Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.8KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Tv boven met Samsung GMT7140 Opgelost

Ik ben voornemens de Mediabox Next aan te schaffen maar blijft mijn Samsung GMT 7140 boven nog wel werken ?Ik kan dat nergens vinden en klantenservice kon me dat ook niet zeggen.MvgBertil

tasche door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox XL retour bij overstap? Wil opnames behouden Opgelost

Als ik overstap naar een andere provider vragen ze dan je oude mediabox retour omdat ze nu de Next hebben? Ik wil de graag de mijne houden omdat daar opnames opstaan van mijn zoontje in Carre met koni...

Broekpolder door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Google home assistent connecten met Ziggo Mediabox XL Opgelost

Hoi, Ik ben sinds kort in het bezit van een Google home assistent. Mijn vraag is of het mogelijk is om deze te verbinden met de ziggo media box xl zodat ik spraak gestuurd van zender kan wisselen. Gro...

jjeroeeen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Zenders op de verkeerde plaats Opgelost

Hallo, Enkele dagen geleden uitval gehad van alle zenders. Zowel bij de Next, een CI Module en een Cisco. Heeft 2 dagen geduurd voordat ik weer zenders kreeg op de Next. Dit na meerdere keren zenders ...

Kosten Mediabox Next Opgelost

Hoeveel gaat de mediabox next in het abonnement kosten wanneer je de xl omruilt voor een next?Het zal toch niet zo zijn dat de Next gratis is?

Schoone door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Inlog gegevens admin/admin resetten Mediabox XL Onopgelost

Zou je voor mij de inloggegevens kunnen resetten naar admin/admin ? Heb een tijd geleden de inlogggegevens aangepast maar ben deze kwijt. Alvast bedankt voor je moeite,Angelo,

Eikmans door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verwijderen uitzendingen gemist? Opgelost

Uitzendingen gemist die ik maar deels bekijk en dan wil verwijderen...maar hoe? Het lukt mij niet deze uit het bewaarsysteem te halen. Wie weet wel hoe dit moet?

pradolanoh door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

chromecast heeft geen verbinding met wifi Opgelost

Goedemiddag, ik ben mijn verbindingen kwijt met chromecast. Zowel router als chromecast zijn gereset. Bij stap 5, het verbinden wifi met chrimecast gaat het fout. Melding is dat de AP installatie uitg...

Zorgen over Formule 1: ’Iedereen is ontstemd’ Onopgelost

Ik lees vandaag dit stukje over de Formule 1 in een grote landelijk krant van Nederland en daarbuiten. ik weet niet of het hier geplaatst mag worden of dat hij offtopic moet. Maar wilde hem wel even d...

Dave! door Super Expert
  • 15958 Topics
  • 685 Oplossingen
  • 3858 Likes

Hoe bekijk ik Love Nature in 4K? Opgelost

Ik heb voor een maand op proef het pakket Movies en Series met daarin de zender Love Nature op kanaal 205. Die zender zou in 4k worden uitgezonden. (4k zou interessant zijn met het ook op de licentie ...

Opstarten Mediabox Next geeft zwart beeld Opgelost

als je de rode knop gebruikt om de tv en de box uit te zetten is het in zeker 50 % van de keren dat bij het opstarten geen beeld komt . moet dan de box opnieuw opstarten . Ziggo doet alsof ik de enige...

mart1950 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Help - Mijn (eigen) Samsung decoder is kapot. Opgelost

Deze week tijdens de warmte heeft mijn Samsung het begeven. Dus ik denk, analoog, maar tja, die doet het niet meer. Dus ik zit nu met 1 TV op Next en een 2e TV die het niet doet.Kan Ziggo mij een 2e N...

wim-bart door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Aantal vragen over de Next Opgelost

Ik heb nog 3 vragen over de Box,Wat moet ik met mijn oude box doen?Is er een mogelijkheid om in te loggen op de box, en/of is er een API beschikbaar?Waarom heb ik nog steeds zo'n slecht signaal op oa ...

arjenotto door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Snel doorspoelen op de Next Opgelost

Kun je met de mediabox Next reclame tussen de opnames versneld doorspoelen zoals op de hd van de Mediabox XL?

Beriandi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Handleiding Mediabox Next downloaden Opgelost

Ik heb afgelopen zaterdag de Mediabox next mogen ontvangen zonder handleidingen.Nu heb ik gehoord dat er 3 boekjes bij moeten zitten.Ziggo kan of wil niet deze 3 boekjes na sturen.Ze zeggen dat het op...

Satwil door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Beeldkwaliteit next Opgelost

Ik heb een Oled tv. Geeft de media box next een beter beeld of is er geen verschil te zien met een mediabox xl?

Schoone door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Mediabox Next, 2e box niet ondersteund? Opgelost

Hoe is het toch mogelijk dat Ziggo een tweede media box next aanbiedt en het technisch niet kan ondersteunen.

ceesdon door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen