AOP geschikt voor Mediabox XL i.v.m. Replay TV en opnames in de Cloud? Onopgelost
Beste lezer, Na zelf uitstekend geholpen te zijn op dit forum, nu een vraag voor mijn ouders : Zij hebben nog een Samsung SMT-C7140 en lopen steeds vaker...
Beste lezer, Na zelf uitstekend geholpen te zijn op dit forum, nu een vraag voor mijn ouders : Zij hebben nog een Samsung SMT-C7140 en lopen steeds vaker...
Ik kan nog steeds geen films afspelen met Film1. Inloggen lukt wel (via Ziggo). De watchlist blijft bewaard. Maar als ik een film probeer af te spelen op...
is de TS via DVB-C dezelfde als via IP?
Is het normaal dat digitale radio niet meer via de stereo is te bedienen maar alleen via de tv?
Heb omdat analoog er niet meer is de digitale ontvanger QE317 aangeschaft en volgens de instructie aangesloten. Nu heb ik twee vragen. Vraag 1, waarom on...
Analoge radio is voorbij bij Ziggo. Dus nu via Humax aangesloten op audioketen luisteren, ok. Dus kan de kabel nu uit de radiotuner én wandkontaktdoos. M...
Hallo Allemaal,Ik heb ook op m'n slaapkamer een SONY 40EX710 TV (uitgerust met een Netwerkaansluiting) Leveringsdatum: 07-Oktober 2010Die Netwerk aanslui...
Hallo, Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe TV, LG OLED55A13LA en problemen met de CI+ module (Smit volgens mij 1.2, staat er niet op en bij de CI+ i...
Goedendag, Wij hebben geen interactieve tv en onze extra zenders doen het ook niet op Mediabox,Wij blijven hiervoor de melding krijgen dat de box niet on...
ftv fashion tv balk onderaan in beeld geeft aan dat fashion tv is verhuisd naar nieuwe frequency eutelsat/hotbird 13c tp91 frequency 12539h @Ziggo kanaal...
Goedenavond, Ik heb een Mediabox Next en van de ene op de andere dag kan ik met de afstandsbediening het geluid niet meer regelen van mijn Sonos Beam. He...
Mijn mediabox schakelt na plus minus 3 kwartier uit, behuizing is heel warm. Normaal hoor je een ventilatortje maar nu is het dood stil. Conclusie het af...
Beste, Sinds een aantal dagen hebben wij een Mediabox gekregen voor bij het Ziggo Complete pakket. De kwaliteit van de TV is er flink op vooruitgegaan en...
Hallo, Ziggo Ik heb de volgende probleem Digitale uitgang next werkt niet goed. Geeft veel storingen ingeluid hikt, stopt helemaal. Nieuwe digitale kabel...
Hallo, ik heb sinds kort een Mediabox XL. Op mijn televisie heb ik een koptelefoon aangesloten middels een 3,5 mm jack. Elke keer als ik mij koptelefoon ...
Lees meer (Markeren om te lezen)
Sinds gisteren slaat mijn Mediabox Next om de 15-30 minuten af. Het scherm wordt wit en ik krijg een storingsmelding. Zie bijlage. Iemand enig idee wat e...
Kan ik Videoland installeren en kijken zonder smart tv? ik heb een horizonbox.
In de Ziggo instructie wordt alleen de mediabox genoemd, maar ik heb slechts een Ziggo digitale radio-ontvanger. Nadat het kabelsignaal voor radio gestop...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.