Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

Mediabox next extra activeren Opgelost

Heeft iemand ervaring met het activeren van deze extra box?Geeft een cs 1010 melding dit is normaal en zo max 1 uur duren.Na 3 maal contact helpdesk krijg ik het vervelende bericht dat dit max 72 uur ...

rualblas door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Soundbar gaat uit als ik de tv uitzet sinds update 4.17 Opgelost

Sinds afgelopen week schakelt, als ik de tv uitzet om naar de radio te luisteren de soundbar uit. Voorheen gebeurde dit niet. Dit gebeurde nadat ik alles opnieuw moest aansluiten. Alles is precies het...

Mediabox Next uit stand-by is gezet. ben ik mijn favoriet kwijt Opgelost

als mijn mediabox aan zet moet ik steeds mijn favoriet in stellen.Graag zo programmeren, dat de laats ingestelde favoriet blijft staan.Nu moet ik steeds naar meest gebruikte instellingen, beheer je fa...

Headset aansluiten op de Next (3,5mm audiopoort) Opgelost

Hé hé eindelijk na driekwart jaar een extra mediabox op mijn werkkamer, ik moest het al die tijd doen met www.ziggogo.tv en met de bijbehorende frustraties.Ik heb 2 maanden geleden al een topic aangem...

Source wijzigen en bevestigen op LG TV - Mediabox Next Opgelost

Ik wil mijn source wijzigen op mijn LG TV. De source knop brengt me naar een "LG scherm " waar ik met de pijltjes toetsen mijn source kan wijzigen. Niets aan de hand Maar wanneer ik de source wil bev...

tvansante door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Een tweede Mediabox XL Opgelost

als ik beneden een horizon xl box heb, kan ik dan boven ook een zelfde box aansluiten?

Feestmars door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarderingscijfer films in de gids Opgelost

Sinds recent is er ineens geen waarderingscijfer voor films (IMDB?) meer te zien bij de info van FILM1 (alle 4 van het abo) . Wil men verdoezelen dat er veel B en C filmsaangeboden worden?

gies door Stamgast
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Bose Solo 15 aan/uitzetten Next-afstandsbediening Opgelost

Het koppelen van mijn Bose Solo 15 Soundplate met de Next gaat goed via de instellingen van de Next box. De soundplate kan ik harder en zachter zetten met de next afstandsbediening. Echter gaat de bos...

BoyW door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

coax kabel - lengte Opgelost

Goedendag...Na aanleiding van het lezen over o.a. ,,wat is een goede kabel,,wil ik een HIRSCHMANN 4G(LTE) COAXAANSLUITKABEL 3 METER (FEKAB 5/3M) kopen.De afstand tussen het aansluitpunt (uit de muur z...

Boris48 door Raadgever
  • 38 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Hollands Nieuwe en Ziggo Combivoordeel Opgelost

Nu de algemene voorwaarden per 8 juli zijn gewijzigd ben ik overgestapt van Simyo KPN naar HollandsNieuwe Vodafone. Dit alles met het combivoordeel pakket levert leuke dingen op. De voorwaarden waren ...

Wanneer is Alita: Battle Angel te huur op Ziggo On Demand ? Opgelost

Weet iemand toevallig wanneer deze film te huur is ? op YouTube kan je hem al wel huren. Dus het verbaast mij dat hij nog niet te zien is op On Demand ?

D4rKy door Gedreven Liefhebber
  • 38 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Verspringing 4K beeld Opgelost

Hoihoi, ik heb een probleem omtrend de nextbox. Op 4k laat het beeld veel verspringing in helderheid en scherpte zien. Dit met interval van ongeveer 3 sekonden. Op 1080 gebeurt dit niet.

Na omzetten abonnement, geen zenders meer Opgelost

gisteren mijn abbo omgezet van max naar compleet, en vanmorgen krijg ik alleen nog maar npo 123. verder niets meer, ik heb geen abbo op andere zenders zegt de box....rara pindakaas, en bij ziggo is he...

Next afstandsbediening vergeet koppeling Philips tv Opgelost

Mijn next herkent automatisch mijn Philips tv, maar ‘mute’ en ‘info’ werken dan niet. Via handmatig koppelen en ‘toetsen proberen’ werken deze toetsen wel.echter, om de haverklap (bijna dagelijks) sto...

PeterOo door Raadgever
  • 47 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 30 Likes

Extra Mediabox Next: gelijk aan de hoofdbox? Opgelost

Wij hebben deze week de mediabox next besteld plus de extra mediabox en we hebben er 2 gekregen. Is de mediabox next en de extra exact gelijk aan elkaar?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen