Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.7KOplossingen
  • 48.2KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Profiel vasthouden op de Mediabox Next Opgelost

Zijn er met mensen die het probleem hebben dat bij iedere opstart van de Next hij met het standaard profiel opstart en niet met een aangepast profiel? Zou graag zien dat dat met een update wordt aange...

JanBoxma door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next na 2 weken nog steeds CS1010 Opgelost

Hallo Ziggo Community,Ik heb zondag 12 mei via internet (ik meen de chat) mijn abonnement omgezet naar Alles-in-1-Complete en gevraagd om de Mediabox Next. (Mijn oude abonnement was Internet Complete ...

Sebas1974 door Meedenker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Device_EOS - wat is dit? Opgelost

Als ik kijk in "Mijn Ziggo" bij producten/televisie, zie ik staan:Digitale ontvanger en smartcardsEen smartcard is het pasje dat in je digitale ontvanger zit. Soms is deze ingebouwd. Met een smartcard...

Boris de Kat door Gedreven Raadgever
  • 396 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 93 Likes

SMA Tripower 10000TL-20 ziet router niet Opgelost

Hallo, hopelijk kan iemand mijn probleem met communicatie tussen omvormer (zonnepanelen) en route oplossen. Connectbox. De omvormer heeft een ip adres 192.168.0.170. Dus we hebben de router dat zelfde...

Andrelee door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Opnames lokaal opslaan - Next Opgelost

Beste,Morgen ontvang ik naar alle waarschijnlijkheid de Mediabox Next als vervanging van mijn Humax 5200C. Iets wat ik helaas op het forum of de site van Ziggo niet kon terugvinden is of je net zoals ...

Ted82 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

storing op sommige zenders Opgelost

Hallo,Sinds gisteren middag missen wij meerdere zenders (NPO1,2,3 RTL 4,5 SBS 19 en de ziggo tv en ziggo sport).Ik heb vanochtend ziggo gebeld en na wat keuzes gaven ze aan de mediabox te gaan updaten...

Bonaire door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Code voor Philips radio Onopgelost

Hoi, zojuist een nieuwe philips micro set gekocht, de btb8000/12. Nu wil ik deze instellen op de afstandsbediening van onze humax ihdr-5200c echter staan er geen philips codes in het lijstje bij audio...

Ink door Gedreven Liefhebber
  • 34 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Scrollen door sourcemenu Samsung tv Opgelost

Ik heb de volgende vraag, met de horizon ab kan ik de pijltjes knoppen niet gebruiken in het home/sourcemenu van mijn Samsung tv.home menu wordt wel geopend met de sourceknop ,maar kan er vervolgens n...

Mediabox Next afstandsbediening koppelen met externe apparatuur Opgelost

Ik heb naar de aansluitmogelijkheden zitten kijken en heb hierover een gesprek gevoerd met de klantenservice, maar dit gesprek werd om onverklaarbare redenen verbroken.Opnieuw bellen levert een behoor...

henmar door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox Next: hoe te bestellen Opgelost

Goede morgen,Hoe kan ik in het bezit komen van een mediabox next?Mijn buren hebben hem inmiddels al ontvangen....

Ik heb geen surround sound meer. Opgelost

Ik heb een YAMAHA NATURAL SOUND AV RECEIVER HTR 3068.Een fantastisch werkende surround sound systeem die het altijd heeft gedaan bij de horizon box.Nu heb ik een prachtige next box van Ziggo, maar hel...

Skykid door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SQ601 en Mediabox Next Opgelost

Ik bezit sinds 2 weken de Next en heb toen gelijktijdig de connectbox ontvangen.Zowel de Next als de connectbox werkt naar volle tevredenheid.De SQ601 heb ik gewoon op de AOP in de meterkast laten zit...

Jocola door Raadgever
  • 163 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 113 Likes

12x doorspoelen is weg. Graag terug op next Onopgelost

Beste ziggo medewerkers.Als je op de next vooruit of achteruit spoelt heb je de keuze van 3x 6x en..... 30x spoelen. Graag net zoals op de oude box ook 12x spoelen terug brengen. Verschil is te groot ...

kwelgeest door Raadgever
  • 218 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 36 Likes

Radio 8 FM met voice control Onopgelost

Met voice control zou ik de radio kunnen aanzetten alleen herkend hij 8FM niet.De radio button 8FM is er en als ik hem selecteer werkt hij ook maar met de voice contol verstaat hij niet de andere zene...

Leeuw1960 door Stamgast
  • 39 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Philips 55OLED903 OLED tv Opgelost

Goedemiddag allemaal,Ik ben in het bezit van een Mediabox XL met net nieuwe Philips 55OLED903 OLED tv. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze tv en combinatie met de nieuwe Mediabox Next en zo ja...

mathijse door Gedreven Raadgever
  • 243 Topics
  • 14 Oplossingen
  • 75 Likes

ziggo Ebattle Onopgelost

goedenavond heer/vrouw,ik had een vraag over het registreren van mijn account op de ebattle site voor formule 1, ik kan namelijk niet op registeren drukken op het moment dat ik alles heb ingevuld en v...

MXmax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen