Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 13.9KOplossingen
  • 19KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen beeld wel geluid Onopgelost

Vandaag is voor de tweede keer het beeld uitgevallen. Ik heb wel geluid. Heb met Ziggo gebeld, kon net naam en adres doorgeven toen verbinding werd verbroken. Twee seconden later had ik weer beeld. Nu...

Kabel tv Onopgelost

Een wooninrichting heeft bij ziggo een abonnement afgesloten waardoor iedere bewoner op zijn kamer, zonder afzonderlijk abonnement, tv zou moeten kunnen kijken. Nu wordt een coax kabel rechtstreeks ui...

CS1004 ERR SP 0.1.6 Opgelost

Beste, Probeer nieuwe Mediabox NL te installeren. Krijg helaas voortdurend zelfde foutmelding (CS1004 in beeld en err SP 0.1.6 op de box. Verschijnt af en toe welkom en even wachten en daarna weer de ...

the pier Opgelost

Ik was The Pier seizoen 2 aan het kijken. Opeens kan ik hem niet meer inmijn kijklijst vinden. En als ik hem zoek bij ziggo go op m’n iPad, krijg ik de melding dat ‘de video niet afgespeeld kan worden...

splitter Onopgelost

Ik heb een nieuwe mediabox XL. Welke splitter kan ik hierop aansluiten ivm coaxkabel en radiokabel? op mijn oude box kon ik nl een coax in en uit kwijt

Trampie door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foutcode 1150 Onopgelost

De mediabox deed het vanochtend nog goed. Nu wil ik hem aanzetten en krijg ik de foutmelding 1150. ik heb andere topics hiervan gelezen, het kan niet aan de bedrading etc liggen aangezien hij het vano...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen