Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.7KOplossingen
  • 48.1KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 68 Likes

Connectbox activeren Opgelost

Nieuwe connect box icm mediabox next binnen gekregen. Activering connect box werkt niet. Wordt via de ziggo chat aan het lijntje gehouden. Eerst zou het binnen 2 uur opgelost worden..en nu binnen 24 u...

Rian86 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Je tv-zenders worden ingesteld Opgelost

Goedemorgen,Sinds gistermiddag de melding 'Je TV zenders worden ingesteld' met code 100:70.Zou slechts 15 minuten in beslag moeten nemen, maar de melding is vandaag nog niet verdwenen. Heeft iemand (o...

PCvdH door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Op internet met Humax 5200 Opgelost

hoe kan ik met mijn Humax 5200 op internet

Beem door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huidige mediabox geen Netflix Opgelost

sinds kort netflix abonnementje afgesloten maar deze kan ik helaas niet bekijken met mijn huidige mediabox voor de tv. ik heb een upc mediabox hd sinds 2015 van ziggo gekregen bij het afsluiten van to...

silva1988 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox Next: 2e box? Opgelost

Heb nu nog media horizon en een extra box bovenDie communiceren met elkaarAls ik de media net neem kan ik de box boven nog gebruiken

2e box op slaapkamer met Ziggo Next Opgelost

Net contact gehad met Ziggo en het blijkt niet mogelijk te zijn om op de slaapkamer een 2e box aan te schaffen waar ik alle zenders mee kan bekijken? Ik zit in een voormalig UPC gebied en ziggo heeft ...

Opnemen in pakket met bestaande Humax box Onopgelost

Hallo,ik ben al jaren klant van Ziggo voor mijn tv ontvangst en ook al jaren gebruikt ik diverse Humax toestellen om digitale tv te bekijken en op te nemen. Momenteel de Humax 5050 cRecent heeft mijn ...

R Damas door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ik mis een item op Replay TV, is Ziggo of de zender de oorzaak? Onopgelost

Als fanatiek kijker van een aantal series wordt er hier driftig gebruik gemaakt van opnemen. Nu loop ik bij een aantal series tegen het probleem aan dat niet alle afleveringen worden herhaald. Recent ...

Petjans door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen ontvangst na kabelonderhoud Opgelost

Mijn nieuwe TV met Mediabox XL werkt prima na het netwerkonderhoud maar mijn 2e TV aangesloten op de kabel werkt niet meer. Alleen de radiozenders zijn te ontvangen.wie weet raad?

JAAPTOUW door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Next profielen Opgelost

Is het mogelijk om in het gedeeld profiel je favorieten zenders te zetten?Ik had wel een eigen profiel aangemaakt, maar iedere keer als je de box aanzet staat hij op gedeeld profiel en dan kan ik ze n...

Barry-Evy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding CS2004 geen enkele zender werkt meer (opgelost) Opgelost

Next box een paar weken in huis. Werkte prima. Nu geeft ie sinds gisteren opeens foutmelding CS2004. En werkt geen enkele zender meer. De on demand services en apps werken allemaal wel, omdat het gewo...

Nienkuh_s door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sinds onderhoud blokkerig beeld Opgelost

Gisternacht tussen 01:00 en vanmorgen onderhoud geweest aan het ziggo netwerk. Vanmiddag tv opnieuw ingesteld, alle zenders ok behalve npo1hd, npo2hd en npo3hd, alledrie blokkerig tot totaal geen beel...

Pimro door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next zonder internet Opgelost

Zoals ik in het verleden ook al eens in een post aangegeven heb, de huidige situatie:Ik wil het beste internet en daarom heb ik internet via XS4All (fiber) in huis (500/500Mbit)Voor televisie wil ik d...

D2nny door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Mediabox Next kan geen opnames maken Opgelost

Vandaag de Mediabox Next ontvangen en geïnstalleerd. Leek allemaal goed te gaan, maar geeft aan dat ik geen opnames kan maken met mijn huidige abonnement. Heb een alles in 1 compleet pakket. Ook repla...

Roger73 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Mediabox Next achter router plaatsen Opgelost

Hoi, we doen al een tijdje mee met de test en zijn eigenlijk heel tevreden over de nextbox. Nu komt dus de vraag, nu de testperiode is afgelopen of we de box willen houden en dat willen we heel graag....

Joch3m T. door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Hdd na gebruik op Humax word niet herkent op laptop Opgelost

Seagate 1tb op Humax gebruikt ging goed. bewindvoering zet tv abbo stop en ik wil mijn hdd gebruiken op laptop . Vervolgens formateren op Humax losmaken en op laptop windows 10 geen Hdd te vinden

Djhenk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen