Zenders verdwenen na netwerkonderhoud Opgelost
Had een brief gekregen dat door netwerkonderhoud sommige zenders verdwenen konden zijn, en als dat het geval was ik de tv op kanaal 800 moest zetten om z...
Had een brief gekregen dat door netwerkonderhoud sommige zenders verdwenen konden zijn, en als dat het geval was ik de tv op kanaal 800 moest zetten om z...
12 maanden gratis: Movie & Series L. Waar vindt ik deze zenders ? Vanaf kanaal 100 geen zender die werkt?
Beste mensen, Ik heb een Pace Mediabox oud model, waar niet mee opgenomen kan worden etc.Er schijnt nog huur voor betaald te moeten worden of niet ?! Of ...
Hallo,Ik heb hier al rondgezocht maar kan niet echt het antwoord vinden. Via Ziggo verschillende antwoorden gehad. Ik heb beneden een mediabox next. Op m...
ik zou met het nieuwe abonnement, programma. terug kunnen kijken. als ik dit wil uitvoeren, komt de melding Abonneer NU ??????
Ook hier dus die code op de extra box Er wordt geadviseerd zo snel mogelijk over te stappen waardoor je al alle opnames kwijt bent en dan werkt die tweed...
Hoi Ik heb een vraag over ondertitelingen met de Nextbox. De ondertitelingen bij History Tv zijn al een poos niet beschikbaar. Maar de ondertiteling staa...
https://www.telecompaper.com/nieuws/liberty-global-onthult-duurzame-4k-set-top-box--1351339 Het lijkt me een uitstekende oplossing voor iedereen die het ...
soms slecht beeld, blokkerig, haperend, stilstaand beeld npo 1, 2 en 3.Zojuist gekeken en toen was het weer goed, gisteravond niet.Ligt dus niet aan kabe...
Hoe kan ik controleren of de nieuwste update van de Mediabox Next is geïnstalleerd?
Goedenavond allen,Ik heb zojuist mijn Ziggo mediabox Next geïnstalleerd. Omdat ik een wat oudere versterker heb (zonder HDMI doorvoer) wil ik de audio gr...
Ik wil een overspanningsbeveiliging in de coax aanvoer leiding zetten.Welk merk/type is hiervoor het best geschikt om aan de Ziggo kabelkeur/ 4G afscherm...
Na de 4.25 software update was het kleine beeld weer terug die je ziet boven de verder spoelbalk tijdens het verder of terug spoelen, om te kunnen kijken...
Ziggo melde dat de extra Horizonbox binnenkort niet meer zal werken en dat deze kan worden vervangen door een extra Mediabox Next. Op zich prima, want vo...
Hallo!Wij zijn van plan om binnenkort een oled smart tv te kopen, maar nu zie ik een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Tot nu toe ontvangen ...
Hoi. Ik woon in België maar graag hadden mijn (nederlandse) echtegenote en ikzelf de commerciële zenders (SBS, RTL4, Veronica,….) kunnen bekijken op onze...
Ik heb zojuist een 2de TV aangesloten op het internet via de wifibooster. Er werd gezegd dat dit kon, maar tot nu toe nog geen beeld.De TV in een Samsung...
Goedemorgen,Ik heb op alle zenders een uitstekend beeld en geluid, maar RTL8 en Eurosport geven een haperend en soms helemaal geen beeld door en een krak...
Ik hoop dat iemand mij wat gerichte informatie kan geven m.b.t. de overstap naar het digitale TV signaal die eind September verplicht over mijn deurmat r...
Wij zijn net verhuisd en heb de Next box net opnieuw aangesloten. Daarbij de keus tussen Wifi en netwerkkabel. Wat is nu de beste manier? Op de Ziggo sit...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.