Afstandsbediening mediabox xl nieuw Opgelost
Kunnen er 2 tegelijk worden gebruikt?Als je de nieuwe koppelt dan werken de oude niet meer. Dus is 2 nieuwe mogelijk?
Kunnen er 2 tegelijk worden gebruikt?Als je de nieuwe koppelt dan werken de oude niet meer. Dus is 2 nieuwe mogelijk?
Hey iedereen, Eens in de zoveel tijd krijgen we op de MBNext de melding dat de box offline is met melding CS9993. Normaliter zou dat inhouden dat de inte...
Beste mede ziggo gebruikers Ik kijk vaak tv en dan luister mijn vrouw radio ,dit gebeurt ook andersomhoe kan je en tv kijken en radio luisteren als analo...
Ik heb een paar weken geleden mijn abonnement op EPSN opgezegd. Daar heb ik nooit een bevestiging van gekregen. Op MijnZiggo zie ik ook nergens dat ik di...
Ik heb een MediaBox XL die aangesloten is op een geluidsversterker via de S/PDIF uitgang van de Mediabox. Als we deze gebruiken staat het geluid van de T...
Sinds een kleine week krijg ik de programmering van een aantal zenders waaronder SBS 6, Net 5 een NPO 3 niet meer te zien in het TV & Replay menu van mij...
Omdat er geen rubriek "Radio" is, post ik dit bericht maar in deze rubriek. Ik las deze week dat per 24 februari 2021 het ongecodeerde radiozenderpakket ...
De app 'TV Italiana' werkt sinds 2 dagen niet meer.Met Ziggo klantensevice een chat gehad, de mediabox uit de stroom even gehaald, modem gekontrolleerd.....
Hallo, Ik wil graag weten of er een manier is om mijn Yamaha versterker (R-N803) die met een optische kabel is aangesloten op de Next box automatisch aan...
Op mijn Sony Bravia TV heb ik sinds een paar dagen op de kanalen 7, 9, 12 en 15. Alle andere kanalen werken wel. Ik heb de hele handleiding op ziggo.nl/n...
Heb de mediabox xl upgrade gedaan, maar zie niet hoe ik kan zoeken per genre zoals dat voorheen altijd kon. Weet iemand hoe dit moet of is deze zoekfunct...
Ik heb mijn Onkyo CR-505 receiver via een optische kabel aangesloten op de HUMAX 5300C mediabox. De coaxkabel van de radio is ook nog aangesloten op de w...
naar welk ziggo adres voor terugsturen afstandsbediening
Goedemiddag.IK heb in het weekend de update op de mediabox XL uitgevoerd en heb nu bij films en series geen dolby 5.1 meer. Daarvoor nog wel. Verder niet...
De analoge tv is al weg, de radio volgt, Ziggo adverterd dat ze een leuk kastje hebben om het digitale aanbod naar je versterker te sturen, zodat je digi...
Na de "upgrade" kan ik met mijn MB XL niet meer bladeren door teletekst. Ook kan ik de vooruitspoelfunctie niet meer instellen op 5 min. Los van de upgra...
Na de laatste update van de Media XL naar 4.31 wordt niet goed meer onthouden waar je gebleven bent bij het terugkijken van opnames.Korte toelichting: Wa...
Wij kijken soms TV via AppleTV of Chromecast. Regelmatig valt dan de verbinding uit. Bij het checken van de performance blijkt het volgende: de snelheid ...
Hallo allemaal, Recentelijk hebben mijn vriendin en ik een nieuwbouwwoning gekocht. Hierbij is een bestaand erf in tweeën gesplitst om er een tweeonderee...
Ik volgde met veel plezier de eerste drie seizoenen van de serie Handmaid's tale via Ziggo Movies en Series XL.Per 30 april wordt het 4e seizoen via Vide...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.