Slechts enkele digitale zenders gevonden Opgelost
Ik ben onlangs verhuisd van Hattem naar Den Bosch. In Hattem deden de digitale zenders het altijd prima op mijn sharp tv, echter in Den Bosch heb ik prob...
Ik ben onlangs verhuisd van Hattem naar Den Bosch. In Hattem deden de digitale zenders het altijd prima op mijn sharp tv, echter in Den Bosch heb ik prob...
Als on demand wil gebruiken komt er eerst op de tv - bezig met laden- vervolgens krijg ik na tientallen seconden - ontvanger offline -Ik ben in het bezit...
Vanmorgen voor 10 uur ESPN besteld. Volgens de site kijken binnen een uur. Tot op heden nog geen beeld.
Ik wil “Movie & Series XL opzeggen” aanklikken in “Mijn Ziggo”. Je moet dit kunnen doen door ernaast op “Opzeggen” te klikken.Hierbij gebeurt echter niet...
Nu altijd betalen aan ESPN weg die ene Fox eredivisie etc. lekker bedacht door Ziggo noem dit zakkenvullen ….…Past Ziggo dit weer aan……?????
Beste,Ik lees nu net dat een abonnement op Canal Digitaal 14,95 per maand is, dat is inclusief ESPN eredivisie en dan ook nog al hun kanalen er bij. Hoe ...
Hoi! Ik heb gisteren (24 uur geleden) een abo op extra zender ESPN Eredivisie afgesloten. Maar ik kan nog steeds geen zender ontvangen. Krijg ik een code...
Gisteren rond 15:00 espn eredivisie afgesloten en tot op heden nog steeds geen beeld! Zou vanmiddag toch graag voetbal kijken !
Hallo,Ik heb gister ESPN Eredivisie afgesloten, echter zie ik nu bijna 24 uur later nog steeds geen ESPN in de ziggo go app staan. Hoelang duurt dit nog?...
Tijdens het tv kijken wordt het beeld soms (laten we zeggen eens per 3 minuten) 1 seconde zwart (geluid valt ook weg). Daarna komt het beeld weer terug e...
ik wil de radiozenders op mijn radio opnieuw insellen, maar waar vind ik de frequenties voor de analoge zenders, als ik naar de site https://www.ziggo.nl...
Goedenavond, ik heb vandaag mijn ziggo next kastje mogen ontvangen… super gaaf ding.. alleen ik zit met een paar zenders waarvan die zegt dat ik er niet ...
Afgelopen week een grote update, buiten gehad van ziggo en haar apparatuur. (19-20 okt)TV moest via kanaal 800 opnieuw ingesteld worden.Daarna slecht bee...
Ik wil Flikken Maastricht van vrijdag 15-1-21 (NPO 1 om 20.25 uur) bekijken op Uitzending gemist. Helaas wordt deze aflevering niet aangeboden. Weet iema...
11 januari espn eredivisie besteld, maar nog steeds niet geactiveerd. ik dacht dat dit binnen 24 uur werd geactiveerd of zit ik ernaast?
Mediabox xl ontvangen maakt geen contact melding CS1004 heb geen splitten voor de aansluiting ontvangen
Wordt er keer aan klanten aangeboden om bijvoorbeeld de Samsung decoder om te ruilen voor nieuwe decoder onder mom van klanten behoud?
Sinds vandaag geen beeld meer op tweede tv. Is het analoge signaal nu definitief uitgeschakeld, wellicht dat onze tweede tv (LG 26LC41) geen digitaal sig...
Hallo,ik wil graag een espn eredivisie abonnement aanschaffen voor de rest van het seizoen. Nu is mijn vraag: zit ik er dan minimaal een jaar aan vast, o...
Hallo, ik heb 2 mediaboxen en 2 Samsung Smart TV'’sDe mediaboxen zijn : 1 x Cisco HD DVR Smart Card en als 2e HD-PACE-HDSD Smart Card.Hier mee kan ik all...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.