Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.5KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

Problemen met Netflix en Videoland Onopgelost

Netflix en Videoland en in mindere mate ook zenders als Discovery geven regelmatig een blokkerig beeld en lopen soms vast. Ik heb al bij andere topics naar een oplossing gezocht maar die niet kunnen v...

Internetradio installeren - DHCP server? Opgelost

Ik heb een Medion internet radio MD87248 V2 gekocht. Ik wil deze koppelen met het internet, maar krijg steeds de melding "Netwerkverb. mislukt" De handleiding geeft aan DHCP server inschakelen, maar D...

Fred1956 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

TV Gids Mediabox Next niet gevuld. Opgelost

De TV Gids op de Mediabox Next gaat maar tot zender 28 en is verder niet gevuld.

Marten door Gedreven Raadgever
  • 24 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 4 Likes

Mediabox Next en LG OLED55C9PLA werkt niet Opgelost

Dag allemaal,Ik probeer het even hier. We hebben sinds gisteren een 4k/HDR televisie en sinds vorige week de mediabox next. Met de vorige tv deed de mediabox het prima, maar met de nieuwe televisie ge...

Sanne Rein door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Haperend of geen beeld/geluid Onkyo receiver TX-8270 Mediabox Next Opgelost

Sind gisteren ben ik in het bezit van een mediabox next. Evenals bij de XL-uitvoering, wil ik deze aansluiten op mijn Onkyo receiver TX-8270. Bij het opstarten krijg ik geen beeld en slechts haperend ...

Martin1 door Gedreven Raadgever
  • 10 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Cisco 8485: een paar zenders geven code E48 of E52 Opgelost

Sinds gisteren heb ik gemerkt dat een aantal zenders de foutmelding E48 of E52 geven. En dat terwijl het apparaat het verder doet en andere zenders prima doorgeeft. Om een indruk te geven: de kanalen ...

iMark door Expert
  • 1828 Topics
  • 139 Oplossingen
  • 694 Likes

Splitter SQ-106 oorzaak? Opgelost

Een kennis van mij in Enschede heeft veel problemen met stilstaand beeld ( niet elke dag ) , zwart beeld en wel geluid, blokjes ( niet iedere dag ) en soms duurt het wel 10 sec of meer voor de horizon...

WvdGalien door Gedreven Raadgever
  • 88 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 10 Likes

CI+ module voor Samsung UE40F6400AWXXN Opgelost

De betreffende TV is volgens de website van Ziggo geschikt voor de Ziggo C+ module. Als ik alle instructies volg en de CI module in de TV stop, gaat de TV de module verifieren. Wat is ook doe, welke i...

Mediabox Next HDMI ARC met Soundbar over 1 AB Opgelost

HalloIk heb sinds kort een mediabox next. Prima ding. Heb echter een paar vraagjes.wil nu ook een soundbar aansluiten. Meeste Soundbars hebben maar 1 HDMI dus evt rechtstreeks op tv. Nu kun je dus via...

wonsojc door Gedreven Raadgever
  • 14 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 6 Likes

Hdmi via versterker HDCP 2.2 naar tv ARC ingang Opgelost

Met de horizon box ging dit wel maar bij de next niet. Met hdmi 4k van de next via versterker yamaha naar tv in de arc ingang.. wat kan ik doen? Het privebericht kan ik niet bekijken.... mvrgr Martin ...

Mediabox XL moet ik elke keer na uitzetten opnieuw opstarten Opgelost

Hallo,Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een horizon mediabox xl en sinds een aantal dagen moet ik de box steeds opnieuw opstarten als ik hem heb uitgezet of als we de tv aan laten om muziek te he...

hkraft-1 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Televisie kijken zonder een coax-kabel Opgelost

In onze nieuwe woning zit in de meterkast een aansluiting voor de COAX-kabel voor tv en radio. Door de vloer van de meterkast lopen electriciteitsbuizen naar beneden, waardoor allerlei kabels via de k...

Movies en Series XL Opgelost

We hebben langer dan een jaar geleden movies en series xl .Hoe kan ik deze ontvangen / zien .We hebben een humax of heb ik een ander kastje nodig om het te ontvangen.Alle hulp is welkom .Groet Wim.

Regelmatig korte storing E48 Humax 5200C Opgelost

Zoals de titel al aangeeft heb ik hier regelmatig korte storing op de tv.Als ik op de Humax kijk naar signaaldetectie heb ik op tuner 1 een sterkte van rond 50 en op tuner 2 van rond 75. Verder op bei...

Star83 door Stamgast
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Fout iTV-150 op Humax 5200c: On Demand werkt niet Opgelost

Soms gebruik ik mijn Humax 5200c naast mijn Next weleens om On Demand-content te kijken die op de Next nog niet zichtbaar is.Nu werkt helaas sinds een paar dagen On Demand op de Humax niet meer.Bij he...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen