mediabox xl Alleen-lezen Opgelost
sinds de update van de software op de mediabox xl geeft ie aan warm te zijn en binnen enkele ogenblikken uit te schakelen. Dat gebeurt dus ook! Dit is he...
sinds de update van de software op de mediabox xl geeft ie aan warm te zijn en binnen enkele ogenblikken uit te schakelen. Dat gebeurt dus ook! Dit is he...
Sinds deze week heb ik de update geïnstalleerd op de horizon box.Ik luister vaak radio via de televisie. En nu is er ineens een screensaver in beeld van ...
Ik heb een draagbare radio die aangesloten wordt door de stekker in het stopcontact te doen.wat moet ik doen als mijn radio analoog is om dan over te gaa...
Afgelopen Maandag heeft een monteur van Ziggo het AOP-punt vervangen en een kabeltje van AOP naar modem. Daarna is het TV-beeld vermindert.Hoe kan dit? H...
Hallo allemaal, Wij hebben de foutcode al een een week. Ik heb de mediabox xl. Ook hebben dat het systeem soms vast loopt en dus moeten we hem restarten....
Beste, kan ik straks de EK wedstrijden via ziggo go op mijn beamer bekijken?
Afgelopen weekend (Pinksteren) heeft Ziggo hier in Venlo netwerkonderhoud uitgevoerd en waren op alle drie TV's (met CI module) de zenders weg: na opnieu...
na de upgrade van de horizonbox is er geen mogelijk meer om in het menu de audiovertraging in te stellen tussen het beeld en het geluid op mijn soundbar ...
Als ik na een opname kijk via de bewaar app van de next moet ik steeds de next resetten omdat het beeld blijft staan.Je kunt de zenders verwisselen waarb...
Hallo allemaal, als ik de ci module bij een Duitse tv insteekt, gaat dat werken? On demand is niet nodig. Het gaat puur alleen om het tv kijken, zenders ...
Ter informatie : "Sony brengt firmware-update uit om tv's via HDMI CEC uit te kunnen schakelen.Het gaat om firmware-update v6.7165 voor onder andere de A...
Zojuist upgrade mediabox XL gedaan maar blijft nu al 2 uur hangen bij afstandsbediening koppelen. Afsluiten en opstarten meerdere malen geprobeerd maar h...
Wat een baggerslechte beeldkwaliteit op Eurosport 2! Ligt dat aan @Ziggo of aan Eurosport zelf?!
mediabox werkt niet. Op schermpje afwisselend: LOAD >> of - - : - - Uitschakelen al geprobeerd.
sinds enkele dagen slecht beeld op ned 1,2,3de overige zenders prima, alles is geupdateden voorzien van goede ziggokabels en connectoren. heeft al die ti...
Vandaag nieuwe mediabox ontvangen maar probleem met het aansluiten Op de nieuwe zit alleen HDMI en USB aansluitingen Hierbij krijg ik mijn BÖSE systeem n...
Die oranje bal is heel erg aanwezig en storend , ik luisten veel radio 10 en krijg dus constant die bal te zien ik wordt er gek van. kan hier iets aan ge...
Het is in de Netflix app op IPhone al een tijdje mogelijk om de afspeelsnelheid aan te passen Is dit ook mogelijk in de ziggo Next Box of komt deze optie...
Nieuwe TV met 4k UHD abonnement ziggo Internet Complete en TV Complete. Kan ik zonder wijziging abonnement mediabox xl omruilen naar mediabox next?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.