Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Tv gids geen informatie Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,De tv gids geeft op vooral op regionale zenders vaak geen informatie.Dit is zowel bij draadloos en bedraad internet.Als ik de next weer terug zet naar fabrieks instelling is dit een paar dagen g...

redflag door
Level 7
  • 181 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 23 Likes

4k geeft slecht beeld Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een 4k abbo maar als ik in 4k naar de EK of F1 kijk dan is het beeld flets, donker, grauw, onscherp. Ik zoek hier een oplossing voor en heb al gelezen over bt2020 en bt709 (geloof ik) maar daar...

Govinda door
Level 4
  • 22 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

mediabox xl (traag opstarten) Alleen-lezen Opgelost

Mediabox werkt goed maar had nog een vraag . Ik heb dus nieuwe mediabox. Misschien is het normaal maar bij aanzetten TV en Box krijg ik eerst: Loewe in beeld: dan Welkomst teksten in alle talen: dan Z...

Jeanne1 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Paars beeld Opgelost

Goedenavond, sinds de update van de horizon mediabox xl gaat het beeld van de tv regelmatig op paars?soms komt het gewone beeld weer terug, maar vaak moet de mediabox uitgezet worden en daarna weer aa...

Missing Apps Alleen-lezen Opgelost

Hi, Na de update van de horizon box zijn mijn YouTube app en primevideo app verdwenen. Kan nu geen primevideo meer zien op de Tv. Graag de apps weer terug. Nog in het bezit van een oude TV.

Cor door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

reclamebalk op Next Alleen-lezen Opgelost

Hallo, sinds een tijdje zijn de gekleurde balken bij spoelen in de opnames verdwenen, deze gaven aan waar de reclame begint/stopt bij de Mediabox Next. Dit was erg handig en het is jammer dat dit er n...

Eric6 door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Digitale radio ontvanger Alleen-lezen Onopgelost

Alles volgens stappenplan gevolgd, er zijn 26 zenders gevonden (i.p.v. 41)Voordat de versterker aangaat, slaat de ontvanger in een foutmelding ‘355 exxact’ en mogen we niets meer . . . .Ziggo webshop ...

D Bosch door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

CI module past niet Alleen-lezen Opgelost

Begin mei abonnement alvast geregeld, alles in 1. Zonder bewust te zijn CI module besteld. Past niet in de Toshiba, die wel in de geschikte tv lijst staat. Ziggo zegt zoek het uit, want 30 juni hebben...

CI+ en DAB+radio/tuner Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een CI+ module in de TV. Ik wil echter geen radio over mijn TV luisteren en mijn oude tuner beschikt niet over DAB+. Als ik een DAB+ radio of tuner koop kan ik dan een splitter op de TV ...

M.B door
Level 1
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next. Opgelost

Dag, Het geluid van mijn TV (Panasonic) staat normaal in de balk onderin op 25 als ik rechtstreeks kijk. Wanneer ik via de Mediabox Next kijk moet ik het geluit evenredig op 40 zetten. Schakel ik teru...

jmpu door
Level 3
  • 13 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen