Hoe los ik in de Netflix App foutcode UI-800-3 op? Alleen-lezen Opgelost
** Moderator: bericht aangevuld ** Een tip: Uitloggen bij Netflix.1. Ga naar het beginscherm van Netflix, links open je het menu. 2. Onderaan selecteer...
** Moderator: bericht aangevuld ** Een tip: Uitloggen bij Netflix.1. Ga naar het beginscherm van Netflix, links open je het menu. 2. Onderaan selecteer...
Hallo, Sinds de upgrade van Mediabox XL gisteren kan ik de volgende dingen niet meer:1. Je kunt geen extra tijd meer bijvoegen bij een opname. Bijvoorbee...
Ik heb een extra HUMAX 5050c die ik wil gebruiken omdat mijn tv niet voor een ci module geschikt is.Deze ontvanger heeft all een tijdje in de kast gestaa...
Goedenmiddag Het valt mij de laatste weken op. Dat wanneer ik de rode powerknop op mijn ziggo afstandsbediening indruk om al mijn apparaten uit te schake...
Media XL box blijft maar proberen te oudsten maar lukt niet. Kan nu niet langer dan 3 minuten tv kijken voordat hij het weer probeert. Elke keer hetzelfd...
Hallo, We hebben geen antennesignaal meer nadat door Liander een slimme meter in de meterkast is geplaatst. De modem bevind zich ook in de meterkast. Ik ...
Mediabox aangesloten op SONY tv KDL-32S3020. Links boven blijft de informatie van de HDMI-aansluiting in beeld staan. Ook als van zender gewisseld wordt....
Sinds gisteren krijg ik op de TV in onze slaapkamer op genoemde zenders geen signaal meer. Op alle andere zenders wel en kan ik probleemloos kijken. Ik h...
Sinds de firmware-update van de Mediabox Next naar versie 4.30 heb ik af en toe last van zeer korte flikkeringen in het beeld. Soms helpt het om de Media...
Sinds kort werkt de Next op de slaapkamer niet meer. Er komt geen beeld en het geluid is stoterig. Ook reageert de box niet meer op de afstandsbediening....
Als je ooit een CI+ module en smartcard hebt aangeschaft, zeg dan nooit meer je Ziggo abonnement op.als je later toch weer klant wilt zijn, en je neemt h...
Mijn ouders hebben al jaren een Humax iHDR-5200C HD-recorder die ook functioneert als STB. Verder hebben zij een Samsung 32F6400 TV en een Philips Home T...
We hebben sinds gisteren een Next. Voorheen een Horizon. Die stond keurig gekoppeld aan de Bose en daar liep ook de Dvd speler overheen. Ik hen al heel w...
Ik kan alle extra's op mijn TV niet gebruiken, de box geeft aan dat er geen internetverbinding is. Alle andere apparaten doen het prima, alleen de tv dus...
Is het mogelijk om de standby tijd verkorten? Deze is nu minimaal 4 uur, het zou handig zijn als dit terug kan naar 1 of 2 uur. Prettig in de slaapkamer ...
Kennis van me, oudere heer, is over op digitaal, en wil graag 1 afstandsbediening (AB). Voor zijn Sony Bravia kdl-32ex340 heeft hij een universele AB. Wa...
Het aanbod van Pathé Thuis is nu ook beschikbaar op je Mediabox Next, Next Mini en Mediabox XL! Ga naar deze pagina voor meer informatie. Hallo, ik wil g...
Goedenmiddag, Er is hier sinds kort een Samsung Serif Mini (24") tv in huis. Omdat ik al die snoeren (stroom tv, stroom/trafo modem, coaxkabel, HDMI kabe...
Ik heb de mediabox next met een optische kabel aangesloten op mijn harman kardon receiver avr 138 en de next op dolby gezet en dat wordt ook weergegeven ...
Een Smart-TV lijkt een buitengewoon interessant apparaat met al die handige app’s. Maar wat ik ook zie is dat de vrijwel alle fabrikanten zo’n net-uit-de...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.