Ziggo-apparatuur kopen via Marktplaats? Lees eerst dit! Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Hopelijk zit hier een medewerker van Ziggo die mij kan helpen. Eigenlijk ben ik helemaal klaar met Ziggo enorm teleurgesteld in hen. 8 april heb ik de ma...
Waar kan ik een handleiding vinden voor het bijna totaal nieuwe en andere 4.31 programma en totaal andere zapper voice gestuurd?
Hallo, Ik krijg de volgende melding op BBC 1 en 2 op de televisie in mijn slaapkamer: If you see this message on channel 61 or 62, your media box is outd...
Al twee dagen melding "wordt aangekondigd" voor NPO2
Al zeker een jaar een werkende Samsung LT24e390 met CI kaart gebruikt. Van een op andere dag alleen 1.2.3 en 13.14 nog te bekijken.Nieuwe CI module met s...
Bij wisselen van zenders met de afstandsbediening valt het geluid weg. na een paar keer heen en weer wisselen is het geluid er weer. Heel storend. weet i...
Recentelijk een mediabox next ontvangen en geinstalleerd.Daarbij ook zitten spelen met de verschillende nieuwe mogelijkheden, waaronder het aanmaken van ...
Ik heb mijn radio aangesloten op de mediabox en ontvang de zenders nu digitaal. Maar de mediabox geeft niet aan op welke zender ik ben afgesteld zoals ie...
Tja, en dan meldt Ziggo dat ze stoppen met het analoge signaal.Radio luisteren via de TV vind ik absoluut geen oplossing (wie heeft dit ooit bedacht?).Di...
Ik zie de pauzeblokken niet meer in de opnames, was juist zo handig met vooruit spoelen. Hoe kan dat?
Nu analoge radio via de kabel binnen afzienbare tijd gaat verdwijnen, en de analoge radio-ontvanger niet meer gebruikt kan worden, is het grote gemis op ...
Mijn Mediabox XL schakelt zichzelf uit door oververhitting. Hij staat vrij in de ruimte. Ik heb hem uitgeblazen, ontkoppeld en op extra pootjes gezet om ...
Met het stoppen van de doorgifte van radio via de kabel wordt het tijd om mijn tuner te vervangen. Ik ben op zoek naar een digitale radio ontvanger die b...
Hoe programmeer ik de ab van de Ziggo mediabox voor mijn Böse app.
Hello, I would like to replace Media box wtih CI+ module for our Sony TV. We used to use card in CI+ module when we lived in our previous apartment, so I...
Sinds de vorige update zie je bij de opgenomen programma's geen markering meer voor de reclameblokken. Hoe kan dat ? Vond het erg gemakkelijk. Is hier ee...
Als ik op mijn afstandsbediening 14 indruk krijg ik Ziggo Sport kanaal te zien, maar ipv op kanaal 14 staat deze op 0. Dus als ik 'volgende zender' aankl...
Ik heb net de Next box voor het eerst aangesloten. Uiteraard wilde ik Dolby Audio activeren. Echter is dan het geluid langzamer dan het beeld. Ik ben gew...
Ik krijg steeds maar weer de melding "geen signaal" bij m,n Quantis digitale radio ontvanger. Moet ik betere kabels of splitters aanschaffen?
Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
12 | |
8 | |
5 | |
5 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.