Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

the pier Opgelost

Ik was The Pier seizoen 2 aan het kijken. Opeens kan ik hem niet meer inmijn kijklijst vinden. En als ik hem zoek bij ziggo go op m’n iPad, krijg ik de melding dat ‘de video niet afgespeeld kan worden...

splitter Onopgelost

Ik heb een nieuwe mediabox XL. Welke splitter kan ik hierop aansluiten ivm coaxkabel en radiokabel? op mijn oude box kon ik nl een coax in en uit kwijt

Trampie door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foutcode 1150 Onopgelost

De mediabox deed het vanochtend nog goed. Nu wil ik hem aanzetten en krijg ik de foutmelding 1150. ik heb andere topics hiervan gelezen, het kan niet aan de bedrading etc liggen aangezien hij het vano...

Netflix Onopgelost

Goededag, Als ik Netflix op mijn smart tv aanzet, heb ik op mijn reciever dolby digital + . Als ik op de Ziggo mediabox next Netflix aanzet heb ik pcm . Alles loopt naar mijn nieuwe Marantz reciever m...

P.v M. door
Level 1
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

De knop pauzeren Opgelost

Na nu ruim een uur aan de telefoon gezeten te hebben en weer doorverbonden te zijn ben ik wachtende op een reactie op mijn vraag.De knop voor pauzeren van mijn afstandsbediening HUMAX RM H01U werkt ni...

Rubini door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen