koppelen afstandbediening met soundbar Opgelost
Ik heb een SoundbarHarman kardon soundbar Citation MultiBeam 700 (Zwart) en de media box next van jullie en het lukt mij niet de afstand bediening te kop...
Ik heb een SoundbarHarman kardon soundbar Citation MultiBeam 700 (Zwart) en de media box next van jullie en het lukt mij niet de afstand bediening te kop...
Hallo,we hebben nog een oude mediabox van de upc met een coax kabel. We willen graag een nieuwe tv en heeft alleen een HDMI aansluiting. Daarnaast heeft ...
We kijken naar de opgenomen uitzending van de Voice of Holland. Deze uitzending heeft 5 pauzes. Bij pauze 4 stopt de opname en moeten weer van begin af a...
Net de CI+ module geïnstalleerd en alle zenders werken, behalve zender 14. Installatie 2 keer gedaan, maar helaas geen succes. Gek genoeg werkt zender 13...
Gisteren heeft Ziggo onderhoudswerkzaamheden verricht in onze regio (Duin- en Bollenstreek en de Leidse regio). Na de uitschakeling van het analoge tv-si...
Opnieuw stopt een zender in de Benelux met lineaire verspreiding. Dit keer trekt Discovery de lineaire stekker uit de zender Discovery World.Discovery Wo...
Ik wil met 1 afstandsbediening werken want ik raak in de war dus misschien heb ik geen goede mediaboxKunt u mij helpen?
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een mediabox xl met hdmi aansluiting en een dvd recorder. Normaal kan ik op beide apparaten opnemen. Maar nu gaa...
Beste Ziggo,Dit is de setup voor de woonkamer en het werkt goed: Nu wil ik graag in de slaapkamer ook TV kijken. Daar zit in de muur een soortgelijke wan...
Ik heb problemen met Ziggo Next en Synchroon krijgen signaal met Setop Box Samsung Q9095T en Sonos Playbar.Playbar met optische kabel in One connect boxS...
Mijn digitale ontvanger werkte, maar door per ongeluk zonder beeld op wat knopjes te drukken, komt deze foutmelding in beeld en ik krijg het niet meer we...
Als de Next dan het volume regelt van de versterker/avr, via IR, dan zou ook de de ingang toets de receiver/avr om moeten schakelen.Op deze manier hoef j...
Al het een en ander in dit forum zitten lezen, maar mijn vraag/onderwerp lijkt 3 maanden geleden gesloten zonder een oplossing:PROBLEEM:Bij terugkijken (...
Ik heb 2 Mediaboxen Next ontvangen ter vervanging van een Horizon en een een Mediabox XL (extra mediabox). Beide Nexts gekoppeld via Wifi. De eerste blee...
Ik heb vandaag de TP-link Deco M4 ontvangen. Ik heb deze gekocht omdat ik blokkerig beeld heb bij YouTube en prime video, deze kijk ik via de chromecast....
Waarom is het geluidsignaal van TVE internacional zwakker dan de rest van de zenders ? Het speelt niet alleen bij mij, maar ook bij mijn moeder en vriend...
ik heb als bestaande klant een alles-in-1 aanbieding geaccepteerd voor verdubbeling van internetsnelheid voor tijdelijk zelfde kosten. Daarbij kreeg ik o...
Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden. Kan ik dat ergens instellen? Dank, Maarten Moderator:...
Volgens Totaaltv kan BBC mogelijk verdwijnen bij Ziggo, KPN en T-mobile in Nederland. Dit geld niet voor de Europese BBC kanalen, dit gaat om BBC One, BB...
Beste lezers, Ik heb eerder een vraag gesteld over het verplaatsen van het AOP maar ik kan die niet meer vinden en ik meen dat dat topic gesloten was? Ho...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.