Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 13.3KOplossingen
  • 18.4KDiscussies
  • 175KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Coax aansluiting Opgelost

Hoi, Ik had een ziggo monteur over de vloer maar die heeft aan de verkeerde kant van de kamer de coax gemaakt. Nu heb ik zelf vanaf het modem coax onder het huis door getrokken naar de goede kant maar...

Sj44kie door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Onopgelost

Goedemiddag, ik ondervind steeds problemen met mijn mediabox. En word er nu wel erg kriegel van. Hij blijft vastlopen (en nee ik heb niet meer dan 75% opgenomen), blijft uitvallen en weer opnieuw opst...

Spi door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Type tv Alleen-lezen Opgelost

Ik kom het type tv van Sony niet in de lijst aan. De KD-43XH8096. kan in nu geen Cl+ module gebruiken??? er zit wel een gleuf voor de kaarthouder in...

Aanvraag nieuwe splitter Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag mediabox xl willen installeren en dit lukt alleen als ik de unu module weghaal. Nu is het of tv kijken of internetten. Welke splitter heb ik nodig en hoort die niet tot installatiepakke...

Pauline1 door Raadgever
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

geen zenders Alleen-lezen Opgelost

De next geeft aan geen zenders op alle kanalen en als we op de gids drukken kunnen we wel een programma van het begin bekijken en oudere opnames zijn ook op de tv te zien. we hebben al meerdere de nex...

fell door Raadgever
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Humax blijft opnemen Alleen-lezen Opgelost

Wij namen altijd een programma op van Geert Mak echter dat is al maanden afgelopen. Toch neemt de Humax elke keer opnieuw uitzendingen op. Hij maakt daar ook een aparte map voor aan. Ik gooi steeds de...

janolijve door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen