Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.8KOplossingen
  • 48.3KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Snel doorspoelen op de Next Opgelost

Kun je met de mediabox Next reclame tussen de opnames versneld doorspoelen zoals op de hd van de Mediabox XL?

Beriandi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Handleiding Mediabox Next downloaden Opgelost

Ik heb afgelopen zaterdag de Mediabox next mogen ontvangen zonder handleidingen.Nu heb ik gehoord dat er 3 boekjes bij moeten zitten.Ziggo kan of wil niet deze 3 boekjes na sturen.Ze zeggen dat het op...

Satwil door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Beeldkwaliteit next Opgelost

Ik heb een Oled tv. Geeft de media box next een beter beeld of is er geen verschil te zien met een mediabox xl?

Schoone door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Mediabox Next, 2e box niet ondersteund? Opgelost

Hoe is het toch mogelijk dat Ziggo een tweede media box next aanbiedt en het technisch niet kan ondersteunen.

ceesdon door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

2 rode lampjes extra mediabox Opgelost

Sinds een week start de extra mediabox XL slecht op, ik zie 2 rode lampjes. Na vele malen resetten werkt doet de tv het af en toe weer tot vandaag. De TV is helemaal niet meer op te starten.De situati...

Juul69 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datakabel te kort Opgelost

Mijn nieuwe ontvangen datakabel (3 meter) is een stukje tekort om goed bij mijn tv te komen en enigszins weg te kunnen werken. Kan ik een langere krijgen?

Ingerich door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next springt weer aan Onopgelost

Na het uitzetten van de mediabox springt hij na een paar seconden weer automatisch aan en komt er in het beeld scherm geen signaal te staanHoe is dit op te lossen

ajax1945 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe Mediabox Next op oude aansluiting? Opgelost

Goedenavond allemaal,Ik heb de nieuwe mediabox next ontvangen samen met de arris modem om van een aantal problemen af te komen.Nieuwe kabels en dergelijke liggen er al, echter hapert mijn tv en intern...

Sayo door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Netflix pauzeren mediabox next Opgelost

Wanneer ik op mijn mediabox via de Netflix app een film of serie kijk kan ik deze niet pauzeren of verder of terug spoelen. Ondervinden meer mensen dit probleem en is hier een oplossing voor bekend?

Riebos door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Geluidsproblemen Next box Opgelost

Als ik de Ziggo Next Box aanzet (gelijk met de tv), kan ik het geluid niet harder/zachter of uitzetten.Ik moet dan ca 45 seconden wachten voordat het geluid werkt.Ik heb de box gereset, dat heeft niet...

TJ40 door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Functie Min-knopje aan voorzijde Mediabox. Opgelost

Wat is de functie van het min knopje aan de voorzijde van de Mediabox Next?Ik weet wel dat je met de Plus-knop de AB kunt 'opsporen"!

BertZG door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Optisch signaal niet door te geven aan versterker. Onopgelost

De mediabox Next bevalt meer dan goed.Een item ontbreekt, nl. de mogelijkheid van aansluiting van een optische kabel in het menu.Nu wordt het audiosignaal via HDMI wel doorgegeven en komt er dus ook w...

Bieleman door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Zender staat vast Opgelost

Kan niet meer van zender op mijn tv veranderen kan hem nog wel harder en zachter zetten Heb het al gereset, tv aan en uit maar het blijft op die zender staan

Veronique door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Ziggo komt met sportbundel FOX Sports Eredivisie en Ziggo Sport Totaal Onopgelost

Kabelaar Ziggo biedt sinds vandaag een nieuwe sportbundel aan met daarin FOX Sports Eredivisie en Ziggo Sport Totaal. De bundel is voor 19,95 euro per maand beschikbaar.FOX Sports Compleet, de complet...

rick70 door Gedreven Raadgever
  • 324 Topics
  • 15 Oplossingen
  • 124 Likes

Opnemen zonder stroom (Mediabox Next) Opgelost

Wanneer wij straks op vakantie zijn wil ik zoveel mogelijk apparaten volledig van de stroom halen, dus ook niet in standby. Dan zou er niks meer opgenomen worden volgens Ziggo. Maar alles werkt toch v...

Angels door Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

4k signaal geeft flikkerend beeld Opgelost

Hallo . Ik heb de next aangesloten op mijn reciever die 4k geschikt is maar wanneer ik tv wil kijken gaat het beeld aan en uit , instelling op 1080p geeft geen probleem . Rechtstreeks op tv gaat het w...

Nahpets66 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Geplande opnamelijst sorteren en volgorde is een rommeltje Onopgelost

Door mijn ondertitel voor SH problemen de next op fabrieksinstellingen gezet. De lijst voor geplande opnames is hierdoor een zooitje geworden. Alles staat door elkaar omdat er nu series doorheen staan...

crineke door Stamgast
  • 200 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 148 Likes

Next abonnement icm CI+Module Opgelost

Hallo, Ik begrijp dat met een Ziggo Next box, ook het abonnement moet worden aangepast! Nu gebruik ik op mijn 2e tv een CI+Module. Blijft deze gewoon werken?

HAAN67 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Doorspoelen met pijltjes toets Opgelost

Goedemiddag,Ik heb sinds gisteren de Mediabox Next aangesloten. En wat is dit een verademing t.o.v. van Mediabox XL. De eerste 24 uur zijn een positieve ervaring voor me.Echter mis ik 1 ding, en ik ko...

Petert87 door Raadgever
  • 107 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 17 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen