Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.9KOplossingen
  • 49.9KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Netflix loopt vast Alleen-lezen Opgelost

Netflix loopt vast op het eerste titel scherm op mijn mediabox next. Ook als ik het via de app of de apps op de box start. Werkt wel als ik het alleen via de app op het tablet kijk.

Ed.laros door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe lang duurt het voordat je extra zender pakket te zien is. Opgelost

Ik heb rond 19:00 vanavond Fox International geactiveerd, maar nu 3 uur later nog geen Fox5 te zien op TV.Terwijl er werd aangegeven op de site dat je met 15 minuten zou kunnen kijken.Hoe lang duurt d...

co8 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next: Geluid synchroon laten lopen Onopgelost

Ik ben een van de Ziggoklanten die de Next heb toegestuurd gekregen. Wat een verademing ten opzichten van de mediabox xl (daar had ik alleen maar ellende mee en na 14 monteurs nog geen oplossing) De m...

Diagnostische waarde Next Opgelost

Hoi wat zijn jullie diagnostische waardes van de Next?Bij mij geeft hij goed aan voor het coax gedeelteen hoog voor internet snelheid.

vankol door Liefhebber
  • 56 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 21 Likes

Haperend en stilstaand beeld en geluid loopt niet goed bij opnamen Onopgelost

Alle opnames haperen en het geluid loopt niet synchroon met beeld heb hem op fabrieksinstellingen terug gezet en heb bij de instellingen ook iets uitgezet ook heb ik hem een tijd van stroom afgezet wa...

Zwinglers door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next tv + soundbar koppelen Opgelost

Goeie dag!Iemand een idee hoe ik mijn tv en/of soundbar gekoppeld kan krijgen bij de next?Bij de TV werkt het koppelen niet als ik het merk van de tv gebruik of een merk wat uit de zelfde fabriek komt...

Diii door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Wat betekent foutcode zender niet gevonden CS2004? Opgelost

Wat betekent foutcode zender niet gevonden cs2004Ik heb net de next mediabox aangesloten maar krijg bij iedere zender foutcode CS2004??

PH57 door Stamgast
  • 50 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

L pakket: werkt nog niet Opgelost

Ik heb het l pakket geactiveerd voor extra films en series in verband met Vodafone. Punt is: ik kan hbo niet kijken op zowel ziggo go als on demand. Als ik het goed had begrepen, stond er dat je hbo f...

Kan ik een hoofdtelefoon op de Mediabox XL aansluiten? Onopgelost

Mijn nieuwe televisie heeft geen aansluiting voor de kabel van de hoofdtelefoon. Ik kan deze wel direct in de Horizon Box steken, maar ik kan het volume dan niet aanpassen. Zie ik iets over het hoofd?...

fromein door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe box sinds paar dagen in gebruik Onopgelost

Ben zeer tevreden over de nieuwe box geen haperingen Netflix werkt perfect ben zeer tevreden het installeren ging super snel.Veel mensen in kennisneming zijn komen kijken en hebben ook erg veel intere...

Priscella door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox XL start (geregeld) weer niet op Opgelost

Het is een tijdje goed gegaan, er is niets in mijn aansluiting gewijzigd en toch sinds iets meer dan een 2 tal weken start mijn Mediabox XL weer niet op.De mediabox blijft weer eens 4 van de 5 keer ha...

R.a door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Bug met geplande opnamens Opgelost

Bug gevonden. Geplande opnamens waarvan seizoen is afgelopen zoals bijv Voice kids is niet te verwijderen via box. Via app lijkt het wel te kunnen maar dat is schijn en hij verwijderd wel opnamens die...

Alwyn door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Bugs Ziggo Next Opgelost

Hoe krijg ik mijn lijst met waarschijnlijk bugs,dus behoorlijke ergernissen gelijk bij de persoon die er ook wat mee kan?In eerste instantie enorm enthousiast over de next ,maar heb spijt dat ik mn Hu...

crineke door Stamgast
  • 206 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 149 Likes

Mediabox XL start niet op in eco stand Opgelost

Heb mijn horizon box in ecostand staan.Als ik mijn box via afstandbediening aanzet, zie ik in display enkele lijntjes lopen van links naar rechts en weer terug.Ik weet dat dit een poosje kan duren voo...

blitz10 door Stamgast
  • 44 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Mediabox Next "overruled" HDMI ingangen Opgelost

Ik heb sinds deze week de Mediabox Next en deze werkt prima, alleen kwam ik er achter dat switchen naar andere HDMI ingangen dan niet meer gaat.Ik heb een LG OLED tv met de NEXT en een Nvidia Shield M...

dnbas door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Versterker zit automatisch gekoppeld aan mijn Next box Opgelost

Na de installatie is mijn tv goed gekoppeld. Maar nu zit mijn versterker, welke ook wifi heeft, ook gekoppeld. Dit was niet de bedoeling. Weet iemand hoe je deze versterker weer kan ontkoppelen?

Fredbr123 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Bose soundbar 700 bediening mbv mediabox Next Opgelost

Ik probeer de bose soundbar 700 aan te sluiten op de afstandbediening van de mediabox next. Deze vraagt om een 4-cijferig serienummer, maar dat werkt niet. Ook op de andere manier luk dit niet. Graag ...

Frans L door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next afstandbediening koppelen met Salora tv Opgelost

Hallo,Ik heb de mediabox next ontvangen maar de volume en tv uit knoppen werken niet met de salora tv. Weet iemand hoe dat werkend gemaakt kan worden?Alex

Alex1993 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geprogrammeerde opname is opeens weer verdwenen Opgelost

Geprogrammeerde opname (NCIS NET 5) verdwijn regelmatig uit opname lijst, dus moet hem steeds opnieuw toevoegen. Opnames en terug kijken onthoud niet waar je gebleven bent, erg lastig bij programma's ...

briefje42 door Stamgast
  • 38 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen