Heos soundbar opstarten duurt lang Opgelost
Ik heb het probleem dat als ik de tv aan doe via mijn heos soundbar dat het even duurt voor die aan gaat en dat er in beeld komt te staan dat ik de hdmi ...
Ik heb het probleem dat als ik de tv aan doe via mijn heos soundbar dat het even duurt voor die aan gaat en dat er in beeld komt te staan dat ik de hdmi ...
Ik was verheugd te lezen op de Ziggo website dat er inmiddels een Mediabox Next Mediabox Extra kon worden besteld. Dit was voor mij de reden om de beide ...
Ik heb deze actie ontvangen. Hoe kan ik ze verzilveren? 5 gratis Ziggo On Demand films. Bestel ze binnen een jaar. Daarna is dit aanbod verlopen.
Mijn ethernet signaal heeft de volgende route:Router > Apple TV (3e generatie) > Smart tv Het signaal op de tv is uitstekend, ik kan kijken naar YouTube ...
Beste lezers, Door een per ongeluk ingedrukte toetscombinatie (?) is de weergave van mijn media next op tv van de programma's gewijzigd. De TV-gids wordt...
LS, eerst even wat feitelijke gegevens. Ik heb een TV Sony Bravia KDL32W655A. En ik maak gebruik van een Pioneer Recorder DVR-560H-K. Beiden al enige jar...
Ik gebruik een moderne Samsung smart TV die via de coaxkabel het ziggo signaal ontvangt. De TV is aangesloten op de ziggo mediabox next via een HDMI-kabe...
Vandaag voor mijn schoonvader een 2e TV gekocht voor op de slaapkamer . De TV gekocht bij Mediamarkt. Het merk is OK type ODL40642F-DB. Alleen het instel...
Al enige tijd heb ik een mediabox next in gebruik. Hij werkt met wifi zonder problemen. Nu wil ik over naar aansluiting met een utp kabel. Zodra ik die a...
Vandaag de Next geïnstalleerd zonder problemen echter bij de installatie van de 2e next krijg ik cs1010 als foutcode. . Wat nu?
Goedemorgen, Momenteel heb ik de afstandsbediening van de mediabox next gekoppeld aan mijn philips-televisie 40/PFL5625H/12 en mijn receiver STR-dh590. D...
Ik wil graag boven op een slaapkamer netflix kijken, onder in de woonkamer heb ik een mediabox xl daar wil ik geen netflix op kijken. ik heb vanuit de me...
Sinds de nieuwe software update ( 4.22 ) werkt mijn app van netflix niet goed. Voor de update was alles in orde. opstarten van de app is langer als norma...
De Next is verbonden met een Sony TV en Harmon Kardonsysteem voor het geluid. Het geluid wordt geregeld via de HK dus dat gaat prima, ook het uitzetten m...
Geruime tijd storing op de kanalen 120,122,605. Overige zenders prima.
Ik kan geen TV terugkijken via de next, wel via de app. Er staat dat ik een abonnement moet nemen, maar dat heb ik. Het probleem wordt vaker gepost, maar...
Kan de ondertiteling bij zender niet Uitzetten? Terwijl bij hoofd instelling op UIT staat, en ook bij de drie puntjes staat het op UIT? Terwijl er Nederl...
Ik heb een hdd/dvd recorder gekocht, de DMR-EX97C van Panasonic, om opgenomen programma's op een later tijdstip terug te kunnen kijken. Het apparaat heef...
Zit er geen nick junior in het kids pakket?**Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid**
ik heb mijn gratis maand fit at home geactiveerd en nu moet ik hem pairen met mijn tv. Er staat er komt een code op uw tv en die moet ik dan op mijn tele...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.