Mediabox XL werkt niet, error SP 0.1.6. Opgelost
Beste iedereen, Ik probeer de MediaBox XL aan de praat te krijgen maar het lukt niet, ik krijg de alom bekende error SP 0.1.6. en de box blijft offline. ...
Beste iedereen, Ik probeer de MediaBox XL aan de praat te krijgen maar het lukt niet, ik krijg de alom bekende error SP 0.1.6. en de box blijft offline. ...
We hebben in de NPO app op de Mediabox al een tijdje geen nieuwe afleveringen van Nederland In Beweging meer gezien.Alleen oude afleveringen zijn zichtba...
Waarom Kan ik op mijn Humax 5200c niet alle programma's terugkijken?
Vanochtend zag ik op onze Cisco DVB 8485 (die bij ons in de slaapkamer staat) dat het beruchte groene lampje knipperde. Meestal betekent dat niet veel go...
Opname RTL Nieuws 19:30 uur. Eerder nam ik altijd het nieuws van 19:30 uur op op RTL 4.Sinds de nieuwe EPG heet deze uitzending RTL Nieuws.Hierdoor worde...
ik heb een mediabox next en een UHD tv (samsung UE487000), maar ik heb geen 4K ontvangst. ik zie ook nergens het UHD kanaal 999 voor het EK, dat er zou m...
Dolby vertraging Ik wil graag weten hoe lang het nog duurt voordat het achterlopen van het geluid ten opzichte van het beeld nog duurt. Ik lees in divers...
Vanwege problemen met mijn Connect Box heb ik een vervangend Ubee UBC1318ZG modem gekregen. Ik gebruikte al een TP-link Deco4 voor wifi en die gebruik ik...
Sinds een aantal dagen hapert ESPN internationaal erg bij replay tv. Ik kijk NHL terug aangezien de wedstrijden onze tijd s'nachts plaatsvinden. Daarvoor...
Wil je een programma terugkijken die al bijna afgelopen is, maar je hebt geen zin in alle reclames tussendoor( bij de meeste zenders kun je die nl NIET d...
Gisteren alles kunnen zien NPO maar geen ESPN waarvoor ik een abbonement heb.gebeld met ZIGGO en nu kan ik ook ineens geen commerciele zenders zien zoals...
Ligt het aan mij of loopt beeld en geluid op uhd kanaal 999 niet synchroon? Erg irritant...@Ziggo
Ik heb een horizon box en 2 extra ci+ modules. Ik wil voor mijn buiten tv nog een extra module. Is dit mogelijk?
Na de laatste update had ik veel problemen met mijn Mediabox XL. Ik wilde hem terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar hij hangt nu al 24 uur zonder b...
sinds de laatste update van de mediabox next zie ik bij het afspelen van opnames niet meer wanneer een reclameblok begint en eindigt, dit was makkelijk i...
Als ik, op next box, van een programma een seizoen wil opnemen dan worden ook eerdere seizoenen van dat programma opgenomen en allerlei herhalingen van d...
Sinds een paar dagen verschijnt er soms bij het aanzetten van de media box next de melding dat de box niet aanstaat op de tv. De enige manier om de box d...
koppeling werkt niet goed tussen afstandsbediening en de tv (Salora 32D210)het geluid is niet te bedienen , ook kan de tv niet uit/aan gezet worden.Wie k...
Al enige jaren heb ik de Mediabox XL in gebruik zonder problemen. Ook staat hij al die tijd op dezelfde plek in dezelfde kast. Sinds een paar weken terug...
In België krijgt Streamz HBO Max. Wanneer komt dit bij Movies&SeriesXL?Streamz is de Belgische versie van Movies&SeriesXL. https://m.hbvl.be/cnt/dmf20210...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.