Opname uit het verleden Alleen-lezen Opgelost
Vraag over de Mediabox Next: Als je in de programma-guide een programma terugzoekt van een paar dagen geleden, dan kun je dat nog wel gewoon afspelen, ma...
Vraag over de Mediabox Next: Als je in de programma-guide een programma terugzoekt van een paar dagen geleden, dan kun je dat nog wel gewoon afspelen, ma...
Mijn schoonouders hadden een E48 en een E52 op hun Samsung ontvanger.Nadat ik zonder succes de nodige controles uitgevoerd had, hebben we een afspraak me...
Iedere keer als ik On Demand start op mijn Samsung TheFrame (spijt als haren op mijn hoofd dat ik dat stuk rotzooi ooit gekocht heb!) dan krijg ik het me...
Bij versneld doorspoelen van opnames van commerciële zenders zijn reclameblokken niet meer te onderscheiden. Achteruitgang!
NPO1 UHD ( Kan. 999 ) niet om aan te zien ! Dit zou eindelijk eens een mooi moment zijn om langzaam maar zeker van HD naar UHD te schakelen voor de Neder...
Het lijkt er op dat de huidige EPG vol met fouten zit. Gisteren klopte de programmering van Huss op NPO 3 niet. Ook staat in de EPG niet het programma Op...
Zo eens in de zoveel tijd valt de HDMI-resolutie terug naar 720p. De enige opties die het menu op zo'n moment biedt zijn dan nog maar "Automatisch" en "7...
Goedemiddag, Binnenkort ga ik een paar weken naar mijn vakantiehuisje in de buurt van Zwolle. Ik heb daar een normaal kabel abonnement, maar ik zou graag...
Hoi, Sinds kort weer een Ziggo aansluiting met de Next Box, de 4K versie.Deze had bij installatie zelf " gezien" dat we een Panasonic TV hebben en zich d...
Ik heb via menu gezegd upgrade na 4 weken autom. uitvoeren. Echter heb nu alle opgenomen opnamen bekeken. Nu wil ik graag upgrade gaan uitvoeren, dus eer...
Hallo, Ik heb een Harman Kardon Multibeam 700 soundbar en een Samsung TV Q80 (model 2020) sinds vandaag is het geluid via mijn soundbar erg zacht wanneer...
Als we de knop indrukken om iets te gaan zeggen, zegt hij direct dat hij ons niet kan verstaan zonder dat we de knop ingedrukt houden. Wat we op dat mome...
Hoi, Ik heb de Ziggo Next al sinds het begin, prachtig apparaat!De laatste 1.5 jaar heb ik hem (ZONDER PROBLEMEN) op deze manier aangesloten : Ziggo Next...
Mediabox Next.Ik heb sinds een paar dagen programma's in verder kijken staan, die ik nooit bekeken heb.Ik kan ze niet verwijderen. als ik er op klik krij...
Ik gebruik al jaren de NEXT naar volle tevredenheid. De laatste tijd valt mij op dat de series in videoland zo donker zijn. Na wat onderzoek blijkt dat d...
Ik heb de afgelopen weken een paar mailtjes van Ziggo ontvangen over de update van de Mediabox xl. Ik zou na een week die update krijgen stond in de eers...
Er worden verschillende mogelijkheden geboden door Ziggo om op 6 juli digitale radio te gaan beluisteren. De brief die ik mocht ontvangen is daar duideli...
Hi, Ik heb van de week de Ziggo Voice afstandsbediening besteld en aangesloten (gekoppeld). Alles werkt in Ziggo maar het lukt niet om met de AD de Samsu...
Beste Ziggo, graag jullie hulp.Net een nieuw tv (LGNANO86) met een CI+ module gekocht.Nu wil ik deze installeren maar lukt niet. (als ik alle stappen vol...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.