Afstandsbediening met voice controle Opgelost
afstandsbediening met voice controle werkt goed alleen bij uitschakelen van tv en box schakelt hij tv niet uit.wat wel zou moeten bij drukken op rode kno...
afstandsbediening met voice controle werkt goed alleen bij uitschakelen van tv en box schakelt hij tv niet uit.wat wel zou moeten bij drukken op rode kno...
Vanochtend kreeg ik de melding dat de grote update klaar staat voor de Mediabox XL.Nu heb ik op uitstellen geklikt omdat ik in de veronderstelling was da...
Hallo allemaal, Ik heb al even een flinke brom in de subwoofer. Ik heb de topics hierover al door genomen maar het lukt me niet om het probleem op te los...
Goedenavond. Ik heb het volgende probleem 3 maanden geleden ben ik op mijn nieuw adres komen wonen echter diende zich het eerste probleem op ik kon mijn ...
Heb op alle zenders deze foutcode. heb al kabels veranderd en alles gereset en ook via Mijn Ziggo de zenders opgehaald en toch blijf ik op alle zenders d...
Avond, Sinds enige dagen klant bij Ziggo en ik heb meerdere programma's opgenomen. Als ik naar 'Bewaard' ga dan zie ik er maar 4 in beeld en nergens een ...
Nadat ik de update heb gedaan van de Horizon box XL krijg ik bij het zappen onder mijn eigen profiel (zelf aangemaakt met favorieten zenders) niet alleen...
Nieuwe media box xl.Foutcode op mediabox: sp 0.1.6Foutcode op tv: cs1004Mijn broertje heeft zelfde foutcode gehad. Hier is een monteur toen voor op locat...
Gaat de scart-aansluiting vd mediabox na upgrading nog naar behoren werken. Ik gebruik deze uitgang nog uitgebreid.
Aangezien ik niet kan reageren op mijn vorige topic - misschien mijn onkunde - dus maar een nieuwe reactie. Los van het feit dat mijn eerdere probleem no...
Geweldig en superleuk dat Ziggo de rechten heeft voor de ATP masters 1000 toernooien, maar waarom zit ik naar herhalingen te kijken terwijl er live tenni...
Volgend probleem. Bij een klant van on staat een nieuwe LG oled 55cxla. Probleem is dat teletekst het alleen doet als men de module verwijdert. tot nu ge...
Goedemiddag, Ik ben al maanden met Ziggo bezig om bij mijn schoonmoeder, wonende vanaf november 2020 in het verzorgingstehuis Rumah Kita te Wageningen, h...
Beste forumleden, recentelijk zijn wij overgestapt van KPN naar Ziggo. Bij KPN is al >8 jaar geen COAX aansluiting meer nodig, deze hebben wij dus bij ee...
Hallo, Ik heb een Horizon Media Box, en de software is geüpdatet tot de laatste software update. Sinds de update, als ik gewoon TV of Live TV kijken is e...
Beste mensen, Er staat een Ziggo update aan te komen mbt de Horizonbox.Enkele dagen terug kreeg ik de melding dat de update er aan zit te komen. Ik heb a...
Ik ben nieuw en heb geen tips gezien maar kan met 4.31 geen ondertitels krijgen.
Als ik de Android tv app gebruik op mijn Philips tv duurt het best wel lang eer het beeld verschijnt
Kunnen er 2 tegelijk worden gebruikt?Als je de nieuwe koppelt dan werken de oude niet meer. Dus is 2 nieuwe mogelijk?
Hey iedereen, Eens in de zoveel tijd krijgen we op de MBNext de melding dat de box offline is met melding CS9993. Normaliter zou dat inhouden dat de inte...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.