Zenders verdwenen na update Onopgelost
Sinds de update 1,5h geleden zijn bijna alle zenders weg. Enkel npo 1,2,3 ziggo informatiekanaal, ziggo sport en andere ziggo zenders doen het nog. Als o...
Sinds de update 1,5h geleden zijn bijna alle zenders weg. Enkel npo 1,2,3 ziggo informatiekanaal, ziggo sport en andere ziggo zenders doen het nog. Als o...
De rode knop van medianext afstandsbediening blijft knipperen.Verder kan ik er niets meer mee doen
Vanaf 3 nov gaat het bij mij fout.monteur geweest alles gemaakt, Top.vanaf 19 nov begint het mis te gaan. Geen internet, bellen, wordt geregeld, krijg co...
Ik had recent problemen met een CI+ module. Er is vervolgens een Ziggo monteur geweest en die heeft de module vervangen. Daarna geen problemen meer mogen...
Goeie avond,Ik ben onlangs klant bij Ziggo geworden, maar ik ervaar problemen met tv kijken. Mijn tv is aangesloten via de kabel (zonder kastje of module...
Alles volgens mij geprobeerd. Meerdere keren contact met ziggo gehad. Nieuwe kaart ontvangen, nieuwe kabel. Probleem blijft bestaan. De TV is nieuw (LG 4...
De c7140 -harddisk geeft aan dat ik een pincode moet uitvoeren om een software update te doen, dit wil ik ook maar ik kan met geen mogelijkheid 0000 invo...
mijn mediabox next zoekt steeds opnieuw naar een signaal. Opnieuw opstarten helpt niet.Het apparaat start wel op maar geeft geen beeld of geluid.
Sinds juni 2018 heb ik een LED-TVtoestel Philips 32 PFS 6402/12 aangesloten inclusief installatiebox TV. Sindsdien kijk ik digitaal TV inclusief Ziggo Sp...
Ik luister veel radio via de ziggo net box maar wordt gek van de oranje bal als screensaver kan hier wat anders worden ingesteld en zoja hoe dan?
Begin November heb ik mij laten verleiden om de data verdubbelaar aan te vragen naar Max. Ik had toen een internet complete en tv complete next abonnemen...
Ik heb 2 B & O TV toestellen en geen behoefte aan flatscreenapparaten.Maar nu binnenkort wordt overgegaan naar digitaal kan ik niets meer met deze (ouder...
Op onze slaapkamer hadden wij een oude TV, analoge TV was daar altijd voldoende. Door het volledig overstappen naar digitaal konden wij leen ontvangen do...
Hallo! Ik heb deze vraag ergens anders ook al gesteld maar misschien gaat het hier sneller. Ik heb na weken gedoe eindelijk de Mediabox XL geïnstalleerd ...
Sinds kort gebtuik ik een Sennheiser hdr 175 hoofdtelefoon . Deze is via een goede optische kabel rechtsstreeks aangesloten op de Ziggo Mediabox Next. Al...
Ik neem regelmatig programma’s op en dan wil ik de hele serie opnemen. Nu was het vanavond weer dat Studio Sport eredivisie opgenomen zou moeten worden. ...
Sinds zaterdagochtend ons abonnement uitgebreid met movies en series XL. Het duurde een hele dag maar (hoewel nog niet te zien in mijn ziggo - eerst wel,...
wij hebben alweer een tijdje voornamelijk geen, of slechte, ontvangst op de sportzenders, maar ook een heleboel andere zenders; het begint met bitmapping...
Iemand bekend over niet werken van de 'watch' knop op de vernieuwde ESPN app die via Ziggo als aanbieder zou moeten hebben kunnen worden afgespeeld? Een ...
Ik kijk al langer digitale tv op mijn panasonic tv (10 jaar oud). ik heb een ci+ module met een smartcard, altijd goed gefunctioneerd. Ik weet niet of di...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.