Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Afstandsbediening Opgelost

Ik heb een Logitech harmony afstandsbediening . Kan ik die koppelen met de ziggobox next

Opname niet op next zichtbaar wel op ziggogo Opgelost

Sommige opgenomen programma's staan niet in de bewaard map op de next, maar wel in de ziggogo app in de bewaard map. Ik dacht dat dit synchroon ging? Iemand een idee?

kwelgeest door Raadgever
  • 218 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 36 Likes

Waarom nog geen mediabox next uitleveren Opgelost

Ik heb eerder contact gehad met het verzoek om een mediabox next te mogen ontvangen. Via telefoon ben ik door Ziggo daarover benaderd. Ik kon nog geen next ontvangen omdat ik tot augustus nog een kort...

Appie10 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

The Curse of Oak Island Onopgelost

Ik kijk de serie Curse of oak island maar via Ziggo go heb ik meer afleveringen dan via on demand. Heeft iemand enig idee waarom dit is. Het is namelijk nogal irritant.Bij voorbaat dank voor de respon...

Sah1979 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mijn NAS benaderen via de Mediabox Next Onopgelost

Sinds gisteren de mediabox next in gebruik. Wat een geweldige ervaring is het tv kijken met deze box, werkelijk uitstekende beeldkwaliteit in 4k, vliegt door de menu's en is mooi compact. Ik heb sinds...

ejwelling door Liefhebber
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

CS2217 - opname speelt niet af. Opgelost

Ik heb een fout melding bij de opnames. CS2217 ....alles is goed aangesloten ook de test gedaan ...alles is groen dus goed .Bij andere opnames zit geen geluid bij.Weet iemand waar het probleem zit?

Janko door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Een week geen tv door Ziggo zijn werkzaamheden Opgelost

Sinds vrijdag geen tv, medwerker vertelde rond 3 uur zijn we klaar werkt het weer niet dus. zaterdag teruggebeld, waarschijnlijk een medewerker met een super arogant humeur had geen zin en gooit de te...

karina beks door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Audio op Mediabox Next valt soms weg Opgelost

Wij gebruiken de gewone audio-uitgang van de Next-box voor een draadloze Sennheiser-koptelefoon. Het geluid valt vaak even weg. Ik las dat dit euvel ook optreedt bij het aansluiten van een soundbar e....

Jacques99 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox Next Community Zwitserland Onopgelost

Beste mensen,Kijk is hier rond https://community.upc.ch/t5/UPC-TV-Box/bd-p/UPC_TV_Box_DE ook hier spelen dezelfde problemen we zijn dus niet enige. Het is wel helaas in het Duits maar als je de taal b...

Bestellingsperikelen Onopgelost

Op donderdag 16 mei j.l. door middel van een chat met Alex van de klantenservice, gevraagd naar de status van een 2 weken daarvoor, eveneens per chat, bestelde UTP kabel cat.6 .Die bestelling was volg...

KBX458 door Super Expert
  • 6590 Topics
  • 277 Oplossingen
  • 2980 Likes

Opname Next verwijderen Opgelost

Ik wil een tv opname die staat als verder kijken in bewaard map toch verwijderen maar hoe ?

Andre49 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next: veel lawaai Opgelost

Mediabox next maakt veel lawaai, is daar iets aan te doen??

Wanneer komt de 4K decoder Onopgelost

Hallo had een vraag over de 4 k decoder wanneer die uitgerold wordt

Opnames verwijderen Mediabox NKext Opgelost

Kan iemand mij vertellen hoe je in de Mediabox Next gemaakte opnames na bekijken verwijdert?

pradolanoh door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Media Next niet ontvangen. Modem wel. Opgelost

Ik heb internetkast ontvangen maar geen mediabox next!terwijl ik voor tv compleet heb aangevraagd, zodat ik mediabox next ontvang.

dojada door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Replay TV en Chromecast Opgelost

Kan sinds ik de next heb niet meer van ziggo go app chromecasten naar mijn tv boven. Tv replay lukt dus niet

Mediabox Next dolby digital problemen Opgelost

Ik heb vorige week de nieuwe mediabox next aangesloten en heb daarop ook al enkele programma's opgenomen. Nu ervaar ik echter een probleem met dolby digital 5.1. Bij sommige opnames zit er zo af en to...

Denniskl door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HELP - code 8015 - geen on demant en Netflix doet het niet meer Opgelost

Hallo,Wij maken gebruik van een Horizon en hebben nooit problemen gehadMaar sinds eind vorige week kan ik geen on demand meer kijken. Tevens doet Netflix het ook niet meer.Ik kan wel opnemen en media ...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen