Ik ben afgesloten van tv maar geen achterstand Alleen-lezen Opgelost
ik ben sinds gister afgesloten van tv maar heb geen achterstand
ik ben sinds gister afgesloten van tv maar heb geen achterstand
Humax vindt niet alle zenders. Hoe kan dat en wat moet ik doen om wel alle zenders te vinden? Bijv. geen 24 Kitchen.
Het zou mogelijk moeten zijn om de afstandsbediening van een sony te koppelen met de mediabox next zodat je met een afstandsbediening kan werken. Als ik ...
Ik krijg vandaag voor de 3 keer een melding over WiFi op mijn Nextbox als ik een opnamen zit te bekijken (die dan ook stopt met afspelen), terwijl de Nex...
Hoi, Sinds gisteren heb ik op mijn tv boven met CI+-module storing op NPO1, NPO2 & NPO3. Zwart beeld en hakkelend geluid. De overige zenders zijn kraakhe...
Goedendag, Ik wil 'cardinal' gaan kijken op movies en series maar krijg geen ondertiteling. (Mediabox XL)
Hoeveel jaar gaat een Horizon box mee. Die van ons krijgt blokken etc. In beeld, valt soms uit, soms zonder geluid etc. We zijn toe aan een nieuwe denk i...
Beste Ziggo, Ik heb de televisie in een hoek staan met 1 wandcontact, die word gebruikt voor stroom.Een COAX kabel door de grond of muur trekken zie ik n...
Wij hebben sinds een paar weken steeds vaker dat een deel van de via de Next geplande opnamen niet wordt opgenomen. Bijvoorbeeld Heel Holland Bakt van zo...
hoe ga ik naar de radiozenders op mijn mediabox xl
Hallo, Dit probleem is gaan opspelen na de laatste update. Vooral opnames in het weekend worden nogal eens gemist. Flikken Maastricht al meerdere keren o...
Hallo, ik heb sinds kort de sony KD-43xh8599 in combinatie met een ci+1.3 van smit en quantis 1.3 ik heb beide module's geprobeerd en werken beide prima,...
Vorig jaar rond deze tijd werd me al een update beloofd voor die vreselijke mediabox xl. Een jaar later en het wordt nog steeds beloofd, ik heb nog niets...
Ook hier problemen met installeren van de MediaXL box en de foutmelding SP 0.1.6/CS1004. Inmiddels een 2e vervangende mediabox ontvangen maar ook daar de...
Weet niet of dat via dit bord zou kunnen maar ik heb het verzoek om de wifi te resetten van mijn mediabox. Begrijp dat dat via een moderator loopt. vast ...
De ventilator van onze mediabox next blijft in de hoogste stand draaien. Twee maal de klantenservice gebeld. Eentje vertelde mij de harde schijf te forma...
Vanaf wanneer kun je een 2de next box huren
Is er misschien een mogelijkheid dat ziggo het infrarood signaal van de onkyo tx-sr373 kan programeren in de next afstandsbediening? Het geluid harder en...
Koppelen lukt wel,en volume knoppen functioneren juist, echter zodra ik het menu verlaat niet meer. Tv aan en uit schakelen lukt wel. Wie weet dit op te ...
Ik heb sinds kort tv boven op mijn slaapkamer erbij gekregen. Het is een tweedehandse Philips 32PFL7962D/12 en er zitten geen apps op. Deze week heb ik b...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.