Upgrade Media XL Onopgelost
Ik heb net de upgrade mediabox XL gehad.Het ging vlot, sneller dan ik dacht. Maar ligt het aan mij of hebben anderen hier ook last van dat het beeld vh o...
Ik heb net de upgrade mediabox XL gehad.Het ging vlot, sneller dan ik dacht. Maar ligt het aan mij of hebben anderen hier ook last van dat het beeld vh o...
sinds een week of 3 heb ik 's avonds vreselijk gestreept beeld op alle RTL zenders/ FOX etc. De andere zenders zijn haarscherp. Soms is dit niet.....Ik h...
Waar kan ik, na de update van de mediabox xl, de opname instellingen vinden, zoals een opname 5 minuten voor aanvang programma starten en met sprongen va...
Van de digitale radio naar de versterker is me wel duidelijk, maar hoe sluit ik de digitale radio aan op de wandcontactdoos? Ik heb begrepen dat de radio...
TV kijken met Mediabox XL. Na zender 150 te hebben ingeschakeld, krijg ik sinds 20-03-2021 de melding: "kan geen verbinding maken met Netflix". Ook Netfl...
@Ronihd @Dave @iMark @Bert Goedenavond, Een maand geleden stelde ik hier een vraag over de mogelijkheid van een CI+ module voor mijn tv. Zie: https://com...
Is het al mogelijk om naadloos verder te kijken op een ander apparaat?Dus: ik start de weergave van een opname op de tv in de woonkamer en kijk verder op...
Spraakbediening CI module werkt dat??
Goedemorgen allen,Een meneer bij de Vodafone winkel heeft mijn abbo bij Ziggo doorgenomen en zag dat ik voor € 0,50 p/m extra, een mediabox kon krijgen.O...
Wanneer je vergeten bent met de verwijdering van de laatste opname van een serie de planning ook te verwijderen, kon je dit altijd nog doen via het overz...
Ik heb net de nieuwe Mediabox XL ontvangen en heb daar een paar vragen over :- Waar zit toch de knop voor Teletekst ?- Er zit geen knop meer op om te sto...
Als ik met internet bezig ben kan ik met de NEXT box niet terug kijken (CS2517) of opgenomen opnamen afspelen (CS2217).Ik heb een Giga-bit internet verbi...
Mijn moeder heeft een Mediabox XL Vanmiddag wilde ze een van haar opgenomen series terugkijken, maar de eerste 2 afleveringen missen (oudste is 2 weken g...
Sinds gisteren werkt onze tweede CI+ module (SmarDTV) niet meer. De melding is dat ik een abonnement nodig heb om betreffende zenders te bekijken. Dat zi...
Ik weet dat men bezig is met het 'verbeteren' van de TV gids.Toch wil ik nog een opmerking maken, waar de knappe Ziggo koppen even over mee moeten denken...
Mijn analoge ontvanger is met een coax kabel (75ohm) aangesloten op het stopcontact van Ziggo. Zowel stopcontact als ontvanger hebben een coax aansluitin...
Bij mijn nieuwe philips 48oled935 tv zit een mooie afstandsbediening. Nu wil ik deze koppelen aan mijn ziggo next mediabox zodat ik beide apparaten met d...
Hallo,Net een nieuwe tv geïnstalleerd.Zenders gevonden. 1,2,3,14 werken prima.Daarna module erin.Maar krijg melding module niet geschikt en ook geen beel...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.