Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.6KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

Mediabox Next verliest internetverbinding via UTP-kabel Opgelost

Mediabox next problemen Wifi plus UTP kabel.Opmerkelijk is dat de Mediabox continu in storing komt, als de Mediabox voorzien is van de UTP kabel. Haal ik de UTP kabel weg en verbindt de Mediabox via W...

Alte1 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen digitale zenders meer Opgelost

Sinds een paar dagen zagen we een zwart scherm bij Nederland 1,2 en 3 (zonder foutcode). Alle andere zenders werkten gewoon.Volgens het forum moesten we de instellingen terugzetten naar fabrieksinstel...

Shlm door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Melding niet geabonneerd op Animal Planet Opgelost

Extra mediabox XL op mijn dochter haar kamer ontvangt niet alle zenders van ons abonnement. Resetten helpt niet. Zij krijgt bijv. bij animal planet de melding: niet geabonneerd. Zeer vervelend. Willen...

Hoe kan ik een Mediabox Next krijgen? Opgelost

Kan ik mijn mediabox xl omruilen voor een next? Of moet ik dan ook nog een ander abonnement nemen, hetgeen ik niet wil!

Bamus door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tip: Aansluiten Ziggo Mediabox (Next) en Bose Soundtouch 300 Alleen-lezen Onopgelost

Je kunt de Next aansluiten op de ST300 en dan het videosignaal van de ST300 naar de tv leiden. Dit is een ‘andersom-route’ dan in de meeste gebruiksaanwijzingen staat.Het voordeel is dat dit het minst...

Optie "Audio vertraging" heeft geen effect op geluid via HDMI Onopgelost

De nieuwe (sinds 4.19) optie “Audio vertraging” heeft geen invloed op mijn audio. Geluid luister ik gewoon via m'n tv speakers en tv is aangesloten op Next via HDMI.Overigens is mijn audio via HDMI al...

Dolfff door Gedreven Liefhebber
  • 2183 Topics
  • 65 Oplossingen
  • 493 Likes

E100-4 op nieuwe humax (zenders opnieuw instellen helpt niet) Opgelost

Heb een nieuwe humax met smartcard gekregen, helaas alleen ned 1,2,3. geen rtl4 etc)laatste 3 cijfers smartcard 813, heb de reset via mijn Ziggo uitgevoerd, maar zonder resultaat

bouncer1980 door Gedreven Meedenker
  • 38 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo uitpakweek werkt niet Opgelost

Vorige week werkte de actie wel.fe film 1 kanalen.helaas nu niet.krijg de melding abonneer je op deze zender.het ligt niet aan mijn verbinding ,want bij de diagnostiek is alles prima en alle andere ze...

blitz10 door Raadgever
  • 49 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

geen ci+ module en toch alle zenders Opgelost

Ik heb de ci+ module uit de tv gehaald en ik kan nog steeds alle zenders kijken (dtv kabel). Is dat normaal? kan ik nu de module ook gewoon in een andere tv doen om ook daar alle zenders te ontvangen?

Cocosun door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zender 50 (Nostalgia) en 607 (klassiek) verdwenen ? Opgelost

Goedemorgen,Mijn vader kijkt Ziggo met name voor een 2-tal zenders: 607 (klassiek) en 50 (Nostalgia).Maar vertelt hij me, die zijn niet meer te zien. Zijn de zenders verplaatst of verdwenen ?Zitten ze...

riesmar door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox XL terug sturen Opgelost

Ik heb al een tijd de mb next en heb nog steeds geen retourbox voor de horizon mb terug te sturen. Ik zit al zeker een maand of 2 a 3 te wachten. Wanneer kan ik de retourdoos verwachten?

Chris501 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Reclameblokken nu zichtbaar op timeshift balk. Onopgelost

Sinds vanavond valt het me ineens op dat de reclameblokken worden aangegeven op de timeshift balk. Zie de doorzichtige stukken. Was dat al en valt het me nu pas op, of is het nieuw? De foto betreft ee...

DirkZutphen door Gedreven Raadgever
  • 83 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 63 Likes

Next op zwart Opgelost

Ik zie veel berichten omtrent de next box op zwart na opstarten. Sinds twee dagen een next box en ik wordt er nu al gek van, alles gedaan wat je maar kan verzinnen en ook lang aan de telefoon gezeten ...

Robsr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

JBL 5.1 soundbar koppelen aan mediabox xl Opgelost

Ik heb sinds kort een JBL soundbar gekocht en wil deze koppelen aan de mediabox of aan de Philips TV met ARC aansluiting zodat ik met 1 afstandsbediening alles aan/uit kan zetten. Omdat de mediabox XL...

PSL door Gedreven Raadgever
  • 15 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Volumeknoppen afstandsbediening mediabox Next werken niet meer Opgelost

Heb al enige tijd een Mediabox Next en ik heb altijd het volume kunnen bedienen op mijn iets oudere Samsung LCD TV.Sinds ongeveer een maand werkt dat echter niet meer en ik lijk de afstandsbediening v...

Marco.K door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

verder kijken balk storing Opgelost

Hallo had een vraag betreffende On demand . sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om Verder te kijken. De gehele balk komt niet meer in beeld maar is de 1ste balk die van Huren| net uit de bios...

Hublo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen