Aansluiting Mediabox XL met receiver cq tuner Alleen-lezen Opgelost
I.v.m. de beëindigen van het analoge signaal voor de radio ben ik op zoek naar de mogelijkheid mijn tuner/receiver aan te sluiten op de Mediabox XL voor ...
I.v.m. de beëindigen van het analoge signaal voor de radio ben ik op zoek naar de mogelijkheid mijn tuner/receiver aan te sluiten op de Mediabox XL voor ...
Weet iemand of het mogelijk is de Screensaver in de radiozenders uit te zetten, zenders boven 801. Met name irritant bij de stingray kanalen, daar is ten...
Mediabox is al week offline. Instellingen gecontroleerd, maar staat reeds goed en ook mediabox al aantal keer van stroom gehaald en de coax-kabel eruit. ...
Hallo Ziggo! Ook raar... Wel een klachtenformulier en geen complimentenformulier dus bij deze; Wat een te gekke upgrade van mijn mediabox!! Nu is tv kijk...
Sinds kort in het bezit van een Mediabox XL. Hiervoor hadden we een Humax die met een HDMI kabel was verbonden met een Philips 32pfl8605h televisie. Deze...
Dit is niet alleen op rtl 5 maar ook op andere zenders en verschillende programma'sVoorbeeldDeze aflevering heeft wel Seizoen en aflevering erbij staanHi...
Waarom krijg ik nog steeds de melding: Helaas is het niet toegestaan om deze video af te spelen op je tv via hdmi.Ik heb mijn Ipad met hdmi kabel verbond...
Er is geen programmering zichtbaar bij secret circle,staat al enkele dagen wordt aangekondigd. Mvg Griet24jp
Sinds vandaag ( na de update paar dagen geleden) start de mediabox steeds helemaal opnieuw op na uitschakelen met afstandsbediening. Hetzelfde als je zou...
Sinds zaterdag 10 april heb ik een nextbox ontvangen. Sindsdien is het opvallend dat de tv meerdere malen per uur wisselt van harman kardon en naar tv. O...
Kan ik de mediabox XL gebruiken in combinatie met een analoge tv?En vervangt de mediabox zowel het oude modem als de afzonderlijke router?
VOD Content gehuurd op media box next; Justice League. Wordt DS uitgezonden ipv UHD. Bekend probleem?
Heb een Mediabox XL ontvangen. Op mijn oude Mediabox zat een mogelijkheid om met behulp van drie tulpstekkertjes aansluiting (legt right digital) te make...
Hallo...Ik heb mijn soundbar aangesloten op de media next box (met hdmi arc) en voor de radio zonder beeld via een optische kabel.Nu is mijn vraag hoe he...
Hoi de buitenkast bij mijn huis is beschadigd. Hij staat ook op een ontzettende vervelende plaats. Dit gebeurt vaker.Kan deze hersteld en liever nog verp...
Na de update van de mediabox ziet mijn zenderscherm er opeens heel anders uit, nu krijg ik onderop de gegevens van de zender te zien, iedere keer als ik ...
Ik probeer mijn kef lsx speakers aan te sluiten via een optische kabel op de next, maar krijg geen geluid. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als ik de pincode ingeef, staat er onder de pincode een vakje met DEL en de getallen 1,2,3,4,5,6,7,8,9, en 0.Als ik de pincode ingegeven heb, werkt de ze...
Iķ kan NPO niet krijgen
Kunnen wij op de mediabox de disney plus app krijgen? Mvg imke
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.