Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

Extra Mediabox Next aansluiten via wifi? Opgelost

Hallo weet iemand of een extra mediabox next ook via Wi-Fi kan worden aangesloten net als de extra horizon box extra

Lebaron73 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Profiel blijft niet onthouden. Elke keer opnieuw selecteren Opgelost

Mijn profiel blijft niet in het geheugen staan.Iedere keer na het aanzetten van de Next moet ik mijn profiel selecteren.Hoe blijft dit in het geheugen staan?

RuudVoeten door Gedreven Raadgever
  • 316 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 99 Likes

betekenis symbolen voorzijde Opgelost

Vandaag twee knipperende pijltjes, na uit en aanzetten alles weer OK. Maar... wat betekenen de verschillende symbolen in het venster naast het Ziggo logo. Het is nergens te vinden in de handleiding.

bdebruin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Sonos Beam geluid seconden na beeld Opgelost

Ik heb sinds zaterdag ziggo next media box. Ik heb geen beeldkwaliteit of geluid synchronisatie issues, maar bij opstarten duurt het een paar seconden nadat ik beeld heb dat ik geluid hoor. Ik heb de ...

jklopping door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Scandal niet meer te zien Opgelost

Graag wil seizoen 5 uit kijken en daarna ook seizoen 6 en 7 zien. Waar o waar is mijn favorieten serie gebleven? De hele zondag gezocht tussen de series, echt de pest in gehad.

Ziggo Replay en opname ellende bij Mediabox Next Opgelost

Sinds we de Next hebben werkt replay tv en programma’s opnemen dus niet meer. Ik heb al dure telefoonkosten gemaakt en ik zou worden teruggebeld. Helaas allemaal niet gebeurd en de dure next box werkt...

Vief06 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beeld kleur wisselt Onopgelost

Sinds een tijdje fluctueert de beeld kleur op mijn next. Het betreft vooral de oranje/rood kleur van de gezichten en dan vooral bij studio uitzendingen zoals Jinek. Als het eenmaal opvalt begint het t...

rudolfbon door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Classic FM Radiozender verdwenen Opgelost

Sinds de installatie van de Next mediabox, zijn een aantal radio zenders verdwenen. Bijvoorbeeld Classic FM, deze zender zat op de frequentie uit de lijst van Ziggo voor radio zenders via de kabel, nu...

DiCk32 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tweede TV aansluiten met splitter Opgelost

Ik wil een 2e TV aansluiten voor op de slaapkamer. Een coax-kabel naar de slaapkamer is aanwezig. Nu vraag ik mij af hoe ik e.e.a. moet splitten.Mijn huidige situatie is AOP -> Splitter Modem/TV -> Zi...

Trevorp door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

CI+ module - E06 Smartcard kan niet worden gelezen Opgelost

Hallo!Ik heb vorige week een smart TV aangeschaft en het is mijn wens om deze te gebruiken met 1 afstandbediening (zonder box), door een CI+ module.Wanneer ik alles installeer volgens de online handle...

Geen dolby 5.1 met mediabox next Opgelost

Vandaag na een verhuizing mijn 5.1 systeem weer aangesloten. Ik heb nu een mediabox next. (voorheen de xl)Deze heb ik via hdmi aangesloten op een onkyo av receiver. Ik krijg het niet voor elkaar om do...

EVOW door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

zwarte balken bij films via Next Opgelost

Ik heb als ik een film op Netflix kijk via de next zwarte balk boven en onder, kijk ik Netflix op mijn tv app heb ik daar geen last van. Hoe kan dat we hebben een lg oled tv.

Nicole64 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

lengte internetkabel net niet genoeg. Opgelost

Ik krijg straks het all-in pakket met de mediabox next toegestuurd. Volgens mij zit daar een internetkabel van 15 meter lengte bij. Dat is helaas zo'n 3 meter te kort. Levert Ziggo ook langere interne...

Vero48 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe verwijder ik geplande opnames waarvan de serie afgelopen is Opgelost

In mijn geplande opnames staan series die afgelopen zijn: Bijv "Vive le velo" van afgelopen tour de France. Ik kan er op klikken en dan staat er op het scherm: Jammer....er zijn nog geen nieuwe afleve...

Kylie2005 door Gedreven Raadgever
  • 31 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 7 Likes

Albon vervangt Gasly bij Red Bull Onopgelost

Red Bull heeft besloten Pierre Gasly te vervangen door Alexander Albon. Gasly moet na zijn teleurstellende resultaten een stap terug doen en maakt het seizoen af bij het opleidingsteam Toro Rosso. "Re...

DON PAPA door Expert
  • 2472 Topics
  • 42 Oplossingen
  • 1876 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen