update mediabox Opgelost
Ik heb een humax 5300 en moest het updaten heb het helemaal doorlopen ,en nu krijg ik bijna geen zenders meer alleen ned 1,2,3 en ziggo sport .Hoe kan di...
Ik heb een humax 5300 en moest het updaten heb het helemaal doorlopen ,en nu krijg ik bijna geen zenders meer alleen ned 1,2,3 en ziggo sport .Hoe kan di...
Heb een humax 5300 heb update gedaan maar ontvang alleen maar ned 1 2 3 meer niet hoe kan dat
Heb een foutcode in beeld e133-4. Heb de ontvanger opnieuw geïnstalleerd en smartcard schoongemaakt. Omdat ik geen 0900 nummers kan bellen, zou ik willen...
Hallo,Het gaat om onze 2e TV boven, een Samsung UE32J6200 met CI+ kaart. Na veel gedoe met de gecodeerde zenders heb ik een ziggo gecertificeerde coax ka...
https://www.ziggo.nl/pakketten Ik kom net tot de ontdeking dat de mediabox ( humax ) niet meer in alles in 1 start staat maar een mediabox XL op de boven...
Zijn wij (ZIggo klanten) de gratis Fox 1 kwijt ?Is dat definitief ?
Ik ontving gisteren een e-mail van mijn ouders (ca 90 jaar) dat Ziggo van digitaal naar analoog gaat. U kunt zich voorstellen dat wij in deze Corona-tijd...
Recent heb ik een Videoland abonnement genomen om de live streams van Big Brother te kunnen bekijken. Nu zegt Videoland dat dit niet via Ziggo kan? Dat v...
Het context menu van de Next AB staat niet bij mijn harmony 950.Het leren van deze functie lukt niet.Komt dit doordat de Next AB RF uitzendt?Is er nog ee...
Ik heb een Ziggo Mediabox Next icm met een Sonos Beam. Het geluid loopt achter op het beeld. Omdat het geluid achterloopt heeft audiovertraging geen zin....
ik heb nu al maanden een hinderlijke pop up op talpa zenders over doven en slechthorenden ondertiteling. kan geen film behoorlijk kijken omdat de onderti...
Het is weer zover!!!!!Cartoon network loopt weer eens niet synchroon....…Onderhand standaard bij Ziggo en daarbij loopt er geen replay bij alle zenders d...
On de demand werkt nietanalyse via 997 kanaal, test geeft als foutmelding: media Box niet goed. De verbindingstest geeft Foutmelding 1. Weet iemand het b...
Mijn tv ontvanger doe het niet. Krijg geen beeld en hij gaat ook niet aan.. krijg knipperende streepjes. Hij heeft geen signaal.
Mijn media box next werkt niet god ik heb er al problemen mee sinds ik deze box heb. het geeft problemen bij bewaardIk moest het maar de kabelaansluiting...
Sinds ik een paar weken geleden een nieuwe LG oled tv heb gekocht en geïnstalleerd doet het geluid van de Cisco mediabox vreemd.de mediabox is aangeslote...
Meestal na ongeveer een half uur krijg ik bij het afspelen van een opname/film de foutmelding cs 2212 op de mediabox next. Irritant maar als de opname op...
Mijn client die woont in een voorziening voor mensen met een beperking kijkt graag TV maar nu het een en ander is veranderd moet zij met 2 afstandsbedien...
Ik maak gebruik van een drietal CI+ modules (de mediaboxen vind ik een ramp). Met de TV in de woonkamer heb ik nooit problemen. De TV wordt ook dagelijks...
Sinds enige tijd (paar maanden) komt het steeds vaker voor dat zenders slecht beeld geven. En dan bedoel ik blokken, geluid onderbroken e.d. Vooral zende...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.