Ontbreken van zenders: BBC First niet te ontvangen Opgelost
Hallo, Ik krijg BBC first niet op mijn t.v. boven terwijl ik beneden deze zenders wel krijg. Hoe kan dit? Groet Cat
Hallo, Ik krijg BBC first niet op mijn t.v. boven terwijl ik beneden deze zenders wel krijg. Hoe kan dit? Groet Cat
Hai, ik heb twee tv's. Beiden Samsung, beiden voorzien van CI+ module.Beneden een QLED 50Q64T uit 2020. tunertype dvb-c/dvb-s2. Deze geeft bij provider a...
Goedemiddag, Net op mijn Philips smart TV de Ziggo CI+ module geïnstalleerd…. sommige zenders werken wel (waaronder kanaal 1, 2, 3 en 14), maar anderen w...
Beste Ziggo,Heb een probleem, ik heb een humax boxs. Voorheen kon ik 2 progammas op nemen en op analog kijken. Maar nu is ANALOG weg gevallen nu kan ik n...
Hallo,ik heb een humax mediabox. Alles aangesloten zoals omschreven in de handleiding maar hij geeft geen signaal of alleen flikkerende kleuren. Kan het ...
de Humax box doet er twee minuten over om op te starten elke keer. Moeten we hem aan laten staan? is er significant verschil in stroom verbruik met de ro...
Ik kijk de serie The Handmaids tale altijd terug via ZiggoGo. Gisteren werden aflevering 7 en 8 uitgezonden op Fox maar aflevering 8 bleek aflevering 4 t...
Al tijden bezig met een beeld probleem. De Mediabox next gaf storing op mijn tv qua beeld. Haperingen etc. Na wat proberen lijkt mijn oude surround syste...
Reproduceren bug:Neem live programma op (bijvoorbeeld op RTL4) Ga naar opnames en bekijk programma vanaf begin Bij reclames wil je verder spoelen - gaat ...
Afgelopen weekend kwam ik er toevallig achter dat de Next een gedeelte van de serie-opnames heeft verwijderd. Deze voor zover ik kon zien weer opnieuw in...
We hebben een smart tv een LG 43UH610V sinds we deze tv hebben kijken we al digitale tv.Maandag is er een storing geweest (waar wij eerst geen last van h...
Ik lees zowel in dit forum als bij Kassa, Radar en de Consumenten Bond dat het gewijzigd (commercieel) beleid van Ziggo, het verhuizen en/of (her)gebruik...
wij hebben volgens het boekje geinstalleerd maar krijgen nu aan elke zender een balk met bv av7 1080I/5.0 Hoe krijgen we dit weg
Hi,Ik heb geluidsproblemen bij het afspelen op mijn HomePod via de Ziggo GO app op mijn Samsung Smart TV. Het geluid hapert steeds heel kort.Ik wil uitsl...
Nou is de vraag ik had even de instructie gelezen hoe je dit pakket aansluit en ik zie in de aansluitinstructie op ziggo dat je twee uitgangen zou moeten...
Ik heb een smart tv achter de NEXT box, dat werkt prima. Vanaf het punt waar de coax uit de muur komt heb ik een aftakking naar de slaapkamer gemaakt zod...
Hizomaar opeens.Nl1,2 en 3 doen het wel,maar RTL 4, 5 SBS 6 niet.Krijg de melding service is niet beschikbaar of zwak of geen signaal.Wat te doen ?Gr.
Hallo , Mijn vraag gaat over de Mediabox die je krijgt als je voor €4,- per maand een extra Mediabox aanschaft. Mijn vraag: is de software van de normale...
ik heb af en toe dat als ik 1 tikje doet op de afstandbediening dat hij meerdere items opzij gaat vet irritant wat kan ik hieraan doen ?
Een wooninrichting heeft bij ziggo een abonnement afgesloten waardoor iedere bewoner op zijn kamer, zonder afzonderlijk abonnement, tv zou moeten kunnen ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.