Ziggo Mediabox Next SW Update 11 & 12 augustus Opgelost
De nacht van 11 naar 12 is voorbij maar de update is niet uitgevoerd
De nacht van 11 naar 12 is voorbij maar de update is niet uitgevoerd
Sinds de update van de next mediabox is mijn afstandbediening de kluts kwijt... Bepaalde knoppen werken nog wel op vrijwel 2 soorten niet. Gaat hierbij o...
Hoi allemaal, ik ben van plan om over te gaan naar Ziggo omdat KPN niet hoger kan dan 50mb. Mijn huidige opstelling:Signaal komt binnen in meterkast en v...
Bij het opnemen van series/programma’s en ook het bekijken van eerdere programma’s via Replay of rechtstreeks vanuit het programma menu wordt er vaak nie...
Recent hebben wij een nieuwe TV gekocht, een 49 inch Sony Bravia met 4k, Android TV, alles erop en eraan. Het installeren van de CI+ module was wederom m...
Wij zijn onze pincode kwijt om films te kunnen bestellen etc. Wij hebben een reset geprobeerd via mijn ziggo en vanuit de media box zelf. Beiden opties l...
Ik heb een Samsung tv uit 2017. Nu heb ik de stappen via schakel mee netjes gevolgd en dat werkt allemaal prima. Nu is het alleen elke keer als de tv uit...
Recent heeft een monteur van Ziggo mijn Sony tv gekoppeld aan de afstandsbediening van de Mediabox XL. Nu kan ik echter het volume van de Sonos Playbar n...
Goedemorgen, Door enkele problemen heb ik vorig jaar over moeten stappen van Ziggo naar KPN, waarbij ik naar tevredenheid ben geholpen door de Ziggo-mede...
Vandaag mail gekregen van Videoland dat de Abonnementen gaan veranderen voor Nieuwe abonnee’s of voor wijzigende abonnementen. Als Videoland Abonnement 5...
Sinds Ziggo alleen nog digitaal signaal heeft heb ik problemen met het geluid bij het afspelen van dvd’s. DVD is via scartkabel met TV verbonden en gelui...
Beste mede Ziggo gebruikers, Graag wil ik jullie op de hoogte brengen dat de Medion TV’s met DVB-C tuner gebruikt kunnen worden voor het ontvangen van de...
Kan de universele Ziggo afstandsbediening de afstandsbediening van loewe geheel vervangen? Ik krijg het nog voorelkaar. De aansluiting aan de Humax 5200C...
Hallo, Op het gevaar af dat veel van onderstaande opmerkingen al besproken zijn wil ik toch, na een maandje gebruik van de Mediabox Next, mijn verbeterpu...
Hallo,Ik probeer mijn opgenomen bestanden van mijn Humax 5200C te kopiëren naar mijn Seagate externe harde schijf. Hij geeft alleen aan: Kan niet kopiëre...
Beste medewerker van Ziggo, Ik heb een account bij T-mobile en heb daarnaast een uitbreidingspakket van Ziggo sport totaal. Nu wilde ik graag op mijn mob...
Heb je last van blokkerig of zwart beeld? Is je On Demand traag en hapert het beeld? Met deze tips geniet je binnen no time weer van haarscherp beeld. Vo...
Voor een blinde bewoner van een verzorgingshuis die er pas woont probeer ik een FOXLINQ aan te sluiten. Dit is een bijzonder vernuftig apparaat dat de on...
Beste, zojuist een mail ontvangen dat mijn F1 TV Pro-account op non-actief gezet is, omdat er geen abonnement op Ziggo Sport Totaal meer op mijn naam te ...
waar vind ik het Fm zenderoverzicht van Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.