Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.5KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

Ziggo en Hollandsnieuwe - activeren gratis tv-pakket Opgelost

Ik heb onlangs een mobiele telefoon abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe en zou een extra ziggo tv zender pakket krijgen. Echter heb ik geen idee hoe ik deze extra zenders moet activeren en in mij...

Signaalkwaliteit niet 100% en BER waarden > 0 Opgelost

Ik ben de laatste tijd weer eens gaan kijken naar de kwaliteit van mijn inkomende coax signaal. Dit vanwege een eerder probleem waarbij vorig jaar een kabelbreuk buitenshuis de oorzaak bleek te zijn (...

jeepeeH door Raadgever
  • 63 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Dagpas Fox Sport Eredivisie werkt niet direct Opgelost

Ook ik heb vandaag een dagpas Fox-Sports besteld. Om 12.25 besteld en nog steeds geen beeld! Dit moet niet mogelijk zijn, dit moet ABSOLUUT niet kunnen! Zo iets moet je niet één of een paar dagen van ...

foutcode VL01 op mediabox next Opgelost

Ik lees van alles over deze foutcode op de Horizonbox maar niet op de next. Nu heb ik dus een probleem dat beeld regelmatig op zwart gaat en even later weer zichtbaar is , en dit gebeurt diverse keren...

rozeboomg door Stamgast
  • 86 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 9 Likes

Films: hoe in de replay modus vooruit spoelen Onopgelost

TIJD SPRONGEN EN VOORUIT SPOEL MOGELIJKHEID BIJ SPOEL GEBLOKTE FILMS films die opnieuw beginnen bij aanklikken zijn lastig, toch kun je simpel dit oplossen om toch vooruit te springen naar elk gewenst...

sxl2 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Digitaal instellen - zendervolgorde klopt niet Sony Bravia Opgelost

Omdat de Analoge tv eruit gaat ben ik aan de slag gegaan met de instellingen. Ik heb een Sony Bravia TV, deze is wel wat ouder maar digitaal kan wel. Telkens als ik de tv hiervoor instel komen de zend...

Isa1980 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ondertiteling Opgelost

Ik heb sinds een paar weken ziggo next,werkt allemaal oké op de ondertiteling na,met name van de opgenomen programma's van zowel de Nederlands gesproken als van Engelstalige en met gebruik van onderti...

Marini54 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Hoe kan ik de Mediabox Next bestellen? Opgelost

Ben al bijna 40 jaar klant bij jullie maar ik kan nergens vinden op jullie site hoe ik een mediabox next kan bestellen. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

aa.smits door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kabel TV - ondertiteling Opgelost

Hello, Sorry for writing in English. I watch TV without a box, directly using the coax cable. When I enable dutch subtitles on my LG smart TV on the dutch channels that have subtitles, nothing is disp...

Userx door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe krijg ik source knop werkend? Opgelost

Ik heb een MT Logic tv en zowel een Interactieve HD als een Mediabox XL. Ik gebruik enkel nog de Mediabox XL, maar de oude afstandsbediening doet het hier ook nog op. Helaas loop ik met beide afstands...

Tv kijken zonder mediabox na wegvallen analoog signaal Opgelost

Het probleem voor de ouderen onder ons is dat er twee afstandbedieningen zijn bij het gebruik van de mediabox. Wanneer er nu op de kanalenkiezer van de afstandbediening gedrukt wordt (anoloog ) er gee...

Aharmelen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox next radio - alleen audio mogelijk? Opgelost

Vraag is het mogelijk dat als je in mediabox next als je Radio kiest het geluid naar je versterker en dat je dan je tv uit kan zetten en het geluid gewoon door blijft gaan hoe moet je dit fixen

Bull71 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Overgang van analoge naar digitale tv: Welke zenders? Opgelost

Enige tijd geleden is Ziggo overgegaan van analoge naar digitale tv. Ik heb toen de tv in mijn werkkamer opnieuw geprogrammeerd v.w.b. de zenders. In eerste instantie leek het of de zenders en kanalen...

edbroek door Gedreven Meedenker
  • 119 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 8 Likes

digitaal kijken op nieuwe TV Toshiba 43U2983DGL. Opgelost

Installeren van de smartcard of CI+ module is mij onbekend en in de ziggo analoog digitaal wegwijzer via de pc kom ik niet tot een resultaat., Het stopt omdat de afbeeldingen van het scherm na het ind...

Samsung SMT- C7140 Opgelost

Ik ben verhuisd van een Ziggo gebied naar een voormalig UPC gebied en heb mijn SMT-C7140 meegenomen om de UPC mediabox te vervangen. Ik krijg hem niet aan de praat"

app YouTube. Nog beschikbaar? Opgelost

Graag zou ik van u willen weten of de you tube app nog beschikbaar is. Ik kan hem niet meer vinden!

Renate04 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afstandsbediening Mediabox Next koppelen aan RADIOLA TV. Onopgelost

Hallo, Ik heb een RADOLA LD-43 RAD030K gekocht, alleen deze krijg ik niet gekoppeld met de NEXT-afstandsbediening, ik ga naar instellingen->Beeld en Geluid->en dan tv koppelen, kies RADOLA als merk, a...

Nielsk23 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen