Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 13.9KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

CI+ mogelijk ? Onopgelost

Goedenmiddag, Er is hier sinds kort een Samsung Serif Mini (24") tv in huis. Omdat ik al die snoeren (stroom tv, stroom/trafo modem, coaxkabel, HDMI kabel, etc.) en de mediabox zat ben en wil minderen...

Zin en onzin van een Smart-TV Alleen-lezen Onopgelost

Een Smart-TV lijkt een buitengewoon interessant apparaat met al die handige app’s. Maar wat ik ook zie is dat de vrijwel alle fabrikanten zo’n net-uit-de-doos Smart-TV maar een paar jaar ondersteunen,...

Wim C. door
Level 17
  • 3486 Topics
  • 151 Oplossingen
  • 2447 Likes

Bromtoon Mediabox XL Opgelost

Sinds een paar dagen geeft onze Mediabox XL regelmatig een goed hoorbare bromtoon, die uitgaat als ik even tegen de box aantik. Na een uurtje begint de bromtoon weer. Als de TV uitstaat of aanstaat, m...

Ruis met Ziggo Next Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik een Philips TV (70pus7304, 4K UHD) om TV te kijken. De Ziggo Next is ingesteld op 4K output en op de TV staat ruis reductie en andere optimalisaties uit. Een reset van de Next levert niks o...

Opnames verdwijnen Alleen-lezen Onopgelost

ik heb eem Mediabox XL met nieuwe software. Soms gebeurt het dat opnames gewoon verdwijnen, en soms staan ze nog wel in de lijst met opnames, maar dan komt er later een rode uitroepteken erbij en zijn...

joris1 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen