Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.7KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

Alleen NPO 1, 2, 3 in HD-kwaliteit Opgelost

Hi, wij zijn in het voorjaar overgestapt van analoog naar digitaal kijken. Eerst met de ingebouwde dvb-c tuner, maar daarmee konden we alleen NPO 1/2/3 in HD-kwaliteit zien, de commerciële zenders in ...

Question in English: Movies & Series(XL) and Ziggo on Demand Opgelost

HI, thanks for reading this in English. I can read and speak Dutch, I prefer to write in English.I just received an e-mail for Ziggo regarding Movies & Series (XL).Is that the same as Ziggo On Demand?...

Overschakeling naar Digitaal lukt niet, zenders worden niet gevonden. Opgelost

Onlangs is de overschakel van analoog naar digitaal ingegaan bij mij.Ik heb geprobeerd om dan ook over te schakelen naar digitaal maar het werkt.Na het volgen van de stappenplan, kiezen van digitaal, ...

Duylinh door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met afstandsbediening sommige knoppen werken niet meer Opgelost

Sommige knoppen op de afstandsbediening (Mediabox xl)werken niet meer. Nieuwe batterijen geprobeerd en een reset uitgevoerd helpt allemaal niet.O.a. volume knop, de source knop, toetsenbord achterkant...

Hans2510 door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

English subtitles on TV Opgelost

Dear all from Ziggo,How can I watch movies and series on TV with English subtitles?Thank you,Andre

Humax E04 Opgelost

Ik heb een humax box, en krijg een foutcode E04, smartcard zou niet goed geplaatst zijn, echter deze is ingebouwd. Wat te doen?

tvgorkom door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na verhuizing geen ontvangst van Internet en Televisie Opgelost

Goedenavond,Net verhuisd, nieuw abonnement en sinds begin van mijn abonnement ontvang ik geen internet & TV. Connectbox wifi lampje is wel groen, onderste knippert groen.Humax ontvangt geen signaal, c...

Wolfje94 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

DVD speler op een Mediabox Next Opgelost

Ik heb een DVD speler en wil deze aansluiten op de Ziggo Media box next.Ik heb maar een HDMI poort op de Mediabox en daar zit de TV al op.Wel heb ik een USB poort vrij op de speler en de Box maar deze...

CI+ Module voor Philips 32PFS5803 Opgelost

Hi,Ik heb een Philips 32PFS5803 32 inch besteld die CI+ geschikt is en wordt ondersteund door Ziggo. Nu heb ik het model op Ziggo.nl getest en staat er dat de televisie niet geschikt is..Weet iemand o...

Sup door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo sport zonder Ziggo abonnementen Opgelost

Ik wil graag ziggo sport maar heb thuis geen internet, tv of bellen van ziggo.Is het mogelijk toch een abonnement af te sluiten voor alleen ziggo sport?Zodat ik op mijn smart tv en mobiel voetbal kan ...

Update 4.18 Mediabox Next Opgelost

Wanneer komt er een nieuwe update voor de next .Blijf me toch irriteren van out of sync geluid. En opstarten dat je eerst witte knop(links op afstandbediening) en 1 tot 3 sec later de rode omdat je an...

Mediabox next: CS1160 melding Opgelost

Hallo allemaal,Ik ben sinds 21 september in bezit van de Mediabox Next.Echter na activatie op diezelfde 21ste september, heb ik deze nooit werkend gezien.De CS1160 melding wil maar niet verdwijnen, he...

Contact Special Care Opgelost

Aaantal keer gebeld omdat internet en tv zeer slecht zijn goed contact Nu 3 a 4 keer gebeld om special cair aan de telefoon te krijgen maar niemand belt terug Wel als ik gewoon bel personen aan de tel...

Tijdlijn gids loopt ruim een uur achter Opgelost

sinds enige dagen valt het op dan de epg op de next niet meer correct werkt.tijdlijn loop ruim een uur achter met de daadwerkelijke programmering.hierdoor ontstaan er ook problemen met zgn opnames.zij...

Knomic door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik mijn extra mediabox opzeggen? Opgelost

heb een jaar geleden extra mediabox genomen voor boven in huis.deze wordt nauwelijks gebruikt.ik wil er van af.maar hoe???

ablummel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen ontvangst zender50 Onopgelost

Wij hebben geen ontvangst van zender 50 ONS. Overige zenders zijn prima. Kennis van ons zei dat ik met jullie contact moet opnemen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen