streamen Vrienden van Amstel Live Opgelost
hallo i wilde van het weekend vrienden van amstel live streamen naar mijn tv dat werkte niet ik kreeg wel te zien naar mediabox 2 maar hoe krijg ik dan b...
hallo i wilde van het weekend vrienden van amstel live streamen naar mijn tv dat werkte niet ik kreeg wel te zien naar mediabox 2 maar hoe krijg ik dan b...
Hoi Ik heb vandaag de mediabox maxBinnen gekregenEen collega zij dat ik hier Netflix en videoland op kan kijken.Maar er zit niks op en nu Groetjes famili...
Wie weet het modelnummer van de soundtouch 130, zodat ik de afstandsbediening van de mediabox next kan koppelen met de soundtouch 130 via het menu van de...
Goedenavond. Er zijn alweer een paar weken verstreken, maar wij kunnen sinds wij in het bezit zijn van de ziggo nextbox (en dat is al vanaf augustus) nog...
Beste,Ik was benieuwd of er een bescherm hoes/ bumper bestaat voor de afstandsbediening van de Mediabox Next? Altijd handig met kleine kinderen in de buu...
Beste allen, Allereerst een heel gelukkig 2021. Mag ik van jullie kennis profiteren?Wij hebben een compleet abonnement bij Ziggo. In de kelder de coax aa...
Gisteren kwam er een foutmelding tijdens TV kijken en vielen alle zenders behalve NPO 1,2,3 uit. Stekker eruit helpt niet, uiteindelijk terug gezet op fa...
Beste mensen,De ondertiteling voor doven en slechthorenden blijft lang over de traditonele ondertiteling staan en deze is dan niet te lezen.Iemand hier e...
goeden dagik heb mijn afstandsbediening van mijn sony altijd kunnen koppelen met mijn media box next.nu heb ik begrepen dat dit niet meer mogelijk is per...
Ik ben deze middag eens wat grondiger naar mijn uitgaven aan het kijken, en nu zag ik dat ik elke maand 13,95 euro betaal voor een tv extra-pakket. Maar ...
Sinds een week soms een nadrukkelijk ruis geluid op radio. Nooit eerder gehad, geen veranderingen aan bekabeling etc. aangebracht. Situatie, ziggo mediab...
Goedeavond,Sinds de update 4.27 heb ik het volgende probleem met het gebruik van mijn logitech harmony:Wanneer ik de quide selecteer gaat dat prima, maar...
Ik heb sinds vandaag weer ESPN Eredivisie, echter zie ik op mijn 2e tv in de ziggo-app niet mijn bestelde abonnement ESPN. Weet iemand hoe dit kan?Alvast...
Ik heb sinds kort een slechte tot geen ontvangst van de commerciele zenders.Krijg dan een melding dat de zenders worden geinstalleerd echter dat gebeurt ...
Sinds kort (nu een maand) een nieuwe qled 50 inch samsung smart tv.Kijk veel content tv zo ook series en films via ziggo on demand.Ik gebruik een CI+ mod...
Analoog stopt, digitaal blijft over.Mijn televisie is hiervoor niet geschikt.Blijven de staatszenders ned1, ned2 en ned3 zenders wel werken (ik kijk alle...
Het opnemen van programma's staat wel goed ingesteld, maar worden niet opgenomen. Het percentage opgenomen programma's is 14 % dus nog lang niet 100 of 1...
Hoi! Ik heb nog een oude mediabox (SD/HC), hiervoor moet ik altijd het kastdeurtje van mijn meubel open hebben. Nu wil ik dus een mediabox XL zodat ik di...
Wij hebben beide een 06-abonnement en daarnaast ook nog bij Ziggo, "volop bellen" in ons pakket.Vraag: bestaat de mogelijkheid om het zo te regelen dat w...
We ontvangen alleen nog maar NPO 1,2,3 HD RTL 4 etc niet meer?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.