Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.7KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

JBL 5.1 soundbar koppelen aan mediabox xl Opgelost

Ik heb sinds kort een JBL soundbar gekocht en wil deze koppelen aan de mediabox of aan de Philips TV met ARC aansluiting zodat ik met 1 afstandsbediening alles aan/uit kan zetten. Omdat de mediabox XL...

PSL door Gedreven Raadgever
  • 15 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Volumeknoppen afstandsbediening mediabox Next werken niet meer Opgelost

Heb al enige tijd een Mediabox Next en ik heb altijd het volume kunnen bedienen op mijn iets oudere Samsung LCD TV.Sinds ongeveer een maand werkt dat echter niet meer en ik lijk de afstandsbediening v...

Marco.K door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

verder kijken balk storing Opgelost

Hallo had een vraag betreffende On demand . sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om Verder te kijken. De gehele balk komt niet meer in beeld maar is de 1ste balk die van Huren| net uit de bios...

Hublo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorkeur bepaal je volume gaat verloren na stand-by Opgelost

Goedenavond,Ik heb de Mediabox next zo ingesteld dat met de afstandsbediening het volume van mijn receiver bediend moet worden i.p.v. de tv. Echter moet ik dat steeds instellen. Doe ik iets verkeerd m...

Dolby Atmos niet beschikbaar Onopgelost

ik heb wel 4k en hdr met 2.0 hdmi kabel maar geen atmos zo jammer van ziggo

Tv gaat steeds aan als ik radio aan heb Mediabox Next Opgelost

We hebben de Next modem, maar sinds de update vorige week gaat de tv geregeld aan wanneer we naar de radio luisteren. We luisteren radio via een Philips tuner. Voorheen schakelde de Next soms ook zo i...

Yoladeha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG c9 kleuren flets Opgelost

Beste ZiggoForummers, Sinds afgelopen zondag ben ik eigenaar van een LG 65C9. Erg mooie tv maar het beeld icm de ziggo Next valt enorm tegen. Probleem waar ik tegen aan loop is dat de kleuren enorm fl...

Raze88 door Raadgever
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Geluidsniveau afstandsbediening Opgelost

Alles van mn afstandsbediening werkt maar geluidsniveau, geluid dempen en source werkt niet op de afstandsbediening.

Rene1961 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Boos: Next problemen nog niet opgelost Opgelost

Na 3 maanden wachten is het probleem van de nieuwe Box (Next) nog niet opgelost door Ziggo, ik baal hiervan als een stekker en zeker het antwoord wat er gegeven wordt bevalt me al helemaal niet. Wij h...

Herman237 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Compleet zenderpakket niet aanwezig bij ''derde TV'' Opgelost

Hallo. Ik leg de situatie kort even uit.In de woonkamer hebben wij een Mediabox XL Horzion aan onze TV in de woonkamer (werkt ok, kan beter, als er ooit weer voorraad is van die nieuwe zal ik die wel ...

IagoAs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welke modem met Sonos One Opgelost

Gisteren een Sonos One gekocht. Blijkt helaas niet compatibel met onze modem, de TC7200. Lees ook al problemen met Arris. Welk Ziggo modem kan ik krijgen om de Sonis te laten werken. Ik wil geen duurd...

IBlonk door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarom is RTL Gemist niet meer beschikbaar via de Humax? Opgelost

Ik snap het even niet. Via iTV op de Humax zit onder TV gemist geen enkel RTL programma. Via de GO app gaat dat wel. Maar niet als je probeert dat te Chromecasten.Het zal wel weer aan het contract Zig...

CaptainD door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 12 Likes

Dolby Digital Plus via Netflix i.c.m de Mediabox Next Onopgelost

Hallo, Gaat de Next (weer) dolby digital plus signaal doorgeven? Nu is netflix alleen stereo omdat de Next dus geen dd+ ondersteund. Ik hoop ook dat er wat meer bekend is of en wanneer er een update k...

Rooverz door Gedreven Raadgever
  • 95 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 37 Likes

Mediabox via UTP? Onopgelost

Ik wil graag terug bij ziggo , van tmobile af.in mijn woning lopen UTP kabels en alleen een coax beneden. Ik ben jaren klant geweest en had toen extra media boxen boven via de wifi.nu wil ik terug maa...

Rob4033 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen ondertiteling Movies&Series Opgelost

Vanaf vandaag 27-10 geen ondertiteling meer bij movies & seriesbij tv en terug kijken wel.series bv connection en cardinal geen ondertiteling

IMDB Rating Onopgelost

Lycke Ziggo Community Moderator gaf 2 maanden geleden dit antwoord op de vraag waarom de IMDB ratings niet meer worden vermeld bij films. Dit was het laatste antwoord: “Het is bekend/klopt dat de waar...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen