Uitzending Gemist speelt niet af Onopgelost
ziggo speelt TV gemist niet af. ik kom wil in de Ziggo app en alles werkt normaal tot ik op > van afspellen druk. Dan geeft tv aan dat niet kan afspelen....
ziggo speelt TV gemist niet af. ik kom wil in de Ziggo app en alles werkt normaal tot ik op > van afspellen druk. Dan geeft tv aan dat niet kan afspelen....
Kan "de strijd om het binnenhof" niet terugkijken. Andere programma's wel.
Ik lees dat Ziggo Analoge Radio via de kabel gaat stopzetten. Ik begrijp de stap naar digitaal maar welke opties heb ik om van het digitale signaal gebru...
Nieuwe mediabox xl is binnen, horizon deed niets meer.Aangesloten op poa 01bRechtsboven coax naar intetnetkastje. We hebben draadloos internet. Linksbove...
Mijn serround set qil niet meer op hdmi arc nadat ik de next heb aangesloten weet iemand hoe dit kan.
Al paar dagen E 32 melding voor NPO 1, 2 en 3. Rest van de zenders geen probleem
ik heb een bose 123 serie nummer 035106360590320AS en het geluid werkt via de mediabox, maar kan ik ook de afstandsbediening instellen zodat ik de bose o...
De mediabox start niet meer op. De tv blijft op het ‘welkom’ scherm hangen en de box wisselt van geel/blauw licht en de drie blokjes. Ik heb de diverse s...
Heb ik een ci+ module nodig voor 4k te kijken met een sony kd-55a8, bij het onderzoekje op de ziggo site zou deze yv er niet geschikt voor zijn terwijl d...
Vanwege een verhuizing heb ik een nieuwe mediabox ontvangen. Ik moet de oude retour sturen. Dat is een IRHD 5300C met achterin een WLAN Hub aangesloten. ...
Tijdens het TV-kijken sprong de TV plotseling op zwart en gaf de melding: niet ondersteund videoformaat.Daarna heb ik: i) mediabox opnieuw gestart, ii) a...
Op de zender 1t/m 5 heb ik haperend beeld. Het geluid loopt nog wel door. Wat zou ik kunnen doen om het te verhelpen? We hebben een humax 5200c box bij d...
Kan extra tv zenders van movies&serie XL niet meer ontvangen, na afsluiten combi vodafone ziggo
Heb sinds gisteren al storing op mijn adres. Zou echter gisteren al zijn opgelost stond er op jullie postcode checker. Echter ervaar nog steeds flinke st...
Hoe maak ik als nieuw abonnee email adressen aan? En hoe kan ik extra tv zenders ontvangen geen sport. ik heb nog geen mail adres tel. **Mobiel nummer ve...
ben ik rds text kwijt met digitale radio, ik heb nu een reciever met rds.? Daarnaast wordt er ook een digitale kabel met d radio ontvanger mee geleverd
ken espn via website niet verbinden met mn abbo geeft aan moet mailadres invoeren en niet de functie inloggen met je ziggo acount
Afgelopen week abbo espn besteld.Na inlog espn watch en koppeling ziggo abbo krijg ik een foutmelding dat dit in mijn regio niet mogelijk is?Hoe kan ik d...
Hi,Mijn ouders hebben nog een prachtige stereoset met radio en cd speler. Zij luisteren graag naar de radio. Nu zijn ze overgegaan met telefoon en intern...
Hallo wij hebben een tv met zo kaartje zonder kast en daarmee ontvangen we zenders en ik vroeg me af kan je daar meerdere van hebben in een huis
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.