TV werkt niet met CI+ module Opgelost
Mijn nieuwe LG tv werkt niet met mijn oude CI+ module. Ik krijg de melding dat het toestel niet volledig ci+ geschikt is. Moet ik de tv terugsturen of he...
Mijn nieuwe LG tv werkt niet met mijn oude CI+ module. Ik krijg de melding dat het toestel niet volledig ci+ geschikt is. Moet ik de tv terugsturen of he...
Goede middag, Heb problemen met de mediabox al.Deze valt steeds uit terwijl hij aan staat. Heb al paar keer alles gereset en de kabels gecontroleerd. NIE...
Dag,sinds enkele weken valt bij mij het geluid voor 1 seconde weg. Ik lees dat meerdere hierover klagen maar een oplossing zie ik helaas nergens.
Al 2 x brief net aankondiging update maar er gebeurd niks.
Waarom kan ik maar 3 van de 6 ESPN zenders zien terwijl ik een totaal pakket heb?
Goedemorgen onze CI+ module is gestopt met werken op de tv beneden. Als we hem in de tv boven doen werkt hij wel. Heb al de smartcard gereset en de tv op...
Goedendag, Names een slechtziende, licht dementerende, ouder dame van 84jr. Ze heeft een: 1] Samsung tv model LE40B650T2P made in Slovakia.2] Sinds kort ...
Ik heb wellicht een internet box van ziggo en digid. Maar ik kom er totaal niet uit om het beeld van de digitale d als beeld op mijn tv te krijgen. Hij i...
Als ik een film wil huren, krijg ik een VD402_2 melding na het ingeven van de pincode. Ik heb deze beschrijving van het updaten van de mediabox al een pa...
Ik heb mijn smart tv met CI+ module gereset en nu krijg ik geen betaalde zenders meer. Ik krijg de melding ‘gecodeerd signaal' op o.a. de RTL zenders. Ik...
Sindskort ben ik overgestapt naar Ziggo. Alles werkt, WiFi is prima. Helaas wil het op geen enkele manier lukken (draadloos, via aux-kabel of via etherne...
Goedenavond,Mijn ouders hebben een JVC (LT-32A85BU) lcd tv zonder digitale tuner.Is een (externe) digitale ontvanger die door Ziggo (kosteloos) beschikba...
de humax blijft in één stand staan, in de display verschijnt wel de kanalenwisseling bovenin (de display) staat tv, rec, hdmi en 1080i, het tv-beeld is e...
IK heb een tv en een beamer ik kon tot een paar weken geleden het signaal splitten om geen kabels te ruilen. tv kon samen met de beamer aan staan maar si...
IR Fox C heb ik lange tijd geleden 2 kastjes ontvangen. Binnenkort werken ze niet mee vanwege MPEG2. Krijg ik nu vervangende kastjes
Sinds kort krijg ik te pas en te onpas een donkere balk met de mededeling “HDMI3 /ARC en de tijd” in beeld. Na enkele ogenblikken verdwijnt deze balk wee...
Als ik mijn next aan zet zie ik het beginscherm met alle vertalingen van welkom. Het oranje lampje brand. Het verdwijnt uit beeld, lampje brandt wit maar...
Digitaal TV (CI+ card) werkt goed in het woonkamer (naast de eerste ‘inlooppunt’).Lange en oude coax (goedkoop, denk ik; redelijk dun… geen ‘merk’ te zie...
In den beginne kreeg je per adres 3 kastjes om TV te kijken bij een abonnement. Dat waren 3 IR-Fox C kastjes met een smart card, Deze IR Fox C worden nie...
Ik heb al een abonnement op Ziggo sport totaal en wil daar nu ESPN eredivisie bij. Daar is een abonnement voor van 19,95. Maar ik zie nergens dat ik mijn...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.