Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.9KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Err SP 0.1.6 Opgelost

Ook hier problemen met installeren van de MediaXL box en de foutmelding SP 0.1.6/CS1004. Inmiddels een 2e vervangende mediabox ontvangen maar ook daar de foutmelding. Alles geprobeerd, telfonisch cons...

sb5mwb door
Level 2
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Onkyo 5.1 set Alleen-lezen Opgelost

Is er misschien een mogelijkheid dat ziggo het infrarood signaal van de onkyo tx-sr373 kan programeren in de next afstandsbediening? Het geluid harder en zachter werkt wel alleen het aan en uitzetten ...

Mkbroek door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix via kanaal 150 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds kort tv boven op mijn slaapkamer erbij gekregen. Het is een tweedehandse Philips 32PFL7962D/12 en er zitten geen apps op. Deze week heb ik boven een Humax mediabox (dus is de nieuwste ver...

Mirarno door
Level 2
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

radio digitaal Alleen-lezen Opgelost

nu we naar radio digitaal moetenzou ik graag ook de info willen hebben op de radiodus naar welke zender ik luisterd en meer nu zie ik alleen stereo staan dat kan tochg niet met zulke (knappe koppen) b...

sisi door
Level 2
  • 40 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Next box en Mediabox XL Alleen-lezen Onopgelost

We hebben een abo genomen op Ziggo met een Next box. Ik wil graag een 2de Next box hebben maar dat schijnt niet mogelijk te zijn, omdat ze momenteel niet leverbaar zijn terwijl de zakelijke klanten ze...

Plo123 door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen