Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

50hz judder niet aan te passen - opgelost Opgelost

Ik lees hier dat je op de next niet de hz kunt instellen op 60hz maar alleen op 50hz draait? Ik zie op een 803oled judder bij snelle scenes of snel bewegende objecten. Ik gebruik de bijgeleverde next ...

Painchiller door Gedreven Liefhebber
  • 75 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 14 Likes

Beeld en geluid niet synchroon Opgelost

Bij terug kijken van uitzendingen loop het geluid niet synchroon.Ik heb een moderne Samsung TV, Ziggo next box, en LG soundbar.Witte ziggo connect boxAlles is verbonden met cat 6 kabels en goede HDMI ...

Paul-H door Raadgever
  • 19 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Niet alle zenders op mediabox Opgelost

Ik heb een nieuwe mediabox van ziggo gehad maar heb niet alle zenders. Hij pakt er maar 66

Saidt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox Next gekregen en uitgeprobeerd Onopgelost

Beste medeleden en medewerkers Ziggo,Wij hebben sinds afgelopen weekend de mediabox Next in het bezit.Daar waren wij blij mee en benieuwd wat je er allemaal mee kunt. De installatie ging vrij goed en ...

Koentje117 door Gedreven Liefhebber
  • 28 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Geen ondertiteling bij History op Mediabox Next Opgelost

Ik heb vandaag 15-8-2019 geen ondertiteling op de zender van History via de mediabox next. Wel via de oude vertrouwde Humax 5200. Tevens nog steeds geen opname en tv gemist. Wat doe ik fout. Alles vol...

FandeGraaf door Gedreven Raadgever
  • 82 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 28 Likes

Next mediabox: ventilator Onopgelost

Heb sinds kort een nieuwe mediabox Next. Wat ik vreemd vind is dat deze geluid maakt, lijkt op een ventilator.De vorige Next box die ik als tester had (test is 31 mei afgelopen) heb ik nooit gehoord.Z...

Mediabox Next: opnemen via iPhone Opgelost

Heb sinds 12-07-2019 de nieuwe NextBox, alles netjes aangesloten, en werkt perfect ??Mààr omdat ik gewend ben om via m’n IPhone of IPad op afstand te willen opnemen.en ook als afstand bediening te geb...

Fonny door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Mediabox Next Onopgelost

Vandaag de mediabox Next ontvangen. Top box! Installatie binnen 5 minuten!Werkt prima! Mag ook wel een keer positief zijn! Ziggo goeie keus!

Victornero door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Kan ik ook zelf apps downloaden op de Mediabox XL? Opgelost

Zoals de titel al aangeeft, vroeg ik mij af of ik ook zelf apps kan downloaden op de mediabox xl? Ik wil graag Pathé thuis gebruiken maar die app staat nergens tussen?

LottevdL door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foutive gegevens in epg Opgelost

de gegevens in de epg kloppen vaak niet. ik kom regelmatig opnames tegen die een half te vroeg zijn begonnen. vandaag 13-8-2019 op bbc first, midsomer murders aflevering 3,volgens de epg van 14.00 tot...

janbian door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Activatiekosten bij bestelling Mediabox Next Opgelost

Goedemiddag,Ik ben een bestaande klant en zou graag een medaibox next aanvragen.Waarom moet ik dan activatiekosten a € 19,95 betalen??

Youtube app verdwenen van XL? Opgelost

Het klopt inderdaad dat per 15 augustus 2019 de YouTube app niet meer te vinden is op de Mediabox XL. De YouTube app en de Mediabox XL zijn helaas niet meer compatibel na aanpassingen aan de YouTube a...

Nick999 door Expert
  • 3916 Topics
  • 225 Oplossingen
  • 1080 Likes

Extra Mediabox Next opnametijd Opgelost

Op de Ziggo site staat bij de informatie over de mediabox Next dat je 400 uur opnametijd hebt. Deze info staat specifiek op de pagina van de mediabox en niet bij de info over het abonnement. Wat ik ne...

Alexpost door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Programma's overzetten. Opgelost

Ik heb nu de horizon media box, deze gaat vervangen worden door de media box Next, mijn vraag is: kan ik nog niet bekeken programma's van de Horizon afhalen om ze alsnog te bekijken?

Signaal splitsen, hoe? Opgelost

Ik heb hier een aansluiting van Ziggo, met een AOP voor internet en televisie (POA 1-UPC). Nu wil ik deze uitbreiden naar twee extra aansluitingen welke zich op de eerste verdieping bevinden. Hoe moet...

Synchronisatie geluid Onopgelost

Ik benieuwd wanneer nu eindelijk de sync tussen beeld en geluid opgelost. Echt irritant.

Next lijkt niet te werken zonder Coax verbinding Opgelost

Zie: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/waarom-mediabox-next-aanbieden-maar-geen-toegang-voor-extra-mediabox-via-wifi-42521#post427567?ecmp=c-edm-109-21008AlexHelpt heeft dit m.i beter = lan...

hanh door Oud Community-lid
  • 17054 Topics
  • 661 Oplossingen
  • 3451 Likes

Indeling zenders op Mediabox Next anders dat op de CI+ module Opgelost

Sinds enige tijd heb ik (naar tevredenheid overigens) in de huiskamer beneden de Ziggo Mediabox Next. Wat mij laatst opviel is dat de Mediabox Next minder zenders lijkt te bevatten dan het aantal wat ...

pvkan door Gedreven Meedenker
  • 39 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen