Ziggo Internetradiodiesnt ? Alleen-lezen Opgelost
Hallo, met de overgang van analoge naar digitale radio vraag ik mij af of Ziggo hun eigen internetradiodienst begint, zoiets als TuneIn?
Hallo, met de overgang van analoge naar digitale radio vraag ik mij af of Ziggo hun eigen internetradiodienst begint, zoiets als TuneIn?
Al ruim een week loopt de programma informatie van Investigation Discovery niet synchroon met wat daadwerkelijk uitgezonden wordt. Er is sowieso oplopend...
Mijn mediabox maakt opeens lawaai. Soms weer even weg en dan komt het weer. Heb op de ventilator getikt, met stofzuiger schoongemaakt en heeft genoeg rui...
Als ik mijn Horizon de upgrade heeft ontvangen, werkt de infrarood afstandsbediening dan nog wel? Ik bedoel de afstandsbediening zoals op de afbeelding.
Ik heb net een nieuwe Apple TV aangesloten.Met het instellen wordt er gevraagd om de regio van de tv aanbieder te selecteren maar Nederland staat er niet...
Hoi, na de update van deze maand/afgelopen maand is het beeld bij de radio via tv veranderd. En niet ten goede. Behalve dat ik mis welk nummer er gedraai...
Op de horizonbox onder de oude versie kon ik bij de opnames aangeven (als standaard instelling) dat ik alle opnames 5 minuten eerder wilde laten starten,...
afstandsbediening met voice controle werkt goed alleen bij uitschakelen van tv en box schakelt hij tv niet uit.wat wel zou moeten bij drukken op rode kno...
Vanochtend kreeg ik de melding dat de grote update klaar staat voor de Mediabox XL.Nu heb ik op uitstellen geklikt omdat ik in de veronderstelling was da...
Goedenavond. Ik heb het volgende probleem 3 maanden geleden ben ik op mijn nieuw adres komen wonen echter diende zich het eerste probleem op ik kon mijn ...
Heb op alle zenders deze foutcode. heb al kabels veranderd en alles gereset en ook via Mijn Ziggo de zenders opgehaald en toch blijf ik op alle zenders d...
Avond, Sinds enige dagen klant bij Ziggo en ik heb meerdere programma's opgenomen. Als ik naar 'Bewaard' ga dan zie ik er maar 4 in beeld en nergens een ...
Nieuwe media box xl.Foutcode op mediabox: sp 0.1.6Foutcode op tv: cs1004Mijn broertje heeft zelfde foutcode gehad. Hier is een monteur toen voor op locat...
Gaat de scart-aansluiting vd mediabox na upgrading nog naar behoren werken. Ik gebruik deze uitgang nog uitgebreid.
Aangezien ik niet kan reageren op mijn vorige topic - misschien mijn onkunde - dus maar een nieuwe reactie. Los van het feit dat mijn eerdere probleem no...
Geweldig en superleuk dat Ziggo de rechten heeft voor de ATP masters 1000 toernooien, maar waarom zit ik naar herhalingen te kijken terwijl er live tenni...
Volgend probleem. Bij een klant van on staat een nieuwe LG oled 55cxla. Probleem is dat teletekst het alleen doet als men de module verwijdert. tot nu ge...
Beste forumleden, recentelijk zijn wij overgestapt van KPN naar Ziggo. Bij KPN is al >8 jaar geen COAX aansluiting meer nodig, deze hebben wij dus bij ee...
Hallo, Ik heb een Horizon Media Box, en de software is geüpdatet tot de laatste software update. Sinds de update, als ik gewoon TV of Live TV kijken is e...
Ik ben nieuw en heb geen tips gezien maar kan met 4.31 geen ondertitels krijgen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.