Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.9KOplossingen
  • 49.8KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

JBL Boost koppelen Opgelost

Hallo weet iemand hoe je de jbl boost tv koppelt kan hem wel aan en uit zetten met de afstandsbediening van de mediabox next maar niet het volume harder of zachter setten

Lebaron73 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Favorieten tv gids Onopgelost

Dag, Wat is de functie van 'favorieten' bij een tv programma? Groet Ramona

RaMoon79 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Movies & Series toevoegen kijklijst Opgelost

Hoe kan je Ziggo movies en series toevoegen aan je kijklijst?Als ik dat doet komt er rechts boven in te staan "verwijderd".

Bigpapa door Raadgever
  • 402 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 128 Likes

Software opdate TV module mislukt. Opgelost

Krijg telkens de melding dat er een opdate is voor de TV/CI module.code 40 7C 68. wat kan ik hier mee?

Roy1970 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Next schakelt Netflix op Samsung Smart TV uit Onopgelost

Sinds een paar dagen heb ik de Ziggo Next en een Samsung Smart TV. Als ik op de TV voor Netflix kies, schakelt de Next na een paar seconden naar de lopende TV-uitzending. Pas als ik de Next helemaal u...

Ziggo Sport Wimbledon - waarom niet op Ziggo Sport? Opgelost

Wat mij opvalt is dat op Ziggo Sport geen Kiki Bertens op Wmbledon is te zien. Eurosport zend haar partijen wel uit.Wat is de reden dat Ziggo Sport dit niet doen.Ik vind het vreemd dat er niet gekozen...

EduardMR door Raadgever
  • 649 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 63 Likes

CS1010 - na paar weken zonder problemen Onopgelost

Is er iemand die ook na enkele weken een werkende mediabox next gehad te hebben.Dat eerst ineens al je opnames zijn verdwenen om vervolgens niks meer te kunnen opnemen en geen replay tv te kunnen gebr...

DKAPEL door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

4K Love Nature: HD of 4K? Opgelost

Het probleem is dat deze zender de ene keer in 4K is en de volgende keer weer gewoon HD. Zendt deze zender niet altijd in 4K uit misschien? De resolutie staat op “van de tv”, maar hij stond ook wel ee...

josdavids door Raadgever
  • 138 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 37 Likes

Big little lies seizoen 2 Opgelost

Hallo allemaal,Wij hebben via Vodafone een zenderpakket van hbo bij ziggo.Hierop heb ik big little lies gekeken, seizoen 1.Nu staat online dat seizoen 2 er ook moet zijn, (of in ieder geval de eerste ...

LindaV door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Next HDMI-CEC uitschakelen Opgelost

Ik ben op zoek naar een optie om de HDMI-CEC op de Ziggo Next mediabox uit te schakelen. De TV en Soundbar werden keurig automatisch gekoppeld, alleen functioneert de Aan/Uit functie niet als gewenst....

Michelono door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Mediabox Next loopt vast (opgelost) Opgelost

Goedeavond vraagje hebben jullie ook last van dat de next box steeds vast loop en geen programma’s kan terug kijk en hij geef steeds aan abonneer je nou ik heb het max pakket dus alles zit er in beetj...

Ervaringen Mediabox Next Onopgelost

Goedeavond,hierbij mijn eerste ervaringen met de nextbox:als eerste is er een levens groot verschil met de horizonbox die ik hiervoor had(maar dat is hier niet echt aan de orde)als tweede het zappen i...

voyager door Gedreven Liefhebber
  • 36 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 11 Likes

Oude Mediabox XL retour sturen Opgelost

Stuurt u de mediabox meteen terug?Klantnummer: ***Kenmerk: TMPLT666_NL Misschien is het aan uw aandacht ontsnapt, of bent u er nog niet aan toegekomen. Wilt u de oude mediabox met serienummer 17986317...

Ziggo Next aansluiten op Pioneer versterker Opgelost

Ik heb net de Ziggo Next en de aparte modem gekregen.Ik heb de ziggo next op mijjn pioneer versterker aangesloten.En vanuit mijn versterker gaat er weer een hdmi naar de TV.Versterker naar de next is ...

CI+ module alle regio's? Opgelost

Ik heb een C1+ module maar in mijn regio heb ik daarmee geen interactieve TV. Geen film on de mand en uitzendingen gemist. Weet iemand of en wanneer Ziggo interactieve TV mogelijk maakt in mijn regio?...

Furillo door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan niet iets terugkijken op de Mediabox Next - opstoring verzocht Opgelost

Gisteren het NPO1 journaal met restart gekeken (ongeveer 2035 gestart) journaal afgekeken en blijven plakken en een groot deel van opsporing verzocht gekekenop een bepaald moment was de restart buffer...

jvgorkum door Stamgast
  • 66 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen