Erg zacht geluid na aansluiten radio ontvanger op versterker Alleen-lezen Opgelost
Hallo,Vanochtend de Quantis QE317 radio-ontvanger geïnstalleerd, maar niet tevreden over het erg zachte geluid.Wat heb ik gedaan:- de coaxkabel naar de M...
Hallo,Vanochtend de Quantis QE317 radio-ontvanger geïnstalleerd, maar niet tevreden over het erg zachte geluid.Wat heb ik gedaan:- de coaxkabel naar de M...
Nu het analoge radiosignaal stopt, overweeg ik een nieuwe tuner-versterker aan te schaffen. In de gebruikershandleiding van zo'n apparaat zie ik een inga...
Beste mensen op dit platform, ik heb een vraag als ik alleen TV start afsluit van ziggo en mijn internet van een andere leverancier is, is het wel mogeli...
Hallo graag hulp: kon voorheen met de CI+ module makkelijk casten en AirPlay naar mijn Sony TV. Nu heb ik Mediabox Next en kan niet meer Casten en kan Ai...
Kort geleden kreeg ik de upgrade van de Mediabox XL. Tot ik die upgrade kreeg kon ik programma's op BBC 1 en 2 kijken met ondertiteling in het Engels (tr...
Voor zover ik me herinner kon ik mijn mediabox gebruiken als speler voor op mijn huisnetwerk opgeslagen video's. Dez stonden als mp4-bestanden op een ser...
Ik heb mijn afstandsbediening met voice control gekoppeld aan mijn Philips televisie (32PHK4309). Bij het koppelen wordt gevraagd of het volumesymbool in...
Sinds 2 dagen kunnen wij onze afstandsbediening niet gebruiken tijdens het terug kijken van programma’s. Alleen de uit/aan knop doet het. Ook doet soms h...
Kom niet verder dan dit beeld , kan alles alleen maar uitzetten. Dat l Evert een helemaal zwart beeld op.
Alleen tv doet het via pincode, rest van de mediabox werkt niet sinds update
geen replay op de nieuwszenders oa cnn bbc etc sinds ruim een week
Ik heb een vraag over (ISF) scherm kalibratie en ik hoop dat 1 van jullie hier ervaring mee heeft. Op mijn vorige TV heb ik lang lopen twijfelen of ik he...
Bewaard-kijklijst.... En dan staan daar al een hele tijd veel titels in die "niet beschikbaar" zijn. Irritant dat dat ze op die manier daarin blijven sta...
https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/ziggo-klanten-krijgen-deze-zomer-een-nog-betere-tv-ervaring/ https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-verbetert-kijkervar...
Ik heb wat vragen gesteld in dit topic: https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Next-4-31-nu-ook-bt2020-bij-1080i/m-p/804347/highlight/true#M59724 maar he...
Bij het afspelen van een opgeslagen item kreeg bij vooruit spoelen een tijdlijn waarin mooi aangegeven stond wanneer een reclameblok eindigde. Dat vergem...
Beste homecinema goeroe, Ik zit met het volgende probleem: Mijn configuratie is: Receiver Onkyo TXSR707, LG OLED55C7V en een Ziggo Horizon box.Hoe kan ik...
Ik kijk eigenlijk nooit naar Love Nature 4K, maar bij het zappen kwam ik er voorbij en kreeg een foutmelding. Deze CS2008 melding geeft aan dat mijn inte...
Ik heb mijn afstandsbediening helemaal correct ingesteld voor werking met de Mediabox Next. Nog één probleem. Ik heb de box verbonden met mijn Bose Sound...
Mijn Horizonbox loopt steeds na ca 5 seconden vast. Kies ik voor een andere zender, dan hetzelfde: na 5 seconden staat het beeld stil en heb ik geen gelu...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.