Quantis QE317 dimmen van display Alleen-lezen Opgelost
Het display van de Quantis QE317 is 's-avonds en 's-nachts erg fel.Ik heb geen instelling kunnen vinden om deze te kunnen dimmen.Is dit mogelijk of kan d...
Het display van de Quantis QE317 is 's-avonds en 's-nachts erg fel.Ik heb geen instelling kunnen vinden om deze te kunnen dimmen.Is dit mogelijk of kan d...
Goedemorgen. De voice control voor NPO Radio 2 Soul & Jazz werkt niet. graag toevoegen. Hoe kan ik de nummers van de "Radiozenderoverzicht Digitaal" gebr...
Mijn vraag is, om dadelijk digitaal radio te kunnen beluisteren via mijn gewone stereo set (versterker) kan ik de mediabox next verbinden kan met mijn ve...
Ik wil graag gebruik blijven maken van mijn Denon versterker/tuner. Is het mogelijk om een omvormer te gaan gebruiken om het digitale signaal van de Medi...
Afgelopen april de Mediabox XL ter vervanging van de Horizon Mediabox gekregen. Alleen deze nieuwe mediabox begint na 10 min aan te staan vreselijk lawaa...
Kan ik mijn tuner JVC Th-P3 aansluiten op de ziggo box? Ik zie achterop geen andere mogelijkheid dan coax of een hele brede stekker. beide kunnen niet aa...
Wat zijn de nadelen van het verwijderen van de Mediabox XL uit het thuisnetwerk? En kun je dit weer terugdraaien?
Hoi allen, Om over te schakelen naar digitale radio wil ik mijn humax 5500C direct aansluiten op mijn stereo (we hebben en willen geen TV daar). Op de st...
Ik heb een JBL 2.0 soundbar met 1 optische aansluiting en 1 HDMI aansluiting. Nu wil ik radio luisteren zonder dat de tv aan moet staan. Ik heb nu vanuit...
Beste, Ik wil mijn stereo installatie aansluiten op de humax IRHD-5300C.Op deze Humax is 'n aansluiting met de specificatie SPDIF (optisch)Volgens Ziggo ...
hoe kom ik aan een afstand spraak bediening? ik kan geen analoog radio meer kan ontvangen alleen als ik een spraak afstand bediening heb? maar hoe kom ik...
Er zit één HDMI aansluitpunt achter op mijn Humax IRHD-5300C. Kan ik daar een HDMI splitter insteken om daar vervolgens zowel mijn tv Philips 32PF9731D/1...
Hallo,ik heb sinds afgelopen woensdag een abonnement bij Ziggo. Alles zelf geïnstalleerd. Eerst nog niks aan de hand. De volgende dag viel me op dat tijd...
Begrijp ik het goed? Bij stap 7 (van de uitleg hoe je je stereo aansluit op je mediabox) staat dat je bij het wisselen van radiozender op je tv-scherm mo...
Goede middag Kan ik op de mediabox xl een draadloze hoofdtelefoon aansluiten. Graag jullie reaktie
Sinds een aantal dagen problemen met mijn aankomende week 4 jaar oude mediabox: Het begon met het opeens niet terug kunnen kijken van opnames. Wanneer ik...
Om mijn stereoset aan te sluiten op de mediabox next heb ik gebruik gemaakt van een kabeltje met aan de ene kant een tulpaansluiting (achteringang stereo...
Leuk hoor nu Eurosport 4K op kanaal 999. Loopt alleen zo'n seconde of 10 achter樂
Het probleem:Sommige zenders zoals Love Nature en Ziggo Sport (F1) zijn soms alleen in HD ipv 4K beschikbaar, terwijl mijn setup (zie hieronder) dit prim...
Plotseling waren de NPO zenders niet meer aanwezig via de CI+ module.De MediaXL box deed het echter wèl. Na het enige tijd verwijderen van de CI+ en de T...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.