Volgorde tv gids en replay Onopgelost
Waarom is de volgorde iedere keer na een update weer terug naar standaard? Steeds zet ik de volgorde zoals ik graag wil, maar zodra er een update is geda...
Waarom is de volgorde iedere keer na een update weer terug naar standaard? Steeds zet ik de volgorde zoals ik graag wil, maar zodra er een update is geda...
Hoi, met enige regelmaat verschijnt er tijdens het TV kijken een melding in beeld: ‘door inactiviteit schakelt de TV uit, druk een willekeurige knop om d...
Sindskort overgestapt naar ziggo. Beneden de humax 5300 en boven ci module. Ci module is aangesloten, maar heb geen history Chanel bijvoorbeeld. Ik dacht...
Wij hadden vanaf het eerste uur al een abonnement bij Ziggo. Begin dit jaar zijn we verhuisd, en zijn toen overgestapt op glasvezel van Tweak. Hierbij kr...
Hallo, Onlangs een Sharp Aquos TV smart tv gekocht. Het koppelen van de AB lukt evhter niet. Ik kan alleen maar het merk Sharp invoeren, geen typenummer ...
Sinds de laatste update 4.27 krijg ik een melding geen signaal op hdmi ingang, na het opnieuw opstarten van de mediabox werkt alles wel nomaal. Voordien ...
Blijkbaar doet de Windows 10 App het weer
Is opgelost telefonisch contact gehad na lange wachten mediabox next opgezegd en terug naar oude abonnement. Helaas nog geen bevestiging mail gekregen kr...
Het is een tijdje goed gegaan maar sinds eergisteren krijg ik weer “geen info beschikbaar” in de EPG bij de NPO en SBS zenders. Een Connectbox reset, de ...
Hallo,Ik heb net mijn ziggo pakket geïnstalleerd, maar merk dat niet alle zenders over de soundbar gaan. Daar heb ik wat hulp bij nodig. De humax 5300 is...
Hallo, ik kijk digitale tv van Ziggo met een CI+ module, merk smarDTV en heb een issue met zender logo's in de tv-gids. De tv-gids werkt prima, ik zie al...
ls , Ondanks de goede hulp die ik onlangs heb ontvangen in dit forum is de ontvangst nog niet zoals ik dat van Ziggo gewend ben.Kan ik de ontvangst verbe...
In deze topic zou ik graag de TV instellingen met elkaar delen, waar je de beste resultaten mee ervaart in samen werking met de Next box. Zodat andere di...
Hoe kan ik NPO start plus kijken met de mediabox van ziggo?
Sinds 2 dagen krijg ik de foutmelding iTV-150 op mijn HUMAX 5300 box als ik interactieve TV opstart.Ik heb volgens mij nu al het mogelijke geprobeerd (op...
Wij hebben een CI+ module in een nieuwe TV van Sony. Geen probleem. Maar, naast alle Standaard kanalen lijk je er nog meer mee te kunnen. Dat zie ik op M...
Beste,Al een hele poos een Ziggo abonnee hier. Afgelopen jaar veel problemen gehad met onregelmatig WiFi signaal (10-20-30 seconden weg voordat hij recon...
Ik ben abonnee van het Ziggo “Alles in 1 Complete” pakket onder klantnr. 10051089Heb daarvoor een Ziggo Mediabox-XL ontvangen en voor mijn tweede TV een ...
Sinds een week ofzo heb ik problemen met de Xite app.We gebruiken deze zowat dagelijks om naar onze favoriet genre te luisteren. Bij het opstarten van de...
Sinds ik in het bezit ben van de Next box heb ik problemen met de ondertiteling na het opnemen van een programma, in mijn geval, de Duitse zender ZDF. Wa...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.