Verschil Mediabox XL en Next? Opgelost
Na de "upgrade" kan ik met mijn MB XL niet meer bladeren door teletekst. Ook kan ik de vooruitspoelfunctie niet meer instellen op 5 min. Los van de upgra...
Na de "upgrade" kan ik met mijn MB XL niet meer bladeren door teletekst. Ook kan ik de vooruitspoelfunctie niet meer instellen op 5 min. Los van de upgra...
Na de laatste update van de Media XL naar 4.31 wordt niet goed meer onthouden waar je gebleven bent bij het terugkijken van opnames.Korte toelichting: Wa...
Wij kijken soms TV via AppleTV of Chromecast. Regelmatig valt dan de verbinding uit. Bij het checken van de performance blijkt het volgende: de snelheid ...
Hallo allemaal, Recentelijk hebben mijn vriendin en ik een nieuwbouwwoning gekocht. Hierbij is een bestaand erf in tweeën gesplitst om er een tweeonderee...
Ik volgde met veel plezier de eerste drie seizoenen van de serie Handmaid's tale via Ziggo Movies en Series XL.Per 30 april wordt het 4e seizoen via Vide...
Is het mogelijk om een tv abonnement met mediabox xl af te sluiten zonder internet?
Eerdags krijg ik een nieuwe mediabox XL. Nu staan er serie- en filmopnames op die ik niet kwijt wil. Ziggo weigert hulp in deze, terwijl Ziggo wél die ap...
Ik wil graag de tv gids uitzetten of de tijd dat het in beeld is veranderen. Het is namelijk bloed irritant dat de ondertiteling niet meer zichtbaar is e...
Sinds update 4.31 is mijn movies en series app leeg
Als ik met de Ziggogo app op mijn tv naar reply ga, krijg ik de melding:Helaas, we kunnen de server even niet bereiken. Probeer het opnieuw. Deze melding...
Waar kan ik een handleiding vinden voor de mediabox XL die ik dit weekend heb ( moeten) installeren. Graag iets in pdf dat ik kan downloaden en waar ik r...
Een opgenomen lange uitzending op mediabox stopt tegen het einde bij een pauze. Oplossing is helemaal opnieuw beginnen, doorspoelen en verder kijken. De ...
Met behulp van een optische kabel tussen mijn Stereo-installatie en de media-box luister ik naar de digitale radiozenders. Zonder tussenkomst van de tele...
Goedemorgen,Sinds kort vertoont mijn Humax 5200C het volgende probleem:Als ik via Menu naar Portal ga lijkt dit normaal op te starten met * Verbinding.. ...
Hallo ik krijg geen 4k beeldkwaliteit op mijn nextbox
Het begon vorige week met incidentele meldingen ‘E37-32’. In eerste instantie opgelost door van zender te wisselen. In het weekend was dat uiteindelijk o...
Hallo, wij verblijven regelmatig op onze vaste plek op de camping. Wij hebben vandaag op aanraden van de verkoper bij MediaMarkt een Philips TV gekocht m...
Hallo, Ik had een oude Sony BRAVIA televisie waarbij alles prima werkte. Gisteren heb ik mijn nieuwe Sony BRAVIA tv aangesloten (recenter model, groter b...
Beste, voor het skippen van reclames in opgenomen programma’s gebruik ik altijd voice command op de afstandsbediening. Ik zeg dan bijvoorbeeld “9 minuten...
Misschien is dit al wel eens vaker in de community aan de orde gekomen, maar ik kan het niet gevonden krijgen. Betreft Mediabox XL en Ziggo Go app. Het i...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.