Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

HW-N850 met ziggo next geen geluid doorgifte Opgelost

Geen geluid ziggo next met Samsung HW-N850. Soundbar geeft wel aan verbinding te hebben maar geluid komt niet door. Alleen geluid via Samsung TV.

hamo1947 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox XL: veelgestelde vragen Onopgelost

De meest gestelde vragen over de Mediabox XL op een rij. Voor iedere vraag een ander topic.1. Hoe moet ik de Extra Mediabox XL opnieuw installeren?Het heeft soms wat voeten in de aarde. Daarom een spe...

Thijs Z door Oud Community Moderator
  • 3070 Topics
  • 318 Oplossingen
  • 230 Likes

Wel of geen Ziggo Replay tv? Opgelost

Op welke zenders werkt Replay tv wel en op welke niet? Ik heb de afgelopen week op Canvas en NPO2 een paar films bekeken via Replay tv. Deden het prima. Tot gisteravond. Ineens werkte het niet meer. B...

Vero48 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

voor en achteruit spoelen van alle programma's Onopgelost

hallo allemaalheb problemen met het vooruit spoelen zowel in replay als bewaardeprogramma's beeld blijf stilstaan na vooruit spoelen krijg rechts bovenin beeld momentje en gaat hij door maar dan geen ...

kusuma door Raadgever
  • 394 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 118 Likes

TV gids Next nog steeds van slag Opgelost

nog steeds geen juiste epg en ben dat nu onderhand wel beetje zat

door Niet van toepassing

Next geeft foutmelding CS2000 alleen SBS Opgelost

Ik krijg deze melding op de tv alleen bij SBSSorry, deze zender doet het nu niet.Controleer of je stekkers en kabels goed vast zitten.Herstart je media box en probeer nog eens.als je daarna nog geen b...

Melding geen signaal op AT5 en een lege tv-gids. Opgelost

Sinds een lange tijd werkt AT5 niet meer bij mij ik krijg steeds de melding 'geen signaal' met uitroeptekens en dat ik de kabels moet controleren. De kabels zitten gewoon goed, anders kon ik de andere...

Des door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beeld op 4k tv Opgelost

Het beeld op mijn 2 jarige 4K tv geeft een wisselend beeldkwaliteit sinds ik de nieuwe mediabox next heb!

Opnames niet te zien op devices Onopgelost

Mijn iPad laat alleen de opnames zien die ik voor afgelopen zondag heb gemaakt. Mijn smartphone laat geen enkele opname zien. Op mijn Next zie ik (gelukkig) wel alles, dus ook alles wat na zondag is o...

J van E door Stamgast
  • 85 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 14 Likes

Trilling in beeld Opgelost

Hallo ik had een vraag betreft een raar verschijnsel in het beeld het is een trilling in het beeld op het moment dat een scène zich verplaats maar dan aan het begin van het verplaatsen het lijkt op ee...

Arthur58 door Gedreven Meedenker
  • 43 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Geen geluid soundbar Onopgelost

Sony TV met HDMI kabel aangesloten op Sony soundbar. Bij aanzetten TV gaat soundbar aan en geeft geluid. Tenminste tot nu toe. Na verbinden van mediabox next via HDMI met TV en instellen alles aan/uit...

Fred K. door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Next afstandsbediening koppelen aan versterker Sony Opgelost

Hallo.ik heb een Next gekoppeld met HDMi aan een LG Oled tv. Alle HDMI kabels van al mijn apparaten zijn ook gekoppeld aan de TV. Een optische kabel gaat vanuit mijn tv naar de Sony versterker. Nu kan...

streamer10 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heb ik toegang tot TV Gemist met een CI+ module? Opgelost

Begrijp ik het goed dat ik met een abonnement (Start) met CI+ geen tv gemist heb? Dit in tegenstelling tot een abonnement met mediabox.

AV239 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Netflix geeft schokkerig/haperend beeld: zo pas je de framesnelheid aan. Opgelost

Hallo allemaal. Onlangs heb in na installatie van de Ziggo Next box veel in mijn surround opstelling veranderd in de veronderstelling dat beeld en audio nu op topniveau zou zijn.Mijn full HD TV is nu ...

ZKra door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Volumeknoppen Next werken niet meer met JBL soundbar Opgelost

Next met optische kabel aangesloten op JBL SB400 soundbar. Tot voor twee dagen terug werkten volumeknoppen prima. Nu werken de volume en mute knoppen niet meer. Meerdere keren geprobeerd te koppelen. ...

Mossel01 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

The Curse of Oak Island, seizoen 6 Opgelost

Goedendag,Afgelopen welen ben ik weer the curse of oak island gaan kijken. Nu ben ik bij seizoen zes aangekomen en mis ik afleveringen. Zowel via de media box als de ziggo go app zijn alleen afleverin...

CharB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer komt een programma in ‘Verder kijken’? Opgelost

Vanmiddag bekeek ik via Replay een programma. Toen ik genoeg gezien had, stopte ik ermee. Vanavond zag ik ‘m toevallig in de lijst ‘Verder kijken’ staan. Na wat gezoek, kwam ik erachter dat ik dat pro...

J van E door Stamgast
  • 85 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 14 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen