag de media box van next 4k ontvangen
Kan ik op 2 tv’s interactief kijken? Ik heb een mediabox en daar gaat het goed, maar bij de kleine kastjes niet
Op movies XL staat sinds deze week de zeer boeiende en spannende serie the Family. Helaas is aflevering 7 niet in de Ziggo go app te zien, is daar wat aa...
Aangezien ik mijn defecte Extra Mediabox niet meer kan ruilen (niet meer leverbaar) via de klantenservice van Ziggo probeer ik nu zelf het probleem op te...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.