Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Radio Opgelost

Na upgrade van de mediabox moet ik nu via tv&replay de radio aanzetten. Voor de upgrade kon ik s'avonds de radio al op een en radiozender zetten zodat ik s'morgens alleen de mediabox en de sounbar moe...

henghov door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Digitale radio Opgelost

Ik ben van plan om mijn versterker aan te sluiten op een kastje van Ziggo,ivm het verdwijnen van de analoge zenders. Weet iemand of er kwaliteitsverschil bestaat tussen de volgende opties: Humax 5100,...

Ab Opgelost

Sinds gisteravond werken beide AB van de next boxen niet meer ..optie in het menu (alles uitzetten met 1 knop is ook verdwenen) ik heb het hele stappenplan doorlopen...niets...de tv functie kan ik er ...

Zenderpakket Onopgelost

Jarenlang was het argument om geen zenders toe te voegen of op te waarderen naar HD het gebrek aan bandbreedte door de ruimte die de analoge zenders in namen. Nu las ik dat Ziggo inmiddels overal het ...

Upgrade Media XL Onopgelost

Ik heb net de upgrade mediabox XL gehad.Het ging vlot, sneller dan ik dacht. Maar ligt het aan mij of hebben anderen hier ook last van dat het beeld vh opgenomen programma minder scherp is dan voorhee...

Samuel01 door
Level 3
  • 42 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Digitale radio aansluiten Alleen-lezen Opgelost

Van de digitale radio naar de versterker is me wel duidelijk, maar hoe sluit ik de digitale radio aan op de wandcontactdoos? Ik heb begrepen dat de radio aansluiting niet bruikbaar is, moet op de TV a...

TWILDE door
Level 4
  • 32 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen