Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

UTP splitsen naar pc en Mediabox Next Opgelost

Om de mediabox Next goed te laten functioneren heb je een vaste internet aansluiting nodig.Nu heb ik in de woonkamer een UTP aansluitpunt. Echter deze wordt gebruikt voor de PC. Van het aansluitpunt g...

Crimson door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Code universele afstandbediening voor samsnung smt-c7140 Onopgelost

Ik ben de afstandbediening kwijt voor de samsung smt c7140. Wie weet de apparaat code om een afstandbediening te programmeren voor de samsung smt c7140.dank.

adbkcd96 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Film1 stopt lineair en gaat online verder. Onopgelost

Het toenemend online kijkgedrag van Nederlanders zorgt ervoor dat Film1 stopt met het aanbieden van lineaire kanalen en video on demand-diensten bij alle Nederlandse distributeurs.https://www.totaaltv...

Steefb door Expert
  • 10440 Topics
  • 1941 Oplossingen
  • 3378 Likes

Melding met groen 'oogje' op Mediabox Next Opgelost

Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van de mediabox Next.Nu krijgen wij op de TV rechtsboven af en toe een melding SLPKMR met een groen symbool(oogje?)Verder de melding dat een tv zender is doorges...

marc 71 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next en ondertiteling bug of glitch ? Opgelost

Ik heb een probleem met de next mediabox kanalen zoals history channel geven geen ondertiteling meer aan op standaard. als ik ondertitels aan zet zie ik het wel gewoon.Maar nu komt het leuke ervan zod...

D4rKy door Stamgast
  • 38 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

2e tv gebruiken met de Next Onopgelost

Hallo allemaal,Al heel erg lang klant van Ziggo en ik kon niet wachten tot het bericht dat de Next ging komen.Heel blij belde ik vanavond op naar Ziggo, maar teleurgesteld hing ik op!Jazeker, u kunt d...

Langere coax kabel nodig Onopgelost

Beste ik heb een afstand van ca 15 meter tussen huisaansluiting en het modem dus ik heb een langere coax data kabel nodig dan standaard meegeleverd. Het gaat om de rood groene kabel. Kan ik deze krijg...

Welke internetkabel nodig? Opgelost

Welk soort internetkabel heb ik nodig voor de mediabox Next?Het gaat over diverse Cat.....Ik heb ongeveer vanaf de modem tot de box 7mr nodig

koffieberg door Gedreven Liefhebber
  • 34 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Next gebruiken zonder coax? Opgelost

Ik heb naast de huiskamer nergens COAX in huis. Wel Netwerk. Kan ik de NEXT2 gebruiken om on demand te kijken en replay TV te gebruiken zonder dat er Coax aanhangt?

Humax 5200c Opgelost

Vanwege het beëindigen van het analoge tv-signaal (waarmee ik programma's kon opnemen op mijn HD-recorder) zocht ik een alternatief voor het opnemen van tv-programma's. Op advies van Willem A. (waarvo...

Mediabox XL reageert niet op afstandsbediening Opgelost

Sinds enige tijd hebben wij een Mediabox XL. Met enige regelmaat reageert het ding echter niet op de afstandsbediening, waardoor het inschakelen van de Mediabox onmogelijk is. Enige oplossing is dan o...

Deichmann door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement verkeerd aangepast & Mediabox Next geeft foutcode CS1010 Opgelost

Mediabox Next binnen gekregen, alles aangesloten. Geeft het een foutcode CS1010 aan. Erger nog, ik had internet 500Mb internet (Max) is weer teruggeschroefd, waarom weet ik niet. ik heb al een paar ke...

rob6598 door Liefhebber
  • 25 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waar is de infoknop op afstandbediening? Opgelost

Mis de infoknop op de nieuwe afstandbedieningIs er een mogelijkheid om info te zien bij programma's en films/series?

Media next - Ziggo dank voor dit prachtig apparaat. Onopgelost

Gisteren de nieuwe mediabox next binnen gekregen, zojuist geïnstalleerd( fluitje van een cent).Wat een geweldig apparaat t.o.v de mediabox xl. De mogelijkheden zijn bijna onbegrensd, hij is stil,snel ...

KVDG door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Tv-gids aanpassen op Next Opgelost

Heb sinds een paar dagen de next mediabox, werkt prima vergelijken met de horizon box.Ik vraag me af of de gids aangepast kan worden zodat ik enkele zender kan bekijken, zoals bij de ziggo go app.

v en v door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Next en Ziggo Replay werkt niet Opgelost

Voor zover ik begrijp werkt tv replay niet op de Ziggo next. Klopt dit? Zijn er alternatieven?Best jammer.Groet Marcel

Overbodige CI1 modules Opgelost

Ik heb bij Ziggo 2 CI1 modules besteld en ontvangenIk was in de veronderstelling, dat ik een CI1 module nodig zou hebben voor elke extra TV, na de overgang daar digitaal signaal.Zie echter totaal geen...

Aedijs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen