Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 13.3KOplossingen
  • 18.4KDiscussies
  • 175KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

geen zenders Alleen-lezen Opgelost

De next geeft aan geen zenders op alle kanalen en als we op de gids drukken kunnen we wel een programma van het begin bekijken en oudere opnames zijn ook op de tv te zien. we hebben al meerdere de nex...

fell door Raadgever
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Humax blijft opnemen Alleen-lezen Opgelost

Wij namen altijd een programma op van Geert Mak echter dat is al maanden afgelopen. Toch neemt de Humax elke keer opnieuw uitzendingen op. Hij maakt daar ook een aparte map voor aan. Ik gooi steeds de...

janolijve door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Update horizon box Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Na de update van de horizon box kunnen wij sommige programma's niet terug kijken. Wie is de mol bijvoorbeeld...er staat dat we geen abonnement hebben om het terug te kijken. Weet iemand hier ho...

Anjaranja door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Audiolevels Onopgelost

dit is eigenlijk een vraag voor een eerste of tweede lijn's monteur / technicus. op 997 zenden jullie een testbeeld uit met een herhalend piepje. op welk k systeem is dit gebaseerd en op welk level is...

Hokkie door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mediabox next valt uit Alleen-lezen Opgelost

beste mensen, Er zijn al topics met hetzelfde onderwerp, maar ik zie niet de oplossing die bij mij zou helpen.Probleem is dat de mediabox next (on)regelmatig hapert, soms kort zwart beeld geeft, en so...

ReneK1 door Raadgever
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

AmazonPrime video Onopgelost

Al jaren wordt door abonnees om de toevoeging van de primevideo app. gevraagd.Telkens wordt gezegd dat het bekend is en dat doorgegeven wordt dat er voor deze app behoefte bij de abonnees voor is Maar...

Schoone door Gedreven Raadgever
  • 130 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 32 Likes

Humax IRHD5300C installeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een smart-TV met CI-module. Kan ik een Humax IRHD5300C installeren om tv programma's op te nemen. Moet de CI module van de TV dan overgezet worden naar de Humax IRHD5300C of hoort deze zijn eig...

Geertjan1 door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Love Nature niet in 4K? Alleen-lezen Opgelost

Als ik Love Nature 4K wil bekijken moet ik eerst mijn nextbox stroomloos maken 1 minuut wachten en dan weer stroom er op. Dat werkt , maar na een paar minuten schakelt hij vanzelf weer naar hd. Ik vra...

JohnvV door Raadgever
  • 41 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 10 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen