Netwerkfout <1106> op TV Opgelost
Mijn TV geeft ineens de melding dat er sprake is van een netwerkfout <1106>.Via Google leerde ik dat dit te maken zou hebben met de internetverbinding? W...
Mijn TV geeft ineens de melding dat er sprake is van een netwerkfout <1106>.Via Google leerde ik dat dit te maken zou hebben met de internetverbinding? W...
Gister is een nieuwe ‘stoppenkast’ geplaatst en ik meteen volgens alle voorschriften weer mediabox opgestart. Lukt niet. Alle opties doorlopen van uitzet...
Voor de upgrade had ik menu met geplande opnames.Nu zie ik dit niet meer.Hoe kan ik geplande opnames verwijderen.Dit speelt bijvoorbeeld als je van een s...
TV blijft zichzelf aan- en uitzetten. Het begon met groene strepen tijdens het tv kijken en nu blijft het beeld zwart. De afstandsbediening is dan ook on...
Goedendag Ik merk nu al een paar keer dat er opnames verdwijnen nadat ze zijn opgenomen. Als voorbeeld:San Andreas opgenomen 2 mei 2021. Deze kon ik 5 me...
Is het mogelijk bij movie en series de film of serie te verwijderen, deze blijft heel lang staan als je deze film of serie niet aan je verwachtingen vold...
Wanneer ik mijn abonnement downgrade van TV Max naar TV Start en daarbij de mediabox Next vervangen wordt door een mediabox XL kunnen dan de profielen ge...
Hallo,wij hebben ook het probleem met het werkend krijgen van de mediabox XL. De monteur is geweest en heeft de mediabox gewisseld naar het XL type omdat...
Ik heb een samsung LE46C650L1W, gecertificeerd voor ci+ plus en de module is ook al geactiveerd.Als ik de tv heb gereset krijg ik als eerste de vraag wel...
Hallo, Na de update van de Next heb ik de volgende melding op kanaal 14. (Zie foto) Het klopt dat ik de instellingen van de Next op 1080p/i heb staan. Di...
sinds de update van de software op de mediabox xl geeft ie aan warm te zijn en binnen enkele ogenblikken uit te schakelen. Dat gebeurt dus ook! Dit is he...
Sinds deze week heb ik de update geïnstalleerd op de horizon box.Ik luister vaak radio via de televisie. En nu is er ineens een screensaver in beeld van ...
Ik heb een draagbare radio die aangesloten wordt door de stekker in het stopcontact te doen.wat moet ik doen als mijn radio analoog is om dan over te gaa...
Afgelopen Maandag heeft een monteur van Ziggo het AOP-punt vervangen en een kabeltje van AOP naar modem. Daarna is het TV-beeld vermindert.Hoe kan dit? H...
Hallo allemaal, Wij hebben de foutcode al een een week. Ik heb de mediabox xl. Ook hebben dat het systeem soms vast loopt en dus moeten we hem restarten....
Beste, kan ik straks de EK wedstrijden via ziggo go op mijn beamer bekijken?
Afgelopen weekend (Pinksteren) heeft Ziggo hier in Venlo netwerkonderhoud uitgevoerd en waren op alle drie TV's (met CI module) de zenders weg: na opnieu...
na de upgrade van de horizonbox is er geen mogelijk meer om in het menu de audiovertraging in te stellen tussen het beeld en het geluid op mijn soundbar ...
Als ik na een opname kijk via de bewaar app van de next moet ik steeds de next resetten omdat het beeld blijft staan.Je kunt de zenders verwisselen waarb...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.